Loading...
nl

mijn hond is bang

admin
admin feb 24 '10
Dat gevoel heb ik ook heel sterk. Daarom heb ik nog steeds het positieve gevoel dat de hond niet bang hoeft te zijn ,maar waarom de hond dat wel is .... Je kan eens met de hond in de keuken gaan zitten en je handen op zijn lichaam leggen, uitleggen dat het okee is, en dat hij/zij niet hang hoeft te zijn.
mono
mono feb 24 '10
het schietr me net te binnen ...als de hond bij mijn broertje is dan durft hij de gang ook niet in....ligt het gewoon niet aan de hond dat hij er gewoon bang voor is want het is een heel lief gevoelig beesje
admin
admin feb 24 '10
Wellicht is het dan zaak uit te vinden wat voor energie het is.
Wellicht heb je dan de oplossing ook.
In principe zou je hond uiteindelijk niet bang moeten zijn, das wel lastig.
Heb je daar eigenlijk al eens op gegoogled?
mono
mono feb 24 '10
gevoelig is voor dit soort energien bedoel ik
mono
mono feb 24 '10
ja maar weet niet waarop ik weet niet welke zoekwoorden moet ik dan intikken.heb je sugesties voor mij?
admin
admin feb 24 '10
Honden, katten, dieren in het algemeen, voelen energieën duidelijk aan, zien ze ook vaak eerder dan wij. Maar het vreemde is dat jouw hond bang is, dus op de één of andere manier is energie die onbekend is voor de hond bedreigend. Weet je misschien wat er in de puppyjaren is gebeurd??
mono
mono feb 24 '10
ik heb haar uit het westen opgehaald en bleek parvo te hebben de dierenarts heeft haar voor de dood wegehaald ze hadden niet verwacht dat ze het zou redden.verder is ze vreselijk lief voor ons.als ze met ons speelt en je zegt au dan stopt ze meteen en wil ze het met je goed maken.ze luisterd heel goed na mijn idee is ze erg gevoelig.
groetjes monique
admin
admin feb 24 '10
Hoi Mono, als ik de foto's bekijk dan voel ik dat je hond niet goed geaard is.

Op de foto die je daarna liet zien voel ik niet zo zeer iets op 1 plek maar in zekere maten trekt het wel energie weg. Als je niet goed geaard bent dan zorgt dit ervoor dat je liever een plek wilt mijden of in het geval van je hond, met je minst gevoelige kant benaderen?

Wat je kan proberen is je hond te laten liggen en dan je handen op de poten van de hond te leggen. Dan als je dat doet moet je visualiseren dat er wortels uit de poten groeien en zo de grond in gaan.

Misschien weten andere forum leden andere goeie manieren om een hond beter te laten aarden?

Nou in ieder geval kan je het proberen en dan zien of het effect heeft. Laten we het hopen smile.

Greets, Robbert.

edit: Type fouten laugh
mono
mono feb 24 '10
ik ga het proberen thanks
admin
admin feb 25 '10
Origineel bericht van: Karin
Ik denk dat deze energie bij het huis hoort.
Niet bij iemand persoonlijk.
Wat denk jij Belle? Of iemand anders van het forum smile

ja,zo voelt het voor mij ook aan, het woont daar, en heeft geen kwaad opzet in zich.
mono
mono feb 25 '10
allemaal reuze bedankt voor alle antwoorden
admin
admin feb 25 '10
Origineel bericht van: mono
allemaal reuze bedankt voor alle antwoorden

Betekent dat dan dat het geholpen heeft wat we je hebben gezegd? shocked
mono
mono feb 25 '10
hallo core
ik ga het nog proberen om de hond te laten aarden ben vandaag erg druk geweest en ben morgen lekker vrij dus kan ik met de hond aan de slag.
ik laat het je nog even weten.
groetjes monique
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy