Loading...
nl

Droom probleem

Jimmy
Jimmy feb 22 '10
Goeie morgen allemaal:)

Ik zit met een probleempje met dromen.
Ik weet nooit wat ik heb gedroomt en als ik wakker wordt dan voel ik me gewoon leeg.
Ik weet niet hoe het komt.
Als iemand een tip heeft of advies, graag.
Ik ga ook dat met die droomdagboek proberen vanaf vanavond mocht dat resultaat geven laat ik het horen.

With much love en alvast bedankt,
Jimmy
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 22 '10
Zie ook de tips van dit topic http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/8500/Lees_dit_eerst_Over_het_dromen.html#Post8500

Hier enkele tips:
1. Leer de gewoonte aan om je dromen op te schrijven.
2. Leg een schrijfblok / schrift naast je bed klaar.
3. Het is aan te raden om de dag en datum alvast op te schrijven. Hiermee geef je aan te willen dromen. Plus je kan meteen beginnen met schrijven.
4. Schrijf altijd in de tegenwoordige tijd, dus niet "Ik liep....". Wanneer je dit doet, wordt de droom levendiger tijdens het opschrijven, en zal je het ook beter kunnen herrinneren.
5. Probeer zoveel mogelijk details op te schrijven die je herrinnert. Was de auto rood? Schrijf het op. Welke richting ging het op? Was de persoon aantrekkelijk of niet?
6. Bekijk meerdere dromen samen. Het kan best zijn dat een boodschap over meerdere dromen is verspreid, of dat ze elkaar aanvullen. Zoek verbanden. Als je een vorige droom fout interpreteert, is de kans groot dat de volgende droom deze fout hersteld.
Jimmy
Jimmy feb 22 '10
Bedankt voor de tips ik ga het vanaf vanavond gewoon proberen
en hopen dat het lukt.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki