Lieve Natalie, dank voor je reactie en je openheid.
Of het een engel was, een engelmens of menselijke engel, jouw ervaring is op zich al een mooi geschenk. Wees blij dat je dit mocht meemaken. Soms herhalen zich deze mooie geschenken en hulp die ons geboden wordt.
Ik was eens in de bieb. Ik had een bachremedieboek geleend en dit was een duur boek wat mij erg aansprak. Ik kon het niet kopen omdat ik destijds weinig geld had. Dus mij bleef niets anders over om dit boek steeds te verlengen. Toch had ik thuis wel eens innerlijk gevraagd of ik dit boek eens mocht bezitten, hetzij als verjaardagscadeau via anderen of op een andere manier. Ik had het dus innerlijk gevraagd, maar niet direct aan de engelen.
Nu, toen ik dit boek terugbracht naar de bieb. nadat ik het al een paar keer verlengd had zag ik een man zonder jas met een flesje bachremedie ( rescue) in zijn hand achter de stelling staan waar ik naar nieuwe boeken zocht. Deze man viel mij op omdat het winter was en iedereen die er liep een dikke jas aanhad. Ik dacht dat hij wellicht een medewerker was die ik niet kende.
En toch kon ik mijn ogen niet van deze 'vreemd uitziende' man afhouden. Hij kwam naar me toe en ik vroeg wat hij met dat flesje deed. Hij zei dat hij wist dat mijn interesse uitging naar bachremedies en pakte een boek uit de stelling beneden ons gezichtsveld en vroeg of ik een ogenblik wilde wachten.
Nu, ik had geen haast en zocht gewoon verder naar boeken.
Opeens stond deze bijzondere man weer voor mijn neus met het boek waarop een plakker stond met 'afgeschreven' 1 gulden! ( dat was nog in de tijd van de guldens)
Het drong niet meteen tot me door toen hij dit boek in mijn hand drukte en zei dat ik het nu kon kopen voor 1 gulden.
Ik keek hem wazig aan en het kwartje viel niet meteen omdat zo'n voorval niet dagelijks voorkomt.
Toen keek ik pas echt en zag dat het een bachremedieboek was, iets dikker en duurder dan het boek wat ik telkens verlengde. Dit boek was wellicht nog uitgebreider en nog beter dan het andere wat ik inmiddels kende. Natuurlijk wilde ik dit boek graag kopen voor maar 1 gulden zodat ik verder kon studeren.
De man glimlachte onvoorwaardelijk en zei "wacht nog even". ( dit was meer een vraag dan een opdracht)
Na een 'vreemde tijdspanne' als het ware in het 0 punt, stond hij weer voor mijn neus met nog twee andere boeken. Iriscopie en spirituele bevallingen. Daar ging mijn hart ook naar uit omdat ik hier erg veel over wilde leren. Hoe wist deze man dit?????????????????????????????????????????????????
Ook deze boeken hadden het bekende plakkertje met 'afgeschreven' voor 1 gulden. Als ik wilde kon ik ook deze boeken kopen, maar hij liet deze keuze aan mijn hart over en liep voldaan weg.
Ik was verbluft en ging zonder verder te zoeken naar de scan-balie om te betalen. Daar keek ik om me heen of ik de man zag om hem nogmaals te bedanken, maar kon hem nergens meer ontdekken.
Ik vroeg aan de twee vrouwelijke medewerkers of er ook een man werkte die er zus en zo uitzag. De twee vrouwen keken me vreemd aan en het antwoord was 'nee'! Zij waren de enige die daar op die dag werkten.
Thuis gekomen en heel blij van binnen drong het pas echt tot me door. Mijn wens is uitgekomen, een engel is op mijn pad gestuurd, vermomd als mens om mij drie boeken waar mijn hart naar uitging aan te bieden voor een symbolisch bedrag wat ik kon betalen. En deze boeken werden stukgelezen en daarna ben ik stap voor stap begonnen met meerdere disciplines om een all-rond-healer te worden. Veel later kon ik een praktijk openen die wonder boven wonder goed liep. Ik genoot en heb dit werk jaren mogen doen met veel inzet en plezier. Het was mijn passie en missie voor een gedeelte van mijn leven om ervaringen te mogen opdoen als healer in eenheid en gelijkheid.
En dit was één van de engelenervaringen die ik mocht meemaken in mijn 60+ leven. Ik wil dit kleine bijzondere voorval daarom met jullie delen.
Warme hartegroet
Ben