Loading...
nl

ik weet dat engelen bestaan

Ben
Ben feb 19 '10
Hallo,
ik ben ervan overtuigd dat engelen bestaan die ons bijstaan als we ze nodig hebben of erom vragen.( Ik bedoel nu niet onze gids(en). Engelen op mijn pad,dat is herhaaldelijk in mijn leven gebeurd. Soms zagen ze er uit zoals wij ons engelen voorstellen, soms hadden deze engelen een menselijke gedaante aangenomen hoewel er 'íets' opmerkelijks aan was.
Nu vraag je je wellicht af 'wat dan'?
Wel, ze glommen! en gedroegen zich anders dan we gewend zijn dat mensen zich normaliter gedragen.
Ik ben er zelfs van overtuigd dat vele mensen onder ons ook menselijke engelen of engelmensen zijn. Ze lopen gewoon onder ons en ZIJN!
Een paar keer mocht ik zulke mensen ontmoeten en hun ware Zelf zien. Dat was een oprecht geschenk en tevens ook een erkenning als herkenning.
Zonder dat je het zelf beseft, kan jij dus ook een engel zijn.

Lieve groet
Ben
Delen:
admin
admin feb 19 '10
Dank je wel voor de herkenning!!! En erkenning!!
dat vind ik nu eens heerlijk om lezen, Ben! grin
Islandlady
Islandlady feb 19 '10
Mooi! Heb het gisteren weer mogen ervaren. Zie ze niet maar voel ze wel degenlijk. Ben nu dan ook bijna van de pijn in mijn schouder af. Moet even helen. Dank je wel Belle en Engelen. Vooral Michael!
admin
admin feb 21 '10
Hoe is het nu met de pijn in je schouder? En heb je het gevoel dat Aartsengel Michael samen met Belle en de andere Engelen je hebben kunnen helpen om los te laten wat je daar nog vast had zitten?
Ben
Ben feb 21 '10
Hallo, bedankt voor jullie reactie en weet dat als je vraagt, je gehoord wordt.
Heel veel liefs in éénheid en gelijkheid
Ben
Natalie1986
Natalie1986 feb 21 '10
Wauw Ben,

Wat heb je dit mooi omschreven zeg!
Ook heb ik wel eens zo'n persoon meegemaakt. Mijn beste vriendin zei dat het een engel was maar eerlijk gezegd hoop ik het niet anders zou ik deze persoon gewoon niet meer ontmoeten. tenzij ze een engelmens bedoelde (A)
Ben
Ben feb 22 '10
Lieve Natalie, dank voor je reactie en je openheid.
Of het een engel was, een engelmens of menselijke engel, jouw ervaring is op zich al een mooi geschenk. Wees blij dat je dit mocht meemaken. Soms herhalen zich deze mooie geschenken en hulp die ons geboden wordt.

Ik was eens in de bieb. Ik had een bachremedieboek geleend en dit was een duur boek wat mij erg aansprak. Ik kon het niet kopen omdat ik destijds weinig geld had. Dus mij bleef niets anders over om dit boek steeds te verlengen. Toch had ik thuis wel eens innerlijk gevraagd of ik dit boek eens mocht bezitten, hetzij als verjaardagscadeau via anderen of op een andere manier. Ik had het dus innerlijk gevraagd, maar niet direct aan de engelen.
Nu, toen ik dit boek terugbracht naar de bieb. nadat ik het al een paar keer verlengd had zag ik een man zonder jas met een flesje bachremedie ( rescue) in zijn hand achter de stelling staan waar ik naar nieuwe boeken zocht. Deze man viel mij op omdat het winter was en iedereen die er liep een dikke jas aanhad. Ik dacht dat hij wellicht een medewerker was die ik niet kende.
En toch kon ik mijn ogen niet van deze 'vreemd uitziende' man afhouden. Hij kwam naar me toe en ik vroeg wat hij met dat flesje deed. Hij zei dat hij wist dat mijn interesse uitging naar bachremedies en pakte een boek uit de stelling beneden ons gezichtsveld en vroeg of ik een ogenblik wilde wachten.
Nu, ik had geen haast en zocht gewoon verder naar boeken.
Opeens stond deze bijzondere man weer voor mijn neus met het boek waarop een plakker stond met 'afgeschreven' 1 gulden! ( dat was nog in de tijd van de guldens)
Het drong niet meteen tot me door toen hij dit boek in mijn hand drukte en zei dat ik het nu kon kopen voor 1 gulden.
Ik keek hem wazig aan en het kwartje viel niet meteen omdat zo'n voorval niet dagelijks voorkomt.
Toen keek ik pas echt en zag dat het een bachremedieboek was, iets dikker en duurder dan het boek wat ik telkens verlengde. Dit boek was wellicht nog uitgebreider en nog beter dan het andere wat ik inmiddels kende. Natuurlijk wilde ik dit boek graag kopen voor maar 1 gulden zodat ik verder kon studeren.
De man glimlachte onvoorwaardelijk en zei "wacht nog even". ( dit was meer een vraag dan een opdracht)
Na een 'vreemde tijdspanne' als het ware in het 0 punt, stond hij weer voor mijn neus met nog twee andere boeken. Iriscopie en spirituele bevallingen. Daar ging mijn hart ook naar uit omdat ik hier erg veel over wilde leren. Hoe wist deze man dit?????????????????????????????????????????????????
Ook deze boeken hadden het bekende plakkertje met 'afgeschreven' voor 1 gulden. Als ik wilde kon ik ook deze boeken kopen, maar hij liet deze keuze aan mijn hart over en liep voldaan weg.
Ik was verbluft en ging zonder verder te zoeken naar de scan-balie om te betalen. Daar keek ik om me heen of ik de man zag om hem nogmaals te bedanken, maar kon hem nergens meer ontdekken.
Ik vroeg aan de twee vrouwelijke medewerkers of er ook een man werkte die er zus en zo uitzag. De twee vrouwen keken me vreemd aan en het antwoord was 'nee'! Zij waren de enige die daar op die dag werkten.
Thuis gekomen en heel blij van binnen drong het pas echt tot me door. Mijn wens is uitgekomen, een engel is op mijn pad gestuurd, vermomd als mens om mij drie boeken waar mijn hart naar uitging aan te bieden voor een symbolisch bedrag wat ik kon betalen. En deze boeken werden stukgelezen en daarna ben ik stap voor stap begonnen met meerdere disciplines om een all-rond-healer te worden. Veel later kon ik een praktijk openen die wonder boven wonder goed liep. Ik genoot en heb dit werk jaren mogen doen met veel inzet en plezier. Het was mijn passie en missie voor een gedeelte van mijn leven om ervaringen te mogen opdoen als healer in eenheid en gelijkheid.

En dit was één van de engelenervaringen die ik mocht meemaken in mijn 60+ leven. Ik wil dit kleine bijzondere voorval daarom met jullie delen.

Warme hartegroet
Ben
Islandlady
Islandlady feb 22 '10
Origineel bericht van: ~~Larapinta~~
Hoe is het nu met de pijn in je schouder? En heb je het gevoel dat Aartsengel Michael samen met Belle en de andere Engelen je hebben kunnen helpen om los te laten wat je daar nog vast had zitten?


Gaat beter veel beter! Nog niet helemaal weg maar komt goed. Zal de stress we'll zijn wink
Pegasus
Pegasus feb 22 '10
Hallo Ben,

Fijn dat je deze ervaring deelt. Zelf heb ik ooit ook een menselijke engel ontmoet. 's Ochtends heel vroeg op de universiteit. Het ging toen niet goed met me. Deze man zei precies datgene wat ik dacht en nodig had. Hij zei dingen die hij niet kon weten. Het heeft bij mij voor een enorme ommekeer gezorgd. Ik was overvallen door wat hij zei. Bedankte hem heel suf, was er op dat moment niet helemaal bij en liep vervolgens naar binnen. Toen besefte ik pas wat hij gezegd had, en wilde naar buiten lopen om hem echt te bedanken, maar hij was nergens meer te vinden.

De dagen en weken daarvoor had ik gevraagd om een teken, dat als er echt een "God" zou bestaan dat hij mij nu moest helpen door een teken of wat dan ook. Ik was ten einde raad. Dit was mijn teken.

Zo echt als deze ontmoeting heb ik ze niet meer ontmoet. Maar wel op veel andere manieren. Ja, ik weet zeker ze bestaan.
admin
admin feb 22 '10
Wat een prachtige ervaring Ben, dank je wel.
Ben
Ben feb 23 '10
Hallo allemaal die dit lezen,
bedankt voor jullie lieve reactie. En Pegasus, wat een prachtige ervaring! Het komt altijd op de juiste tijd en op de juiste plaats. Niets is toeval zoals je weet.
Heel ontroerend om te lezen.
Bedankt voor het delen.
En zo zullen vele van ons engelen op hun pad hebben ontmoet, bewust of nog onbewust. In ieder geval WEET dat ze er zijn! En dat we kunnen vragen als we ergens zelf niet uitkomen. Als je klopt zal er open gedaan worden, in Engelentijd ( die in principe niet bestaat), maar als metafoor bedoeld.

Voor mensen die nog klachten ondervinden, op welk niveau dan ook, heel veel sterkte. Heb vertrouwen en geloof!
Je bent immers goddelijk en verbonden met de Bron die Alles IS.

Eenheidsgroet in LiefdesLicht
Ben
Islandlady
Islandlady feb 23 '10
Een heel mooie ervaring Ben.
Beschermengel
Beschermengel feb 24 '10

Wat een mooie ervaring Ben, ik kreeg er kippevel van toen ik je verhaal las, en ja ze zijn gewoon onder ons smile.. we zijn het alleen niet altijd bewust.


Ook jouw verhaal Pegasus is prachtig!
Fatna
Fatna feb 24 '10
hey ben, wat een super ervaring!!

en bedankt voor het delen.....
Ben
Ben feb 25 '10
Lieve lezende leden,
bedankt voor alle liefdevolle reacties.
Mijn vraag is: zijn er meer leden die met engelen samenwerken, engelen op hun pad hebben ontmoet, engelen voelen of zien?

Eenheidsgroet
Ben
admin
admin feb 25 '10
Ja hoor, Ben! Ik in ieder geval al wel.
Voelen, ervaren.. en mee samenwerken, graag zelfs.
Natalie1986
Natalie1986 feb 28 '10
Hoi Ben,

Ja ik heb ook meerdere malen een engel gezien! 1x toen mijn ma ziek was en ik daar echt mee zat. Hij vertelde dat alles goed zou komen met haar. Ze is nu genezen! Ook vertelde hij dat mijn roeping is om de mensheid te dienen. Ik vroeg wat hij daar mee bedoelde en zei daar kom je vanzelf wel achter! en lachte.. Daarna verdween hij weer.
Dit was een van mijn mooiste ervaring met een engel!

Liefs Natalie
Beschermengel
Beschermengel feb 28 '10


Mooi Natalie! smile
Natalie1986
Natalie1986 feb 28 '10
Ja, ik vond het ook een hele moooie ervaring!
Precies op de momenten dat je het even niet meer ziet zitten staan ze opeens voor je neus!!

You'll never walk alone! Zo zie je maar weer!

Liefs
Pegasus
Pegasus mrt 2 '10
Prachtig, Nathalie!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki