Loading...
nl

Hallo allemaal!

Magique
Magique feb 18 '10
Hallo! laugh

Ik ben Denise, 21 jaar en ik woon alweer bijna een jaartje in Leeuwarden. Ik weet sinds kort dat ik heldervoelend ben en dat heeft eigenlijk mijn hele leven op zn kop gezet. Mijn ouders hebben toen ik nog klein was verschillende diagnoses gesteld samen met de huisartsen, psychiaters, behandelaren, etc. Ik ben 2 x opgenomen geweest in een psychiatrisch ziekenhuis, en eigenlijk heeft dat tot nu toe totaal geen effect gehad op mijn 'heldervoelendheid'. Ik heb altijd geweten dat er iets niet goed zat in mij, en soms voelde het ook echt alsof ik niet op aarde thuis hoorde. Nu ik weet dat er niks mis is met mij, maar ik er echter alleen nog goed mee om moet leren gaan, gaat er een hele nieuwe, mooie wereld voor me open. En ik kan eigenlijk aan niemand duidelijk maken, hoe goed dat voelt, na al die jaren!
Maar toch hoop ik hier wat herkenning te vinden bij andere mensen. Ik zou er dolgraag over willen praten met mensen die het wél begrijpen en die het ook herkennen.
Dus, misschien tot gauw! laugh(L)

Liefs
Delen:
admin
admin feb 18 '10
fijn dat je hier terecht gekomen bent
Welkom
Dit is echt een super mooi forum!
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 19 '10
Welkom Denise, wat leuk dat je merudi gevonden hebt! Ik hoop dat je hier je heldervoelendheid goed zal ontdekken smile.
admin
admin feb 19 '10
Origineel bericht van: Magique
Nu ik weet dat er niks mis is met mij, maar ik er echter alleen nog goed mee om moet leren gaan, gaat er een hele nieuwe, mooie wereld voor me open. En ik kan eigenlijk aan niemand duidelijk maken, hoe goed dat voelt, na al die jaren!
Maar toch hoop ik hier wat herkenning te vinden bij andere mensen.
Liefs


Lieve Magique,
Gedachten zijn krachten, zo ook jouw eigen gedachten zijn van invloed op jezelf!
Je schrijft dat je niemand duidelijk kunt maken, hoe goed dat voelt na al die jaren..
Weetje, vroeger dacht ik ook dat niemand in m'n eigenste familie-omgeven me daarin zou herkennen in wie/wat ik ben met m'n gaves,

tot ik besefte dat ik dat ook niemand hoefde duidelijk te maken, maar dat ik in een ontwikkeling was, van "openbloeien" in het zijn van wie IK BEN, met m'n gaves en talenten!
Gaandeweg zag ik dat mensen naar me vroegen, en blij waren om wat IK DOE! en vooral.. het allerbelangrijkste is dat er hierdoor een evenwicht kwam in mij. En het contakt met de bron zich herstelde, (de engelen, de lichtwezens, het Goddelijke)
Helderziendheid, heldervoelendheid, enz.. sensitiviteit, intuitie.. allemaal gaves, die aanwezigzijn, en die kunnen ontwikkelen tot een prachtig iets,
Hoe meer vreugde je innerlijk gaat voelen, en blij gaat zijn, hoe meer je in contakt staat met de Engelen en de aarde!

Welkom op Merudi, een pracht van een startplaats!
liefs

Bellefleur




admin
admin feb 19 '10
Welkom op merudi, Denise!

admin
admin feb 19 '10
Hallo Denise,

Voel je welkom!

Warme groet,
Marjan
Magique
Magique feb 19 '10
Bedankt voor jullie lieve en warme welkomstberichtjes! laugh
Bellefleur, wat je zegt is heel mooi, en ik ben het daar ook helemaal mee eens. Ik kom zeker de laatste tijd meer in evenwicht. Ik voel me opener, spontaner en gewoon positiever. Al val ik soms wel even keihard terug omdat het nog niet allemaal heel sterk staat, zeg maar. Ik doe mijn best om dit allemaal een plekkie te geven en er daardoor ook beter mee om te kunnen gaan (ook naar andere mensen toe). Ik heb het gevoel dat er nog een hoop mooie dingen staan te gebeuren, en daar verheug ik me ook enorm op! Maar tot die tijd is het nog ff aanploeteren en goed voelen wat ik moet doen of welke richting ik nu weer op moet slaan tongueMaar ik vind het al heel bijzonder dat ik op 21 jarige leeftijd weet wat ik 'heb' en dat ik daar ook zelf mijn weg in mag vinden. Handig voor de toekomst wink

Veel liefs!
Lena
Lena feb 26 '10
hoi denise smile

mij is ooit verteld het om het als een zegen te zien.... wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki