Loading...
nl

Drive-n movie

admin
admin feb 17 '10
Hoi hoi,

Vannacht had ik een droom .. ik zat in een soort van drive-through bioscoop. Ik was denk ik net 20, in plaats van het dubbele wat ik nu ben smile. Er zat iemand anders naast me, het voelde vertrouwd. Deze persoon had zwart haar en ik had lichtblond haar. Ik keek naar het scherm waarop een film draaide. Had het gevoel alsof dit de enige wagen op het terrein was. Plots veranderde de sfeer, want ik voelde iets boosaardigs aankomen.. er kwam een hele grote zwarte arm uit het scherm, die opgebouwd was uit wolkachtig materiaal. Deze kwam me pakken of halen. Ik schrok er van. Gelijk schoot er iets door me heen van een vorig leven of een nieuw leven door me heen. Kan het alleen echt niet plaatsen. Misschien heeft een van jullie een idee?
Delen:
Cialara
Cialara feb 18 '10
Ik vind het ook moeilijk te verklaren...

Misschien is dit een symbool voor leven in 3D en 5D waarbij soms de dingen uit 5D (het scherm waar je naar kijkt) gaan spelen in 3D... (of andersom)

Meer kan ik er vooralsnog niet van maken.

Dat je je 20 voelt kan ook uit de andere dimensie komen, daar voel je je altijd jong volwassen volgens mij smile
admin
admin feb 18 '10
Dank voor je uitleg Jorine .. op zich kan de uitleg best aansluiten ja. Ik kon het niet laten en heb iemand die dromen uitlegt gevraagd. Deze vertelde dat de auto je eigen ruimte is, de persoon die ernaast zit: deze beschermt je (in geestelijke zin) en de hand, het dreigende, de buitenwereld. Het was een les voor mij om mijn grenzen aan te geven, want mensen komen in mijn persoonlijke ruimte (de hand). Dus werken aan zelfbescherming op zakelijk gebied. Het is me nu duidelijk geworden wat de oorzaak is en wat ik er aan kan doen om het te voorkomen.
admin
admin feb 20 '10
Bedankt dat je hebt verteld wat deze droomuitlegger je kon vertellen, Bart. Ik leer hier graag van smile
admin
admin feb 21 '10
Graag gedaan Marjan, vind ik zelf ook belangrijk ! smile
admin
admin feb 21 '10
smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki