Loading...
nl

minibibi, foto lezen ?

minibibi
minibibi feb 16 '10
Hooiiii allemaal

Ben toch ook wel heel nieuwsgierig geworden en zou het leuk vinden als jullie mijn foto willen lezen.

Groetjes B.

Delen:
Lin
Lin feb 17 '10
Hoi minibibi

Ik wil graag een pogong wagen,
aller eerst voelde ik een bepaalde geslotenheid,
voor vreemden, niet voor vrienden.
Ik zie veel bloemen, heb het gevoel dat je heel creatief bent met bloemen, in de zin van bloemstukken. Volg je toevallig een opleiding voor bloemist ?

Verder ben je heel scherp, je hebt snel door wat bij je past en wat niet. Doelende op keuzes die je maakt.
Je hebt voor jezelf al heel goed uigestippelt waar je in de toekomst wilt zijn, wat je einddoel word.

Heb jij vroeger toen jezelf nog een kleinmeisje was, in jullie huis en dan voor al in de hal en in je slaapkamer vaak met een klein meisje gespeelt ? Gevoels matig had zij lichtbruin krullend haar en een rood jurkje aan.Dat meisje was al overleden, maar jij kon haar wel zien.

Verder zie ik een tv op de grond liggen, wat dat te betekenen heeft weet ik niet ?
Mss een gevecht ?

Ik hoop dat je er iets van herkenning in ziet

Liefs linda
admin
admin feb 17 '10
Hoi B.,

Reading van mij:

Bij jouw voel ik de kleur roze heel goed door komen van je foto. Dat is waarschijnlijk ook de kleur van je aura.
Je bent een inspiratie vol en charismatisch persoon, die grootse dingen voor ogen heeft.
Wat lin ook al zei, je hebt je toekomst altijd al voor ogen. Je weet wat je wil gaan doen.
Echter heb je ook vaak last van verveeldheid en je voelt je ook wel eens leeg diep van binnen.
Je heb een hele sterke familie band.
Je houdt van beweging, een hele avond stil zitten is niks voor jouw en dus spreek je dan af met 1 van je vele vrienden of ga je sporten.
Voor mijn gevoel heb je het ook druk met school maar weet je van jezelf al dat je het wel haalt. Havo?

Je vind het leuk om met andere jeugd op te trekken. Je gaat graag uit, naar feestjes of naar bijeenkomsten.

In de liefde gaat niet alles soep. Is het net uit met je vriend of hebben jullie ruzie?

Zo, dat was de reading. Graag hoor ik wat je ervan vond.

Greets, Robbert.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 17 '10
Hoi Minibibi,

Ik wil graag je foto lezen. Is alweer even geleden voor mij dus ik hoor graag of het nog een beetje klopt.

Je bent erg op zoek naar jezelf en bent daar de laatste tijd wat onzeker in geworden. Je dacht dat je het allemaal wel wist, maar nu begin je de dingen toch wat anders te zien dan dat ze zijn.

Je staat vaak in de belangstelling en vind die aandacht op zich wel leuk, maar nu komt de maar, je hebt een beetje genoeg van dat oppervlakkige gedoe.

Het liefste zou je gewoon jezelf willen kunnen zijn, maar je merkt dat je door verschillende omstandigheden wordt afgeremd. Misschien je partner of misschien je werk / studie? Ik weet niet precies waarom.

Je bent niet op je mondje gevallen en je kan goed van je afbijten. Daar kunnen sommige mensen nog wel eens voor terugdeinzen en dat zorgt er weer voor dat niet altijd iedereen alles tegen je zegt wat ze zouden willen.

Ik heb het gevoel dat je jezelf wat beter van binnen zou morgen verzorgen. En dan doel ik op voeding en sporten. Je uiterlijk ben je wel genoeg mee bezig, maar je innerlijk heeft ook wat aandacht nodig.

Soms ben je enorm druk en valt er geen land meer met je te bezeilen. Ik zou je wat aarde oefeningen aanraden, zodat je wat beter in balans kunt komen. Jouw omgeving geeft jou niet de rust die je nodig hebt, en dat is in jouw nadeel.

Oh en misschien wist je dit nog niet van jezelf, maar ik herken heel duidelijk de indigo in je wink. Meer info kun je hierover lezen: http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/michael/4_4_1_hoe%20herken%20je%20ze.htm

Ik hoor graag of mijn lezing nog een beetje klopt.

Groetjes Julien.
Lin
Lin feb 28 '10
graag zou ik wel een reactie op m'n reading willen
minibibi
minibibi mrt 1 '10
Lin: Ben niet gesloten bij vreemden, wel kat uit de boom kijk-type

Volg geen opleiding voor bloemist

Weet al wel ongeveer wat ik wel en niet wil in m'n toekomst

Van het kleine meisje kan ik me niets herinneren...

Tv op de grond liggen, nee weet van niets

Groetjes B.
admin
admin mrt 1 '10
Nu ben ik ook wel benieuwd naar wat je van mijn reading vond. wink
minibibi
minibibi mrt 6 '10
Snap ik Robbert..hier mijn uitleg

Weet de kleur van m'n aura niet. Ik hou wel van roze, vroeger ook een roze slaapkamer etc.

Heb veel dromen indd. Wil m'n leven vol leven en dingen bereiken.

Iedereen voelt zich weleens leeg diep van binnen. Het is wel zo dat ik in die fase van m'n leven zit. Daarentegen blijf ik positief.

Zit niet op school en vind het leuk om regelmatig uit te gaan.
Familie is belangrijk voor me en daar wil ik graag de vrede in bewaren...

In de liefde is er niets aan de hand, ben 1.5 vrijgezel

Groetjes Bianca

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske