Hoi Minibibi,
Ik wil graag je foto lezen. Is alweer even geleden voor mij dus ik hoor graag of het nog een beetje klopt.
Je bent erg op zoek naar jezelf en bent daar de laatste tijd wat onzeker in geworden. Je dacht dat je het allemaal wel wist, maar nu begin je de dingen toch wat anders te zien dan dat ze zijn.
Je staat vaak in de belangstelling en vind die aandacht op zich wel leuk, maar nu komt de maar, je hebt een beetje genoeg van dat oppervlakkige gedoe.
Het liefste zou je gewoon jezelf willen kunnen zijn, maar je merkt dat je door verschillende omstandigheden wordt afgeremd. Misschien je partner of misschien je werk / studie? Ik weet niet precies waarom.
Je bent niet op je mondje gevallen en je kan goed van je afbijten. Daar kunnen sommige mensen nog wel eens voor terugdeinzen en dat zorgt er weer voor dat niet altijd iedereen alles tegen je zegt wat ze zouden willen.
Ik heb het gevoel dat je jezelf wat beter van binnen zou morgen verzorgen. En dan doel ik op voeding en sporten. Je uiterlijk ben je wel genoeg mee bezig, maar je innerlijk heeft ook wat aandacht nodig.
Soms ben je enorm druk en valt er geen land meer met je te bezeilen. Ik zou je wat aarde oefeningen aanraden, zodat je wat beter in balans kunt komen. Jouw omgeving geeft jou niet de rust die je nodig hebt, en dat is in jouw nadeel.
Oh en misschien wist je dit nog niet van jezelf, maar ik herken heel duidelijk de indigo in je
. Meer info kun je hierover lezen:
http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/michael/4_4_1_hoe%20herken%20je%20ze.htm
Ik hoor graag of mijn lezing nog een beetje klopt.
Groetjes Julien.