Loading...
nl

mijn naam....

Islandlady
Islandlady feb 19 '10
Is we'll heel bijzonder als je de uitleg goed leest.
Dank je Robert wink

admin
admin feb 19 '10
Mijn naam is Diana Maria,
Diana is de godin van de jacht en de maan
En Maria, omdat ik met Maria Hemelvaart geboren ben

Leuke site Robbert,
Grappig want ik heb zowel in mijn roepnaam als in mijn doopnaam twee keer de A en 1 keer de I:

A : Verbinding met stof in drie-eenheid.
Hiermee wordt bedoeld dat uw ziel de verbinding met de stoffelijke materie is aangegaan om deze in eenheid te brengen met de geest. Deze letter vertegenwoordigt een behoorlijke opdracht in uw leven. Drie eenheid van stof, geest en ziel is een staat van innerlijke harmonie, die door de verbinding met de stof nog eens extra benadrukt wordt om te verwerkelijken.
Het zal niet altijd even gemakkelijk zijn om dit te verwerkelijken. Het weten dat uw ziel dit als opdracht heeft, kan u helpen om aandacht te schenken aan de diepere betekenis van lichaam, geest en ziel in een evenwichtige toestand.


I : Afwerking in detail.
Deze letter brengt een perfectionisme, wat inhoudt dat iedere taak werkelijk tot het einde toe uitgewerkt zal worden. Of dit nu innerlijk of uiterlijk gebeurt, de afwerking Zal plaatsvinden. De letter I is een directe verbindingslijn van ziel en stof, waardoor deze letter bevestigend zal werken in de uitvoering van de zielstaak op aarde.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki