Loading...
nl

katrijn fotolezing

kat
kat feb 15 '10
Hallo,

ben nieuw op deze site... Ben zeer benieuwd naar een fotolezing...

Groetjes
Katrijn

Delen:
Maryssa
Maryssa feb 15 '10
Hallo Katrijn,

Even kijken naar jouw foto...

* Als eerste krijg ik wat misselijkheid te voelen bij je. Ben je wat misselijk/wee in je maag op dit moment?

* Jouw luchtwegen zijn een gevoelige plek. Ik krijg wat benauwdheid door. Ook een brok in je keel. Jouw keelchakra is wat geblokkeerd. Er mag best wel wat uit aan emoties die je lang binnen hebt gehouden.

* Jouw linkerkant van het gezicht daarbij krijg ik een gevoel van verdriet en gekwetst zijn te voelen. Iemand heeft jou niet goed behandeld ik moet dat in de relatiesfeer gaan zoeken. Iemand die jou heeft overheerst. Man met donker kort haar. Volgens mij ben je nu wat aan het bijkomen van die ervaring.

* Hmmm ik heb het idee dat je een periode jezelf depressief hebt gevoeld. Geen behoefte had aan gezelschap omdat je vertrouwen weg was in anderen.

* In jouw blik zie ik ook een vrouw die enorm kan piekeren. Je weegt alles af..wat als ik dit doe, wat als ik dat doe.. Het maakt je best wel moe al dat denken.

* Je bent heel analytisch van aard je pluist alles uit na afloop van een gesprek met iemand. Je hebt wel kijk op wat er gebeurd, pikt veel dingen uit de non verbale lichaamstaal op; het gaat vanzelf op intuitief niveau. Je voelt anderen in veel gevallen goed aan maar je hebt ook door datgene wat er eerder is gebeurd een soort van antenne ontwikkelt. Soms staat ie wat te scherp afgesteld en meen je iets te zien of te herkennen en kun je echt in een paniek gevoel terecht komen. Ontspan je en kijk rationeel of dingen wel zijn wat je denkt of dat een angst spreekt.

* Jouw huis is een mengelmoes van allerlei stijlen ik heb het idee dat je erg houdt van jaren 50 en 60 qua spullen maar het ook leuk vindt om te combineren. Oud met nieuw. Mensen voelen zich thuis in jouw huis, er wordt geleefd, het is er knus. Je hecht heel erg aan je eigen plek.

* Er komt wat hoofdpijn opzetten terwijl ik bovenstaande typ. Rechterkant van mn hoofd aan achterzijde. Heb je daar wel eens last van?

* Ben je bezig met stoffen met iets maken op de naaimachine of met het kleuren/verven van stoffen? Schilderen past ook bij je.

Dat was mn lezing voor jou Katrijn. Laat maar weten wat er klopt en wat niet.

Liefs Maryssa
admin
admin feb 16 '10
Hoi Katrijn,

Mijn reading voor jouw:

Je bent een persoon van weinig woorden. Iemand die niet vaak begrepen word en dit komt door onzekerheden waarmee je in jezelf nog bezig bent.
Ik voel dan ook een tweedelig persoon. Iemand die vaak in zichzelf praat en soms best lang in zichzelf gekeerd bezig kan zijn. Soms tot het dag dromerige aan.
Dit komt mede denk ik omdat je vanaf je geboorte of door iets in je jeugd niet geheel in je lichaam zit. Ondanks je wel het menselijke geheel ervaart als ons kan je je niet helemaal geven. Als een ander. Dit is ook het geval bij werk? Snel moe en je kan je moeilijk ergens toe zetten.

Andere mensen begrijpen deze kant van jouw niet goed en laten je hierdoor vaak links liggen.

Ondanks dit ben je wel een persoon die zich graag tussen menigten begeeft, graag uit gaat en het leuk vind om discussies te voeren.

Lichamelijk ben je in orde, maar niet op energie niveau. Dit komt omdat de connectie van de energie van je hart niet goed naar je longen gaat (energie van vierde naar vijfde chakra).
Dit geeft ook weleens problemen met het ademhalen en het leeg voelen van binnen. Het zou het dan dus ook waard zijn om hier eens een onderzoekje naar te starten.

Zo, dat was de reading. Graag hoor ik wat je ervan vond.

Greets, Robbert.
Lin
Lin feb 17 '10
Hoi Katrijn,
allereerst als ik in je ogen kijk zie ik een oude ziel.
Een heel jong meisje van een jaar of 5, die dan hele volwassen en rake dingen kon en nog kan zeggen.
Je bent niet bang om mensen te doorgronden en de koe bij de horens te vatten.

Je houd er niet van als mensen liegen, dat voel jij direct aan en wijst ze erop.

ook voel ik een bepaalde angst voor donkere ruimtes en als het nacht word.

Volgens mij ben je ook super gevoelig voor een sfeer in een ruimte waar mensen zich bevinden en ben je al snel geneigd om weer weg te gaan.

Voor zover wil ik het er even bij laten

Liefs Linda
kat
kat feb 18 '10
Dag Maryssa,

Dank je voor de fotolezing. Er is wel heel wat dat klopt.
Ik heb sinds een dikke week idd last van m'n maag/darmen.. Altijd een gevoelige plek bij stresstijden geweest.
Die geblokkeerde keelchakra had ik ook opgemerkt , heb daar een jaar geleden heel erg last van gehad. Keelontstekingen enzo... Nu komt er af en toe nog een beklemmend gevoel de kop op steken.

Er is ook een donkere man in m'n leven die ik helaas met moeite kan loslaten. Waar ik nog steeds geen relatie mee heb, maar ik heb zo hard het gevoel dat hij de man is van m'n leven, dat hij me iets te leren heeft en omgekeerd. Heb bij hem echt een soulmate gevonden.. Maar door vele verwittigingen van andere mensen zijn mijn twijfels de overhand aan't nemen en heb ik steeds meer het gevoel dat ik hem met veel pijn in m'n hart moet loslaten.

cry

Heb inderdaad ook een zware periode achter de rug maar die is dus al passé en het positief denken gaat me nu wel goed af...

Ben ook wel en kreatieve bij en mijn huisje is een mengelmoes van stijlen maar het is niet het huis dat je op de achtergrond van de foto ziet...

Hoofdpijnen zijn ook passé.. heel af en toe nog eens een migraine aanval en dan is die wel serieus.. Had ik vroeger heel erg veel.

Dus het grote geheel klopt bijna perfect!

Nog maals dank je!!

Groetjes
Katrijn
kat
kat feb 18 '10
Dag Robbert,

Dank je voor je lezing...
De persoon die je beschrijft klopt helaas niet zo met wie ik ben, Misschien doordat ik mijn bril niet op hed??? cool
Ben een vrij zeker persoon en heb natuurlijk wel wat onzekere kantjes, maar die zijn verwaarloosbaar. Voel me ook helemaal niet onbegrepen door mijn medemens.

Wel praat ik graag tegen mezelf en dagdroom ik graag..

Dat ik energetisch vast zit klopt ook. Af en toe komt er een beklemmend gevoel in m'n keel alsof ik echt bij de keel gegrepen word. Als je hier tips voor hebt mag je ze altijd doorsturen...

Groetjes

Katrijn
kat
kat feb 18 '10
Dag Lin,

Wooow... Je hebt me wel heel nieuwsgierig gemaakt!!!

Goed om eens te horen wat voor ziel ik heb/ben...
Ik doorgrond graag mensen en durf daar ook m'n mening of raad bij te geven..

Ben ook wel hooggevoelig voor een sfeer in de ruimte vooral bij negativiteit.. Maar ben toch graag onder de menskes..
Ook voor tragische gebeurtenissen, geweld of zwaarmoedige films ben ik gevoelig..Geef mij maar vrolijke dingen..
whistle

Vooral vroeger was ik zeer bang in 't donker, nu enkel nog als ik erbij stil sta.. Ik heb dan vooral last van achtervolgingswaanzin..

Als je nog iets kan of wil vertellen, zou ik dat super vinden!!

Héél erg bedankt voor je lezing..

Liefs
Katrijn
Lin
Lin feb 18 '10
Origineel bericht van: kat
Dag Lin,

Wooow... Je hebt me wel heel nieuwsgierig gemaakt!!!

Goed om eens te horen wat voor ziel ik heb/ben...
Ik doorgrond graag mensen en durf daar ook m'n mening of raad bij te geven..

Ben ook wel hooggevoelig voor een sfeer in de ruimte vooral bij negativiteit.. Maar ben toch graag onder de menskes..
Ook voor tragische gebeurtenissen, geweld of zwaarmoedige films ben ik gevoelig..Geef mij maar vrolijke dingen..
whistle

Vooral vroeger was ik zeer bang in 't donker, nu enkel nog als ik erbij stil sta.. Ik heb dan vooral last van achtervolgingswaanzin.. Heb sterk het vermoeden dat het niet iets is wat je in dit leven hebt meegemaakt, maar in een vorig leven. Want zie nl een klein meisje in een wit ponnetje in een donkere kamer heel bang en angstig om zich heen te kijken wat zich in de hal , waar wel licht brand , zich afspeelt . Een gevecht of een inval is mijn vermoeden. 100% zekerheid heb ik niet natuurlijk , maar wel een voelen.

Als je nog iets kan of wil vertellen, zou ik dat super vinden!!

Héél erg bedankt voor je lezing..

Liefs
Katrijn

Liefs Linda
Maryssa
Maryssa feb 18 '10
Lieve Katrijn,

Dat is fijn dat het aardig klopt. Is altijd weer spannend of het juist is smileIk heb het graag voor je gedaan.

Over jouw keelchakra..je zou een blauwe edelsteen kunnen gaan dragen die goed is voor je keelchakra. Van edelstenen heb ik niet genoeg kennis in huis om je te kunnen adviseren. Je zou naar een winkel kunnen gaan waar ze edelstenen/ kristallen verkopen en je daarin ook kunnen adviseren.

Wat zeker ook heel goed is; is heerlijk galmen; lekker meezingen met muziek die je mooi vindt.

Liefs en sterkte met alles!

Maryssa
admin
admin feb 19 '10
Hoi Katrijn,

Jammer dat mijn reading niet was zoals jij bent of hoe je je voelt. Maar voor mijn gevoel zou ik de reading niet anders gedaan hebben als ik het nu nog een keer zou doen. tongue

Het is een beetje een domper voor mezelf om dat zo terug te zien. Maarja, in ieder geval bedankt voor je reactie. Ik heb er alleen maar van kunnen leren.

Zo te zien hebben in ieder geval Linda en Maryssa allebij prachtige readings gegeven waar je wel wat aan hebt.

Greets, Robbert.
Lin
Lin feb 20 '10
Robbert, nou wil ik me eigenlijk nergens mee bemoeien, maar ik zou het zo zonde vinden als je je reading gaat zien als een domper. Met regelmaat zit ik er ook wel es naast en anderen net zo. We kunnen van elkaar leren.
Want bij andere reading had je wel veel dingen goed, dus jezelf niet naar beneden pennen hoor, dat vind ik eeuwig zonde.

Liefs en knuf Linda
Islandlady
Islandlady feb 20 '10
Goed en mooi gezegd Linda en zo is het ook maar net!

Liefs B
gast
gast feb 20 '10
Robbert, je hebt ook wel eens te maken met mensen die ergens niet zo direct voor uit durven/willen komen. Het is ook jou interpretatie, vergeet dat ook niet. Hiermee wil ik niet zeggen dat dat hier ook het geval is.
kat
kat feb 20 '10
Lieve Robbert,

Het zou heel erg jammer zijn als je je door mijn reactie slecht zou voelen! Dat was zeker niet de bedoeling...
MIsschien kwam het door m'n dikke wallen of grote opgezette ogen die ik normaal niet heb.. eek
Whatever, trek het je niet aan en blijf zeker je gevoel volgen...

Veel liefs
Katrijn
Maryssa
Maryssa feb 20 '10
Quote:
Kat:Whatever, trek het je niet aan en blijf zeker je gevoel volgen...

Robbert ik herken je gevoel, maar wat Kat ook al zegt blijf je gevoel volgen! Ik heb heel indrukwekkende readings gelezen van jou. Soms en dat heb ik ook, zit je op de verkeerde frequentie en lees je misschien dingen die niet van degene op de foto zijn. Gewoon doorgaan, ik vind je een goede fotolezer!

Liefs Maryssa
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 20 '10
Origineel bericht van: Core
Ik heb er alleen maar van kunnen leren.

Greets, Robbert.

En is dat uiteindelijk niet de kern? Juist de hobbels in de weg, maken de weg naar het doel interessant smile. Ga vooral door want het wordt zeker goed gewaardeerd!
admin
admin feb 20 '10
Haha mijn reactie heeft heel wat te weeg gebracht geloof ik shocked

Ik stop niet met het geven van readings hoor. Maar wel leuk om te zien hoe bezorgt en helpend jullie reageren.
Geeft mij gelijk weer een goed gevoel bij het geven van readings.

Merudi is en blijft een speciale en mooie plek. smile

Greets, Robbert.
admin
admin feb 20 '10
ja,he Robbert!
heel bijzonder is het hier en hoe we open staan voor elkanders aanmoedigingen!!
admin
admin feb 21 '10
Ik heb dan hier geen reading gegeven, maar ook ik zit er wel eens naast. Wat Maryssa zegt is zo waar, je kan ook een energie oppakken die toch op de foto te voelen/horen/zien is, die niets met de persoon zelf te maken heeft. Dan tune je onbewust in op een andere frequentie [weet even niet hoe ik het anders moet omschrijven].
Verder dacht ik in het begin ook, moet veel oefenen, moet iedere foto lezen ... maar ook bij mij zijn er dagen/weken dat ik er niet toe kom, niet voor open sta, óf er zijn al heel wat readingen gegeven die ik niet beter/anders zou kunnen doen. Ook dat heb ik hier geleerd.
Dat is het mooie mijns inziens van Merudi, je kunt hier leren en groeien!!! laugh

Liefsssss

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420