Dag Maryssa,
Dank je voor de fotolezing. Er is wel heel wat dat klopt.
Ik heb sinds een dikke week idd last van m'n maag/darmen.. Altijd een gevoelige plek bij stresstijden geweest.
Die geblokkeerde keelchakra had ik ook opgemerkt , heb daar een jaar geleden heel erg last van gehad. Keelontstekingen enzo... Nu komt er af en toe nog een beklemmend gevoel de kop op steken.
Er is ook een donkere man in m'n leven die ik helaas met moeite kan loslaten. Waar ik nog steeds geen relatie mee heb, maar ik heb zo hard het gevoel dat hij de man is van m'n leven, dat hij me iets te leren heeft en omgekeerd. Heb bij hem echt een soulmate gevonden.. Maar door vele verwittigingen van andere mensen zijn mijn twijfels de overhand aan't nemen en heb ik steeds meer het gevoel dat ik hem met veel pijn in m'n hart moet loslaten.
Heb inderdaad ook een zware periode achter de rug maar die is dus al passé en het positief denken gaat me nu wel goed af...
Ben ook wel en kreatieve bij en mijn huisje is een mengelmoes van stijlen maar het is niet het huis dat je op de achtergrond van de foto ziet...
Hoofdpijnen zijn ook passé.. heel af en toe nog eens een migraine aanval en dan is die wel serieus.. Had ik vroeger heel erg veel.
Dus het grote geheel klopt bijna perfect!
Nog maals dank je!!
Groetjes
Katrijn