Loading...
nl

Voor wie en wat wil ik pendelen

admin
admin feb 15 '10
Naar aanleiding van een prive bericht wilde ik graag even het volgende schrijven.
Ik laat namen weg want die hoeven nergens bij, maar wil wel graag even iets duidelijk maken voordat er misverstanden zouden kunnen ontstaan.

Onderstaand is de vraag:

Quote:
Nu is mijn vraag wanneer zie jij een zwangerschap en wat is dan het geslacht?
ZIe je nog miskramen of loopt alles nu goed bij een volgende zwangerschap?


Dit is mijn antwoord:

Quote:
Zulke dingen pendel ik niet uit als ik de persoon niet ken, dit pendel ik alleen uit voor mensen die ik persoonlijk heel goed ken en dan eigenlijk nog steeds liever niet.

Ik doe dit niet omdat ik het vragen vind die ik (maar das natuurlijk persoonlijk) heftig vind, met heftig bedoel ik dus vragen over leven of dood, gezondheid of ziekte.
Ten eerste wil ik het niet weten en ook wat doet de persoon die het antwoord krijgt.
Mijn vader is op dit moment ziek, hij heeft kanker.
Mijn moeder vroeg mij uit te pendelen of hij kanker had, ik kreeg een vette nee uit de pendel, dit terwijl ik *wist* dat het fout was.
Ik ben ervan overtuigd geraakt(en dit was niet de eerste keer) dat ik vaak duidelijke signalen van boven door krijg over dingen die fout voelen en die niet fout voelen.
Ik luister steeds beter (ben nogal eigenwijs) en besef nu ook dat sommige dingen niet van tevoren hoeven te worden geweten (zoals ik al eerder aangaf, das voor mij persoonlijk, er zullen legio mensen zijn die dit wel doen en ook aankunnen).

Daarom wil ik met liefde een kaart voor je uitpendelen of eventueel een kristal, maar de hele diepe vragen die pendel ik niet uit.


Er zijn wat zinnen weg, die waren persoonlijker en hoeven er niet bij.
Ik wil hier alleen maar mee duidelijk maken dat ik met liefde pendel maar wel heel duidelijk mijn grenzen heb.
Dit soort vragen pendel ik voor niemand uit, helaas.
Er zijn beslist genoeg mensen die dit wel doen en ik meen het als ik zeg dat je moet gaan als dat voor jou goed voelt.
Echt!
Alleen ik wil het niet en ik hoop dat ik mijzelf goed heb kunnen uitleggen. smile

Dit verhaal heeft niets met enig bericht op het open forum te maken by the way.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 15 '10
Hoi Karin,

Mag ik je vragen waarom jij het gevoel hebt iets te moeten uitleggen? Ben je iemand uitleg verschuldigd? Om voor mezelf te spreken, jij bent mij geen uitleg schuldig!
admin
admin feb 15 '10
Ik kreeg dezelfde PB en het zat mij ook niet lekker. Ik heb de afzender gevraagd waarom deze vraag bij mij kwam en ik geen waarzegster ben. Ik vind het totaal niet erg om een pb te krijgen, maar niet zomaar uit de lucht vallend als losse flodder en vragen die wel heel intiem en persoonlijk zijn om überhaupt te kunnen beantwoorden. Inderdaad, zonder de persoon te kennen.
En ik pendel ook nog niet eens voor anderen???

Lieve groet,
Marjan
admin
admin feb 16 '10
Origineel bericht van: NiMS
Hoi Karin,

Mag ik je vragen waarom jij het gevoel hebt iets te moeten uitleggen? Ben je iemand uitleg verschuldigd? Om voor mezelf te spreken, jij bent mij geen uitleg schuldig!


Nee geen uitleg schuldig Nims, maar dan is wel gelijk duidelijk dat iemand mij dit niet hoeft te vragen voor het geval dat anderen denken dat dit hier wel wordt gedaan (door mij dan smile)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki