Loading...
nl

Droom over angst

Emuca
Emuca feb 15 '10
Allereerste keer... pff... dat is al jaarreen geleden. Maar ik herinner me het sowieso nog dat ik in de 2e klas zat... dus 6 jaar geleden ongeveer.. Toen verweet mijn vader me allerlei dingen, omdat ik mezelf volgens hem opsloot in mijn kamer, en daardoor dom was en maar naar VMBO moest gaan, terwijl ik op het VWO zat.
Emuca
Emuca feb 15 '10
Waar ik het voel.. ehm... handen, borst en voorhoofd/slapen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 15 '10
Origineel bericht van: Angel of Death
Allereerste keer... pff... dat is al jaarreen geleden. Maar ik herinner me het sowieso nog dat ik in de 2e klas zat... dus 6 jaar geleden ongeveer.. Toen verweet mijn vader me allerlei dingen, omdat ik mezelf volgens hem opsloot in mijn kamer, en daardoor dom was en maar naar VMBO moest gaan, terwijl ik op het VWO zat.


Ok heel goed. Als je wilt, sluit eens je ogen en roep dat moment weer eens op. Voel in je lichaam wat je precies voelt en waar je dit precies voelt. En dit keer houdt het niet tegen, maar ervaar het gevoel zoals het is. Doorleef het.
Emuca
Emuca feb 15 '10
Dat maakt me aan het huilen.
admin
admin feb 15 '10
Voor mijn gevoel was je droom een reiniging van emoties die je deelt met de mensen in je droom.
Als je nog eens over je droom nadenkt met de gedachte dat dit het doel was dan zal je droom denk ik ook meer logica bevatten.

De buitenlucht en terughoudendheid waren geloof ik vaak fases die je los laat of reinigt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 15 '10
Geef het verdriet maar de ruimte en mag er zijn. Je hoeft je dit keer niet groot te houden want het is oude pijn. Die mag er zijn en kun je nu helemaal loslaten!

Goed van je dat je het toe durft te laten!
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 15 '10
En ik zie hier wel degelijk een relatie met je droom:
Quote:
Ik werd bang, maar ik mocht van 1 persoon niet weg. Ik moest namelijk blijven, want alleen ik kon iets of iemand tegenhouden. Maar ik was zo bang.. Ik huilde.
Uiteindelijk lukte me het om die iets tegen te houden, maar ik had nog steeds de tranen over mijn wangen stromen, want ik wilde er helemaal niet zijn.

Je werd bang voor je verdriet maar iemand liet jou erbij komen (in dit geval deed ik dat), alleen jij kan jouw verdriet beleven en ervaren. Ook alleen jij kan het tegenhouden. Je was bang voor je verdriet maar liet het toch toe en gaat huilen. Uiteindelijk lukte het je wel om het toe te laten en kunnen je tranen stromen. Ook al wil je dat liever niet doen.
Emuca
Emuca feb 15 '10
Ik wil het liever niet doen nee.. Want ik huil zo vaak... en ik heb het jaren weggestopt... al die verdriet die ik nooit kon uiten thuis.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 15 '10
Maar alles wat je wegstopt moet er ook een keer uitkomen. Dus tijd om het los te laten allemaal. Je onderbewustzijn schreeuwt erom wink.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 15 '10
Origineel bericht van: Angel of Death
Ik wil het liever niet doen nee.. Want ik huil zo vaak... en ik heb het jaren weggestopt... al die verdriet die ik nooit kon uiten thuis.

Nu weet je in ieder geval waarvoor je aan het wegvluchten bent. De volgende keer dat je dat gevoel weer krijgt is het dus omdat je de pijn van je ouders niet wilt voelen.

Ik hoop dat je hier nu verder mee kunt.
Emuca
Emuca feb 15 '10
Jawel. Dankjewel.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 15 '10
Mooi en graag gedaan!
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki