Loading...
nl

Erg moe

Eruan
Eruan feb 14 '10
Hoihoi!

Sinds een week ben ik weer extreem moe, ik ben daardoor dan ook 4 dagen niet naar school geweest, puur omdat ik gewoon constant weer moest slapen.
De laatste paar weken merk ik dat ik ook steeds vroeger naar bed ga, maar toch erg moe blijf...

Helaas is dit niet de eerste keer, vorig jaar heb ik ook zo'n periode gehad, maar toen lag het aan mijn schildklier, nu heb ik het idee dat dat waarschijnlijk niet zo is.

Weet iemand wat het kan zijn? En hoe ik er vanaf kan komen?

Liefs Ann
Delen:
admin
admin feb 14 '10
Laat je bloed eens checken bij de huisarts.
Het hoort ook wel een beetje bij de tijd van het jaar hoor, maar ga even langs de ha kan nooit kwaad.
Mocht er niets aan de hand zijn kan Sint Janskruid wellicht helpen, je huid heeft behoefte aan licht, Sint janskruid zorgt dat je huis beter het licht absorbeert waardoor je meer vitaminen binnen krijgt.

Sterkte.
admin
admin feb 14 '10
Hey meis,

Ben het helemaal met Karin eens, laat je bloed checken bij de HA. Regelmatig, dus als je het vorig jaar ook hebt gehad, gewoon nu weer vragen om een test!!

Hoor wat eruit is gekomen!

Liefs
Marjan
admin
admin feb 14 '10
Hoi Ann,

Terwijl ik het lees krijg ik koppijn bij mijn achter hoofd. Zou het kunnen zijn dat je je zevende chakra te veel gebruikt terwijl de energie circulatie in je eerste 5 chakra's niet goed loopt?
Ik zelf heb weleens mijn derde oog te veel gebruikt terwijl mijn eerste 5 chakra's niet open stonden en toen lekte ik heel veel energie.

Maar ik sluit me aan bij wat Karin en marjan al zijden. Altijd het zekere voor het onzekere wink
3ssie
3ssie feb 19 '10
Hoi Ann,

Natuurlijk is een bezoek aan de huisarts nooit verkeerd. Hij/ zij kan de gebruikelijke dingen controleren en eventueel uitsluiten.
Verder is het ook wel de tijd van het jaar. Veel menzen kampen met moeheid en verkoudheid. Hoort er helaas bij. Plus daarbij komt ook nog eens dat de trillingen en energien om ons heel behoorlijk opgeschroefd worden. Als je hier een beetje gevoelig voor bent, zul je ook veel sneller moe zijn en willen slapen. Zorg in ieder geval dat je goed geaard bent. Dan kun je veel meer aan.

Succes

Een liefdevolle groet,
3ssie
Eruan
Eruan feb 19 '10
Heey lieverds!

Dankjullie wel voor jullie advies!

Ik heb bloed laten prikken, en het TSH was licht verhoogd, volgens de dokter zou ik daar niets van moeten merken, dus de medicijnen worden niet verhoogd.

Deze week ging het wel iets beter, maar dat had meer te maken met een heleboel positief nieuws en leuke dingen. smile
Komende week ben ik op wintersport, dus ik hoop dat de bergen me goed doen, en het vele licht daar.

Waarschijnlijk is het dan toch een winterdip.

Dankjullie!

Liefs
Islandlady
Islandlady feb 19 '10
Hey Ann_ik,

dat is goed nieuws.
Veel plezier en "break a leg" ofwel doe voorzichtig smile

Liefs
3ssie
3ssie feb 25 '10
Hoi Ann,

Fijn om te lezen dat je je inmiddels weer iets beter voelt.
Heel veel plezier op je wintersport, geniet er lekker van.

Een liefdevolle groet,
3ssie
irm20
irm20 apr 20 '10
Origineel bericht van: Ann_ik
Hoihoi!

Sinds een week ben ik weer extreem moe, ik ben daardoor dan ook 4 dagen niet naar school geweest, puur omdat ik gewoon constant weer moest slapen.
De laatste paar weken merk ik dat ik ook steeds vroeger naar bed ga, maar toch erg moe blijf...

Helaas is dit niet de eerste keer, vorig jaar heb ik ook zo'n periode gehad, maar toen lag het aan mijn schildklier, nu heb ik het idee dat dat waarschijnlijk niet zo is.

Weet iemand wat het kan zijn? En hoe ik er vanaf kan komen?

Liefs Ann

hallo Ann,

zou het kunnen dat je last hebt misschien van , het begin CVS.
heb je nog andere klachten zoals, pijn in de gewrichten, snel moe, na een beetje inspanning.
hoofdpijn-pijn in de schouders-nek,
duizelig FM ME/CVS/
hoe is je B12 gehalte en B1.?

laat het eens nakijken bij de huisarts.

liefs
irm
Eruan
Eruan apr 29 '10
Origineel bericht van: irm20
Origineel bericht van: Ann_ik
Hoihoi!

Sinds een week ben ik weer extreem moe, ik ben daardoor dan ook 4 dagen niet naar school geweest, puur omdat ik gewoon constant weer moest slapen.
De laatste paar weken merk ik dat ik ook steeds vroeger naar bed ga, maar toch erg moe blijf...

Helaas is dit niet de eerste keer, vorig jaar heb ik ook zo'n periode gehad, maar toen lag het aan mijn schildklier, nu heb ik het idee dat dat waarschijnlijk niet zo is.

Weet iemand wat het kan zijn? En hoe ik er vanaf kan komen?

Liefs Ann

hallo Ann,

zou het kunnen dat je last hebt misschien van , het begin CVS.
heb je nog andere klachten zoals, pijn in de gewrichten, snel moe, na een beetje inspanning.
hoofdpijn-pijn in de schouders-nek,
duizelig FM ME/CVS/
hoe is je B12 gehalte en B1.?

laat het eens nakijken bij de huisarts.

liefs
irm


Aan CVS heeft mijn arts een jaar geleden gedacht, maar omdat mijn schildklierwaarde niet helemaal goed was hebben wij gevraagd of ik eerst medicijnen voor de schildklier mocht proberen, op die manier ging het meteen een stuk beter
Ik ben altijd behoorlijk snel moe, en de laatste tijd ook minimaal 2 à 3 keer per week hoofdpijn.
B12 is al eens gecontroleerd en dat was goed.

Ik verwacht eigenlijk dat het stress is in samenwerking met een niet helemaal goede schildklier waarde, al verwacht ik dat op dit moment. Volgens de dokter moet ik veel naar buiten en zal het dan beter moeten gaan. smile

Bedankt!

Liefs Anniek

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki