We kennen elkaar, maar niet vanuit het dagdagelijkse, dus heb ik het gevoel op je foto te kunnen intunen vanuit een neutraliteit.
En ik wil het ook doen!
Ik zal vertellen wat ik doorkrijg als ik je zie..
Ik zie balen stro opgestapelt op een pas afgemaaide weide, en ik zie jouw daar met zo'n spriettakje in je mond, heerlijk op liggen,
genietend van de wind, de zon, het zonnestraaltje op je neus, het geluid van de vogels rondom je,
van spelende kinderen in de verte, een blaffende hond, de klokketoren, een auto die claxoneert, een haan die kraait, geuren die op je afkomen..
en ik voel je zeggen "ohhhhh.. zalig" en je strekt je handen uit naar die enkele witte wolken in de felblauwe lucht.
Je neemt enorm veel in je op vanuit een wens om gewaar te worden. Door te ervaren wordt je gewaar.. en je zet bij wijze al je registers open daarvoor..
je kan elk detail gewaarworden én de kunst verstaan om het als één geheel te voelen. En je kan daar mee spelen, das fijn.
Er zijn ook ervaringen die je jouwzelf doen ervaren, in jouw totaliteit, of zelfs één klein detailtje van jezelf onder de loep nemen.
Als ik naar je ogen kijk dan stralen ze , als ik naar je mond kijk, zie ik wel verborgen verdriet. Een verdriet die jouw ogen helemaal niet uitstralen.
Ik hoor een zin " Take me as I am "..en eigenlijk zie ik dat in jouw hele uitstraling : een wens opdat men jou neemt zoals je bent"
Je kan zelfs anderen laten zien hoe dat ze dat moeten doen, bij wijze van spreken. Even voordoen! En dan lach je zelf ermee, want het is grappig.
Je bent wijs! Je straalt het leven uit..in al zijn facetten.
"don't worry be happy".. de engelse zinnetjes die komen is ook volgens mij iets voor jou.
wat jou ook in je binneste verdrietig maakt, je komt hier doorheen, want je bent een kracht!
Ik ga dit niet onder de loep nemen, dat verdriet, want dat doe je zelf.. en ik laat je daarin, vanuit een vertrouwen, wetende dat het goed is zoals het is!
Liefs van me
Bellefleur