Loading...
nl

TravelinThru, Ook zeer benieuwd naar reading.

TravelinThru
TravelinThru feb 14 '10

Benieuwd naar een reading van mij, nog nooit eerder laten doen, en wel eens leuk om te horen wat er uit komt.

Alvast thanks voor diegene die mij willen lezen!

Delen:
Carmen
Carmen feb 14 '10
Geen reading van mij...maar wat een prachtige ogen heb je!
TravelinThru
TravelinThru feb 14 '10
Dank je wel Carmen, wat een lieve reaktie!
admin
admin feb 14 '10
Ja je ogen stralen rust en warmte uit!
admin
admin feb 14 '10
Ik ga heel zeker je foto lezen, TravelinThru,
Later want hier is de geur van heerlijke gebakken pattatjes, met worteltjes en broccoli.. die mijn neusgaten vullen, laugh
Tot strakjes!!!
admin
admin feb 14 '10
Mag ik je een reading geven? ^_^
TravelinThru
TravelinThru feb 14 '10
Dank je cool girl

En Bellefleur, is prima hoor

En Core, zeker mag je dat.
admin
admin feb 14 '10
Het eerste wat ik me afvraag. Wie is de gelukkige bij wie je met zoveel passie en liefde in de camera kijkt? haha

Van jouw kant krijg ik veel beeldvorming van wie je bent. Zo zie ik flitsen van dieren, gebieden en mensen.

Wat me opvalt bij die flitsen is dat het zo veelzijdig is. Het geef weer hoeveel er in je omgaat als mens. Je focus ligt niet in het gelukkige heden of in het moelijke verleden. Het is het nu wat je opslaat en koestert.

Je bent een energiek persoon, maar ook een dromer die altijd van je kern afdwaalt en dan waar lessen leert die je weer terug brengen bij je kern.
Je kern is een bestaat uit een bal waar vloeibaar goud omheen draait, de kern zelf bestaat uit een groene doorzichtige steen...opaal?

Het leven wat je leid is een verzamelings leven van al geleerde lessen die samen komen. In dit leven ben je bezig met het zuiveren van je zijn en kom je soms heel diep tot jezelf.

Voor mijn gevoel huil je tranen van verdriet en geluk. Dit omdat je vaak weet wat je wilt maar diep van binnen heel onzeker kan zijn. Het verdriet en het geluk komen door de mensen om je heen, die je raken diep van binnen.

Waarom weet ik niet maar bij mij schiet de gedachte naar binnen dat je geen echte plek hebt die je thuis durft te noemen. Of je bent dit nog aan het vormen of het word belemmerd door je mede mens.

Zo, dat was mijn reading. Graag hoor ik wat je ervan vind.

Greets, Robbert.
TravelinThru
TravelinThru feb 14 '10
Hei Core,

Dank voor je mooie reading
Bij je eerste vraag denk ik wel dat je weet wie dat is smile
En moet ook zeggen dat ik in mijn hele leven nog nooit zo'n mooie foto van mezelf heb gezien als deze, en waarschijnlijk zal ik op dit moment ook niet zo'n uitstraling hebben als op deze foto, daar de gelukkige niet meer mijn gelukkige is.

Voor mijn gevoel klopt het allemaal, kan alleen nog niet met zekerheid zeggen of dat aan de mensen ligt die ik om me heen heb of had, leg altijd eerder de schuld bij mijzelf daar ik niemand pijn wens te doen.
Nog een leuk stukje waar ik door mag smile

Het laatste klopt zeer zeker, en heb ook een enorme behoefte aan een eigen plekje, een eigen huisje en eigen tuintje, en alles wat er op en erbij komt.
In gedachten heb ik dat al lang gevormd, het wil enkel nog niet lukken, maar blijf het vertrouwen er in houden.

Dank Core.
admin
admin feb 14 '10
We kennen elkaar, maar niet vanuit het dagdagelijkse, dus heb ik het gevoel op je foto te kunnen intunen vanuit een neutraliteit.
En ik wil het ook doen! grin
Ik zal vertellen wat ik doorkrijg als ik je zie..

Ik zie balen stro opgestapelt op een pas afgemaaide weide, en ik zie jouw daar met zo'n spriettakje in je mond, heerlijk op liggen,
genietend van de wind, de zon, het zonnestraaltje op je neus, het geluid van de vogels rondom je,
van spelende kinderen in de verte, een blaffende hond, de klokketoren, een auto die claxoneert, een haan die kraait, geuren die op je afkomen..
en ik voel je zeggen "ohhhhh.. zalig" en je strekt je handen uit naar die enkele witte wolken in de felblauwe lucht.

Je neemt enorm veel in je op vanuit een wens om gewaar te worden. Door te ervaren wordt je gewaar.. en je zet bij wijze al je registers open daarvoor..
je kan elk detail gewaarworden én de kunst verstaan om het als één geheel te voelen. En je kan daar mee spelen, das fijn.
Er zijn ook ervaringen die je jouwzelf doen ervaren, in jouw totaliteit, of zelfs één klein detailtje van jezelf onder de loep nemen.
Als ik naar je ogen kijk dan stralen ze , als ik naar je mond kijk, zie ik wel verborgen verdriet. Een verdriet die jouw ogen helemaal niet uitstralen.
Ik hoor een zin " Take me as I am "..en eigenlijk zie ik dat in jouw hele uitstraling : een wens opdat men jou neemt zoals je bent"
Je kan zelfs anderen laten zien hoe dat ze dat moeten doen, bij wijze van spreken. Even voordoen! En dan lach je zelf ermee, want het is grappig.
Je bent wijs! Je straalt het leven uit..in al zijn facetten.
"don't worry be happy".. de engelse zinnetjes die komen is ook volgens mij iets voor jou.
wat jou ook in je binneste verdrietig maakt, je komt hier doorheen, want je bent een kracht!
Ik ga dit niet onder de loep nemen, dat verdriet, want dat doe je zelf.. en ik laat je daarin, vanuit een vertrouwen, wetende dat het goed is zoals het is!
Liefs van me
Bellefleur
TravelinThru
TravelinThru feb 14 '10
Belleleur, mijn dank smile

Zeer mooie reading die mijn Hart even op doet springen, en ik mijzelf tot diep in mijn ziel laat glimlachen.
Ik lees mijzelf in de woorden van jou, en zag in een flits even stukken uit mijn leven terug komen.
Het klopt, ik neem alles in mij op, maar dan ook echt alles, zonder dat ik daar enig moeite voor hoef te doen.
Werd mij ook al vaak gezegd in het verleden, ik zou een goede jager zijn (niet dat ik dat wil hoor, absoluut niet) maar ik zie alles.
Maar ook weet ik, dat ik door al die indrukken wat ik op doe, het ook wel eens druk kan hebben in mijzelf, en daardoor soms ook slecht slaap of enorm droom.
Er ontgaat mij niets, en dat kan ook wel eens irritant zijn voor mezelf en ook voor een ander smile

Tja, ik zie mezelf als een heel simpel mens, maar de buitenwereld laat mij vaak anders zeggen, dus ben daarin op dit moment een beetje mijn zelf vertrouwen in kwijt.
En daarin heb ik toch altijd wel gehad, neem me gewoon zoals ik ben, want ik wil enkel het beste voor de ander.

Maar, laat dit even inwerken, vind het mooi, en mijn dank voor dat.

L...
admin
admin feb 14 '10
Hey TravlinThru

Ik wil best kijken wat je foto mij wil zeggen, weet van te voren nooit natuurlijk of je foto überhaupt wat los wil laten smile

* Ik moet onwillekeurig glimlachen als ik naar je foto kijk. Wat een mooie blauwe ogen, een zee van liefde. Je trekt me aan en maakt me blij als ik je zo zie laugh
Toch zie ik ook een poel van verdriet in je ogen en dat dan grotendeels in combinatie met de rest van de trekken van je gezicht.

* Avontuurlijk, je houdt van het onbekende, je zou best in je alleentje een stuk van de wereld en de mensen daar waar je gaat willen ontdekken. Het avontuur lokt. Toch laat je dat aan je voorbijgaan of je hebt de mogelijkheid voorbij laten gaan. Staat aan de oorsprong van deze beslissing een liefde? In breedste zin van het woord?

* Zonder dat ik je ken, komt de foto me al heel vertrouwd voor, een déjà vu ... apart en bijzonder, nog niet eerder meegemaakt

* Je bent wel een doortastende persoonlijkheid, je weet wat je wil, hebt een sterk karakter. Je mag trots zijn op jezelf hoor!!!

Ik laat het hier toch even bij, ik krijg gevoelens van moedeloosheid, machteloosheid. Weet eigenlijk niet waar dit te plaatsen.

Ik lees je reactie graag.

Namasté
Larapinta
admin
admin feb 14 '10
heel graag gedaan! smile
admin
admin feb 14 '10
Toen ik je reactie las viel mij 1 zin op,

Origineel bericht van: TravelinThru
daar de gelukkige niet meer mijn gelukkige is.

Wat bedoel je daarmee? Ik weet wel een beetje iets over jouw en ..Light.. maar gaat het tussen jullie niet meer goed dan?

edit: Correctie in mijn vage zins opbouw tongue
TravelinThru
TravelinThru feb 14 '10
Dank Larapinta, voor ook jou mooie reading.

Ja, een poel van liefde, zo ervaar ik het ook van mijzelf, maar heb het al lang niet meer echt kunnen uiten, tenminste, werd mij onlangs gezegd. En veel verdriet ook ja, klopt.

Ben enorm avontuurlijk aangelegd, en al heel veel gereisd en in verschillende landen gewoond. En nu sta ik op een punt een keus te maken weer alleen verder te gaan, en dat doet verdriet, en die verdriet houdt mij tegen om de stap te zetten, en idd omdat ik een grote liefde achter me mag laten waar ik nog moeite mee heb om mij daar van los te koppelen.

Leuk te horen van je deja vu, en vind dat ook bijzonder, en maakt me ergens nieuwschierig.

Moedeloosheid en machteloosheid, dat is heel goed mogelijk dat je dat nu door krijgt ja, en ben even heel moe en toe aan nieuwe krachten, ff opladen, maar krijg de tijd en ruimte er niet voor op het moment.
Heb ff een moeilijke periode achter de rug, waar ik al mijn krachten aan gegeven heb, maar het gevoel dat het allemaal voor niks is geweest, en ik alleen maar bestempeld ben geworden als iemand die nog veel te leren heeft.
Het heeft mij machteloos en moedeloos gemaakt en volledig even opgebrand.
Maar ik heb vertrouwen in mijzelf als die kracht weer terug is, dat ik weer volledig mijn eigen weg kan verder bewandelen.

Ben heel blij ook met jou reading.

Alle readings laten even weer mijzelf zien, net wat ik nu even nodig heb om weer van mijzelf te kunnen houden, en mijzelf in te laten zien wat ik ben.

Ben dankbaar dat ik de moed heb gehad de foto te plaatsen, en dankbaar voor jullie.

Liefs B.
admin
admin feb 15 '10
Ik heb het graag gedaan smile

Liefs
Marjan
susie14
susie14 feb 20 '10
Vrouw van eenvoud, je hebt weinig nodig om gelukkig te kunnen zijn. tot deze conclusie ben je misschien nog niet zo heel lang geleden gekomen.
Ik voel dat je nu geniet van de kleine dingen in het leven.
Open persoonlijkheid, toegankelijk, open vizier.
Het komt er tegenwoordig allemaal uit, m.a.w. je durft eht te tonen.
Gezondheid is voorheen niet optimaal geweest. Je bent in de war geweest misschien wel tot het overspannen zijn aan.
Ik zie je humeur vreselijk open neer gaan van heel emotioneel tot super vrolijk en uitbundig.. Het zou weleens met je hormonen te maken kunnen hebben.
Een vrouw van uitersten.

Krijg het gevoel van een aanwezigheid van een zus...en krijg het woord "vrouwen "in mijn hoofd.
Interpretatie daarvan laat ik even achterwege.

Je doet je eigen ding, goede balans. Je wilt alles ontdekken en je bent leergierig.

dit is effe wat ik kan melden. Of ik goed zit dat hoor ik graag.
TravelinThru
TravelinThru feb 20 '10

Hoi Sies,
Ook mijn dank voor jou reading, en vind hem perfect.
Ja, ik ervaar mezelf wel als een vrouw van eenvoud, en ergens ook altijd zo gedacht van mezelf, maar mag zeggen dat ik dat sinds kort pas echt zeker van ben. Maar lang verhaal smile
En idd, op dit moment kan ik enorm genieten, van alles en iedereen, en doet me goed.
Ik heb niet veel op het moment, maar geniet toch!
En de laatste aantal dagen ben ik mij ook idd meer en meer aan het uiten, en het komt er zo soms uit en sta ik versteld van mezelf, en zelfs daar geniet ik van, iets wat ik voorheen niet echt meer kon.
Wat mijn gezondheid betreft zit je ook helemaal goed, enorm in de war geweest, en een moeilijke periode achter de rug, die ik gelukkig overwonnen heb met mezelf.
Mijn humeur schiet nogal eens behoorlijk van boven naar beneden, en dat heeft met mijn hormonen te maken ja, daar ik (veel te vroeg) in de overgang zit, dus ook helemaal juist.
Krijg dat ook nogal eens op mijn dak, maar ja, kan er ook even weinig aan doen nu als enkel het te aanvaarden smile

Een zus, tja, het enige wat er nu in mij opkomt is, dat mijn jongste zusje op het punt staat te bevallen, maar weet niet zeker of dit het is wat je door krijgt.

En het woord vrouwen, dat vind ik eigenlijk nog het meest bijzondere, maar wil daar even nu niet in het openbaar op door gaan, maar sterkt mijn vertrouwen in hetgeen in ergens al wist.

Dank voor je mooie reading, heb er ook weer veel aan.

Liefs XX
susie14
susie14 feb 20 '10
Heel erg graag gedaan !

Wat betreft je zus...had niks specifieks daarover. Kwam alleen zus binnen dus hoogstwaarschijnlijk is ze erg belangrijk voor je.
Bedankt voor je fijne reactie.

liefs Sies

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske