Loading...
nl

Nychje, Zou iemand mijn foto willen lezen?

Nychje
Nychje feb 11 '10
Hallo,

Heeft iemand zin om mijn foto te lezen?

Durf eigenlijk niet te veel informatie mee tegeven in dit bericht want dat kan misschien de lezing beinvloeden.
Houd me vooral bezig met afsluiten van een nare periode en een nieuwe liefde.

Ben benieuwd, kijk uit naar jullie reactie's

Alvast bedankt

Liefs Denise
Delen:
admin
admin feb 11 '10
Hoi Denise,

Ik hoop dat je foto me wat wil vertellen. Dat weet ik nooit van te voren natuurlijk smile
Ik kijk trouwens alleen puur naar je foto, lees tekst en/of andere lezingen pas na de reading om deze zuiver te houden.

* open, maar onzekere blik. Een blik die lang naar binnen gekeerd is geweest en nu op de één of andere manier naar buiten durft te gaan kijken. Wat is er in de wereld. Wees niet onzeker, je straalt nog wat onzekerheid uit, dat is jammer, echt niet nodig!!
* je mond verraadt dat je vaak in het verleden je mond hebt gehouden of hebt moeten houden. Je mag nu spreken, er ligt een wereld voor je open!! Lach die wereld tegemoet, deze is er ook voor jou!
* je bent best ijdel. Tenminste, dat vertelt je foto mij. Of je urenlang voor de spiegel staat weet ik niet zeker, maar wel zorg je ervoor dat als je naar buiten gaat, dat je dan verzorgd eruit ziet.
* je houdt er ook van om heerlijk jezelf in de hoek van een lekkere luie bank/stoel thuis te nestelen en te genieten van de kleine dingen die het leven je biedt, de warmte van je huis, een boek, koppie thee/koffie, goed programma op tv, even terugtrekken in jezelf.
* ik zie je werken op een kantoor. Heeft dat met je werk ook te maken? Je kan goed organiseren en kan dat ook aan. Al denk je soms van niet.
* laat het verleden maar achter je en omarm de toekomst, die zal voor jou een stuk beter zijn dan je verleden. Laat het maar los, gebeurd is gebeurd, en richt je blik op de mooie dingen die komen gaan.

Wil het hier even bij laten....

Ben benieuwd naar je reactie en of je wel wat herkent.

Namasté
Larapinta
admin
admin feb 11 '10
Hoi Denise,

Normaal geef ik readings op goed gevoel maar ik wil eens iets nieuws proberen. Dus ik hoop dat het leuk uitpakt smile

Als ik naar je foto kijk dan krijg ik koude rillingen.
Ik vermoed dat het komt omdat iemand jouw aura's beinvloed op een negatieve manier (in andere woorden, iemand belemmert je leven).

Ik zie je dansen, een soort van ballet achtige dans.
Voor mij geeft dit aan dat je een vrije vogel bent met een sterke eigen wil. Ook hoor ik een zachte muziek waarop je danst terwijl ik iemand hoor zingen.

In een flits zie ik de nacht lucht en een gil van een meisje die iets in het nacht leven aangedaan word. Het voelt als een traumatiserende ervaring, eentje die een mens niet snel vergeet.
Ik krijg er zelfs een kotsend gevoel bij.

Dan zie ik een man die tegen de onderkant van de kin van deze meid tikt en zegt kop op. Hij geeft de indruk van "Laat het verleden voor wat het is en ga verder met de andere mooie dingen die het leven biedt, samen met mij".

Zo, ik hoor graag wat je ervan vind!

Greets, Robbert.
Nychje
Nychje feb 12 '10
* open, maar onzekere blik. Een blik die lang naar binnen gekeerd is geweest en nu op de één of andere manier naar buiten durft te gaan kijken. Wat is er in de wereld. Wees niet onzeker, je straalt nog wat onzekerheid uit, dat is jammer, echt niet nodig!!

Heb een half jaar geleden een relatie van 6 jaar gebroken en idd heb besloten de wereld eens te gaan bekijken!

* je mond verraadt dat je vaak in het verleden je mond hebt gehouden of hebt moeten houden. Je mag nu spreken, er ligt een wereld voor je open!! Lach die wereld tegemoet, deze is er ook voor jou!

Heb hier geen woorden voor , helemaal waar!!

* je bent best ijdel. Tenminste, dat vertelt je foto mij. Of je urenlang voor de spiegel staat weet ik niet zeker, maar wel zorg je ervoor dat als je naar buiten gaat, dat je dan verzorgd eruit ziet.

Uren voor de spiegel niet nee, maar zorg er wel voor dat ik er verzorgd uit zie hihi

* je houdt er ook van om heerlijk jezelf in de hoek van een lekkere luie bank/stoel thuis te nestelen en te genieten van de kleine dingen die het leven je biedt, de warmte van je huis, een boek, koppie thee/koffie, goed programma op tv, even terugtrekken in jezelf.

Super, helemaal Ik

* ik zie je werken op een kantoor. Heeft dat met je werk ook te maken? Je kan goed organiseren en kan dat ook aan. Al denk je soms van niet.

Ik twijfel nog al over mijn capaciteiten idd, ben van plan weer te gaan studeren en na het behalen van mijn master kom ik waarschijnlijk op kantoor te werken.

* laat het verleden maar achter je en omarm de toekomst, die zal voor jou een stuk beter zijn dan je verleden. Laat het maar los, gebeurd is gebeurd, en richt je blik op de mooie dingen die komen gaan.

Bedankt voor je mooie woorden, gebeurd is gebeurd, dat moet ik zeker onthouden! Moet ophouden met vragen stellen als waarom en had ik het kunnen voorkomen!?

Heel erg bedankt voor je lezing, klopt helemaal wat je door hebt gekregen!

Liefs Denise
Nychje
Nychje feb 12 '10
Als ik naar je foto kijk dan krijg ik koude rillingen.
Ik vermoed dat het komt omdat iemand jouw aura's beinvloed op een negatieve manier (in andere woorden, iemand belemmert je leven).

DAT IS HELEMAAL HET GEVAL, HEB MET HEM EEN RELATIE VAN ZES JAAR GEHAD EN ZELFS NU NOG HEEFT HIJ BEDOELD EN ONBEDOELD VEEL INVLOED OP MIJN LEVEN EN KEUZES.

Ik zie je dansen, een soort van ballet achtige dans.
Voor mij geeft dit aan dat je een vrije vogel bent met een sterke eigen wil. Ook hoor ik een zachte muziek waarop je danst terwijl ik iemand hoor zingen.

DIE STERKE WIL HEB IK DE LAATSTE JAREN LATEN ONDERDRUKKEN EN PROBEER NU WEER TE DANSEN

In een flits zie ik de nacht lucht en een gil van een meisje die iets in het nacht leven aangedaan word. Het voelt als een traumatiserende ervaring, eentje die een mens niet snel vergeet.
Ik krijg er zelfs een kotsend gevoel bij.

KRIJG TRANEN IN MIJN OGEN TERWIJL IK DIT LEES, ER IS EEN TIJD GELEDEN IN DE NACHT IETS GEBEURD DAT ZEKER ZIJN SPOREN HEEFT ACHTER GELATEN. ZAL DIT ZEKER NIET SNEL VERGETEN. DE RILLINGEN LOPEN OVER MIJN RUG WANNEER IK JE CONFRONTERENDE WOORDEN LAS.

Dan zie ik een man die tegen de onderkant van de kin van deze meid tikt en zegt kop op. Hij geeft de indruk van "Laat het verleden voor wat het is en ga verder met de andere mooie dingen die het leven biedt, samen met mij".

DIE MAN, WEET NIET ZEKER WIE DAT IS, HEB IEMAND ONTMOET MAAR IS ERG ONZEKER, DURFT ZIJN GEVOELENS AAN MIJ NIET DUIDELIJK TOE TEGEVEN TEGEN OVER ZICH ZELF EN MIJ.

Je lezing heeft een helehoop gevoelens naar boven gebracht, hield het niet droog hier.

heel erg bedankt voor je bericht!

Liefs Denise
admin
admin feb 12 '10
Graag gedaan Denise! En [[heb ook even de lezing van Robbert en jouw reactie gelezen] laat aub je ex los ... gebeurd is gebeurd!!
Pak je leven op en maak er een hele nieuwe start voor jezelf van!!
admin
admin feb 12 '10
Bedankt voor de lieve woorden. Ik geef graag readings en al helemaal als het mensen op een mooie manier kan raken.
Zo te zien is deze manier van reading geven dus helemaal niet zo verkeerd.

Wat ik je trouwens aan kan raden is om je te verdiepen over "energie" connecties tussen mensen. Dit zodat je ervoor kan zorgen dat je jezelf afsluit. Vaak hebben mensen dan geen invloed meer op je en verliezen mensen in het echte leven dan ook hun interesse van omgang met je.

Ik weet dat Bellefleur hier veel van weet en die kan je zeker weten hierbij helpen (stuur haar maar eens een prive berichtje, mij heeft ze hier ook veel over bij geleerd).

Greets, Robbert.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420