Hoi Denise,
Ik hoop dat je foto me wat wil vertellen. Dat weet ik nooit van te voren natuurlijk
Ik kijk trouwens alleen puur naar je foto, lees tekst en/of andere lezingen pas na de reading om deze zuiver te houden.
* open, maar onzekere blik. Een blik die lang naar binnen gekeerd is geweest en nu op de één of andere manier naar buiten durft te gaan kijken. Wat is er in de wereld. Wees niet onzeker, je straalt nog wat onzekerheid uit, dat is jammer, echt niet nodig!!
* je mond verraadt dat je vaak in het verleden je mond hebt gehouden of hebt moeten houden. Je mag nu spreken, er ligt een wereld voor je open!! Lach die wereld tegemoet, deze is er ook voor jou!
* je bent best ijdel. Tenminste, dat vertelt je foto mij. Of je urenlang voor de spiegel staat weet ik niet zeker, maar wel zorg je ervoor dat als je naar buiten gaat, dat je dan verzorgd eruit ziet.
* je houdt er ook van om heerlijk jezelf in de hoek van een lekkere luie bank/stoel thuis te nestelen en te genieten van de kleine dingen die het leven je biedt, de warmte van je huis, een boek, koppie thee/koffie, goed programma op tv, even terugtrekken in jezelf.
* ik zie je werken op een kantoor. Heeft dat met je werk ook te maken? Je kan goed organiseren en kan dat ook aan. Al denk je soms van niet.
* laat het verleden maar achter je en omarm de toekomst, die zal voor jou een stuk beter zijn dan je verleden. Laat het maar los, gebeurd is gebeurd, en richt je blik op de mooie dingen die komen gaan.
Wil het hier even bij laten....
Ben benieuwd naar je reactie en of je wel wat herkent.
Namasté
Larapinta