Loading...
nl

Wie wil mij foto lezen

BiancaF69
BiancaF69 nov 12 '06
Hallo allemaal

Hier staat mijn foto:

http://img168.imageshack.us/img168/8245/foto90aew3.th.jpg

Groetjes Bianca
Delen:
Thomas A
Thomas A nov 12 '06
Zal hem vanavond lezen Bianca

Thomas
Thomas A
Thomas A nov 12 '06
Dag Bianca

Ongezien

Warm hart

Pijn

Het eigen leven innemen

Je voelt je ongezien. Misschien zou jij het zelf anders noemen, maar het komt hier op neer dat anderen je niet namen zoals jij in wezen bent. Dat ligt niet allemaal aan anderen; je hebt zelf de neiging je voor een ander aan de kant te zetten om vervolgens zelf met lege handen (en hart) achter te blijven. Behalve dat dit erg veel vrouwen overkomt, ligt bij jou de oorzaak in een kindertijd waarin men jou diep gekwetst heeft. Het gevolg is dat dit een leidraad in je leven is geworden en je nog steeds reageert als op wat er ooit gebeurd is. Zo werkt ons ego nu eenmaal. Ik vroeg mij af of jij ooit wel eens hulp hebt gekregen die daad werkelijk helend voor je is geweest. Ik voel van niet namelijk.

Warm hart. Je bent enorm liefdevol en hebt heel veel te geven, zo ook geborgenheid. Je wilt zoveel aan anderen geven dat je zelfs jezelf zou willen weggeven. Veel van jouw liefde is nooit beantwoord en dat komt omdat jij jezelf al gaf voor een ander daar werkelijk aan toe was. Mannen nemen vaak alleen maar een stukje en zien niet dat ze de ander er een groot te kort mee doen. Helaas zijn de meeste mannen daar ook niet in geïnteresseerd. Daarom kun je meestal ook maar beter even wachten met jezelf geven totdat de ander heeft bewezen betrouwbaar te zijn en het wel goed met je voor heeft.

De pijn die je bij je draagt is in wezen oude pijn. Maar omdat deze nog niet verwerkt is kopieer je de pijn als een soort verweer naar nieuwe situaties. Het is goed om op reis te gaan om de pijn die jou ooit is aangedaan de plek te kunnen geven die jou weer vrij zal maken en zodat jij weer in liefde in dit leven kan staan. Het kan al zeg je 1000x dat het niet kan. Maar het is niet de bedoeling dat je op deze manier verder gaat!!!!!!!!!! zoek een goed vertrouwenspersoon evt met behulp van je huisarts.

Doordat je verdriet bij je houd, ben je niet in staat om volledig je eigen leven in te nemen. Toch kun je plezier maken en lachen, maar je valt ook weer gemakkelijk terug. Dit zal zo door blijven gaan totdat jij je eigen kracht en bron van energie hebt gevonden. Dan zal angst niet meer zo vaak voorkomen en zul je zien dat je leven er heel anders gaat uitzien. Laat niet meer van je profiteren en gooi mensen die dat nog steeds! Wel willen eruit. Alleen overblijven doe je toch niet en hij die jou echt zal raken met zijn liefde krijgt ook pas echt kans als jij jouw pijn werkelijk voorbij komt. Zeg niet dat dat niet kan, hiermee blokkeer je nl. jou volkomen liefde naar jezelf en bovendien kan het wel.

Heb lief alsof je nog nooit door iemand gekwetst bent!!!!!!!.

Met respect

Thomas
Thomas A
Thomas A nov 12 '06
ps Bianca

Als je het betalen kunt, ga dan een cursus intuïtieve ontwikkeling doen; jij kunt (anderen)helen/genezen

lieve groet

Thomas
BiancaF69
BiancaF69 nov 13 '06
Dankjewel Thomas voor je lezing.
Memoriamsite

Groetjes Bianca
mause
mause nov 13 '06
hoi bianca, heb je site bekeken en vond hem erg mooi. vooral het stuk over overleden mensen deed me erg veel. erg indrukwekkend allemaal.

liefs maureen.
BiancaF69
BiancaF69 nov 14 '06
Hallo Thomas,

waarom denk je dat ik andere mensen kan helpen?
Dat zou ik graag van je weten.

Groetjes Bianca
BiancaF69
BiancaF69 nov 14 '06
Hallo Mause,

Bedankt voor je berichtje over mijn site.

Het is een beetje uit de hand gelopen hobby met het verzamellen van gedichten.
Er kwam steeds meer bij zo ook het kaarsjes branden.

Groetjes Bianca
Thomas A
Thomas A nov 14 '06
Bianca omdat jij met energie van "boven" via je handen pijn en verdriet kunt wegnemen. Je heb veel contact met het kosmische. Nu dat ik je site heb bezocht is me dat helemaal wel duidlijk.

Liefs

thomas
BiancaF69
BiancaF69 nov 14 '06
Er is mij al vaker verteld dat ik een gave heb alleen dat ik het verkeerd gebruik.Ik kon bijvoorbeeld zien wanneer er iemand ziek werd of dood zou gaan.Dit vond ik zo beangstigend dat ik het weggestopt heb.Ook kon ik aanvoelen als er iemand dood was gegaan in een woning.We waren een keer bij de broer van mijn man,hij wilde ons de bovenverdieping laten zien omdat hij een nieuwe douche had gemaakt.Toen we boven waren kreeg ik zo'n naar gevoel en ben naar beneden gegaan.Later vertelde ik mijn man wat ik gevoeld had dat er dus iemand was overleden daarboven.Mijn man heeft navraag gedaan bij zijn broer en bleek dat iemand zich daar had opgehangen.En zo zijn er wel meer dingen gebeurd en ik word er erg angstig van.
Thomas A
Thomas A nov 14 '06
Het is niet beangstigend Bianca als je leert verstaan dat deze gaven een eigenheid is die sterk in je aanwezig is. Wel is het wellicht goed om je erin te verdiepen zodat het je niet telkens overvallen kan. Het is het niet beheersen van de energie die het moeilijk maakt waardoor het je een gevoel kan geven dat het onstuurbaar is; het onbekende dus. Mijn advies is dan ook intergreer het in jouw bestaan, sta het toe en verwelkom het, deze bijzondere eigenheid.
Ik kijk er helemaal niet van op en bezit de zelfde mogelijkheden. Ik ben er wel wat mee gaan doen overigens en heb een 3-jarige intuitieve ontwikkelings opleiding gedaan. Dit heeft het allemaal heel helder gemaakt, maar ook heel leefbaar.
Wat een prachtig mens is die man van jou!!!

Thomas

boek advies; intuitieve ontwikkeling van linda Keen.
Acheliah
Acheliah nov 14 '06
Hoi Bianca

Wat een mooie site heb je

Liefs Dieneke

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies