Loading...
nl

Iemand foto lezen?

Richie Richard
Richie Richard feb 10 '10
Nogmaals vraag ik het weer aan. Er is zeer veel gebeurd. En ik vroeg me af wat de huidige uitkomst is. Maakt niet uit of het eerder genoemd is o.i.d. ik wil het zo compleet mogelijk hebben.
Delen:
admin
admin feb 10 '10
Hoi Denzil,

Ik weet niks van een vorige keer af, dus hier een reading van mij van hoe ik jouw nu zo aanvoel.

Je bent een lichamelijk ingesteld iemand, zo doe je veel en ben je erg met je lichaam bezig. Ik voel dan ook veel bij mijn eigen lichaam als ik naar je foto kijk.
Als ik naar je foto kijk voel ik mijn ogen branden, waarschijnlijk van tranen die je hebt laten lopen door iets wat je onterecht is aangedaan.

Ook krijg ik een gevoel alsof ik iets zwaars inslik wat zwaar valt. Dit is niet iets wat jij lichamelijk ervaart maar wel mentaal.

Kwa jeugd heb je het moeilijk gehad, zo was is er altijd een beetje weinig aandacht geweest voor je en moest je veel bereiken het zelf te doen.

Ah geloof ik ben je erg druk bezig met liefde. Als dit overeenkomt met de brok in je keel dan betekent het dat je iemand leuk vind maar niet durft te handelen. Dit omdat je beperkt bent doordat je al iets met iemand hebt.

Nou ik kan nog een tijdje door gaan maar om niet op een dwaal spoor te raken met veel woorden zal je het hiermee moeten doen.

Greets, Robbert.
Richie Richard
Richie Richard feb 11 '10
Origineel bericht van: Core
Hoi Denzil,

Ik weet niks van een vorige keer af, dus hier een reading van mij van hoe ik jouw nu zo aanvoel.

Je bent een lichamelijk ingesteld iemand, zo doe je veel en ben je erg met je lichaam bezig. Ik voel dan ook veel bij mijn eigen lichaam als ik naar je foto kijk.
Uhhu, ik ben namelijk nogal veel eisend tongue
Als ik naar je foto kijk voel ik mijn ogen branden, waarschijnlijk van tranen die je hebt laten lopen door iets wat je onterecht is aangedaan.
er is in de bijna 17 jaar genoeg gebeurt dusse

Ook krijg ik een gevoel alsof ik iets zwaars inslik wat zwaar valt. Dit is niet iets wat jij lichamelijk ervaart maar wel mentaal.
Hmm klopt. Mijn hoofd is vrijwel nooit rustig. Daarbij gaat het niet lekker op school en kan dit zeggen dat ik van me opleiding moet, wil ik niet. Maar het is ook fysiek. Ik heb nu al 4 weken lang last van mij keel, benauwd etc.

Kwa jeugd heb je het moeilijk gehad, zo was is er altijd een beetje weinig aandacht geweest voor je en moest je veel bereiken het zelf te doen.
Klopt inderdaad. Met een alcoholische vader en pesterijen op de basis school moet je er wel voor je zelf zijn. Al helemaal als je ouders niet bepaald kunnen helpen.

Ah geloof ik ben je erg druk bezig met liefde. Als dit overeenkomt met de brok in je keel dan betekent het dat je iemand leuk vind maar niet durft te handelen. Dit omdat je beperkt bent doordat je al iets met iemand hebt.
Ik ben inderdaad best druk bezig met liefde. Maar niet zo zeer omdat ik niet durf te handelen. Ik heb namelijk een vriendin wink

Nou ik kan nog een tijdje door gaan maar om niet op een dwaal spoor te raken met veel woorden zal je het hiermee moeten doen.
Tot nu toe klopt het prima. Als je nog meer heb, plaats ze maar neer hoor

Greets, Robbert.
admin
admin feb 11 '10
Nou ik ben blij om te zien dat je er dan wel iets aan had.
De reading was namelijk zo open dat het moeilijk is om te bepalen of je niet op een dwaal spoor raakt. Zo bv had ik bijna getypt dat je problemen hebt met school maar toen gelijk ook zoiets van..ja welke scholier heeft dat niet?

Maar ik kan je anders wel andere leuke dingen vertellen.

Je leeft in een herhalings leven waarbij je veel kleine situaties te gemoed komt waar sommige mensen een heel leven voor nodig hebben om uit te komen, maar jij hebt het al eens gedaan en dus komt het in het kort terug.

Je bent een water persoon? Water geeft jouw veel kracht en het zal je veel goeds doen om water te drinken, te douchen of te zwemmen.

Ook voel ik een dier soort bij je, een bizon. De bizon symboliseert jouw basis menselijke eigenschappen.

Greets, Robbert.
admin
admin feb 11 '10
Denzil,

In je houding is te lezen dat je in contact staat met je gevoel. Je kent jezelf en durft jezelf ook onder ogen te komen en te zien wat er in je leven is gebeurd. Dat vergt moed, en dat vind ik knap. Daarentegen durf je jezelf nog niet altijd te laten zien wie en hoe je bent, maar dat vind ik eerlijk gezegd ook niet van toepassing op dit moment voor jou, dat is meer dan normaal, omdat je bezig bent met je eigen kern af te schermen en meer naar de volwassenheid toe gaat. Je bent tevreden met je leven en weet gewoon even niet wat te doen met hoe je dingen in de toekomst aan gaat pakken. Je laat het even op zijn beloop (en daar bedoel ik niet van: laat maar gaan). Je vertrouwt erop dat hetgeen er gaat gebeuren goed voor je is wat zich aandient. Dat is een mooi vertrouwen, zowel voor jezelf als de mensen om je heen. Je weet dat je gevoeliger of anders bent dan de meeste mensen om je heen, maar dat vindt ik ook weer een kracht. Je kunt alleen maar sterker worden, en dan komen de eigenschappen die je in je hebt sterker naar voren, waar je in je leven alleen maar profijt van kunt hebben uiteindelijk.

Groeten,
Bart

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske