Loading...
nl

Iemand een idee?

Farah
Farah feb 8 '10
Hey lieve mensen,

Ik was net aan het mediteren, ik vroeg me engelen om raad of ik nou een jongen. die ik leuk vind, moet bellen of niet.
Want ik wil geen stalker zijn blabalab, ik had hem laatste keer ook al gsmst zat of vrijdag..

Maar ik zweefde echt, ik zag hem en alsof ik iets in zijn oor fluisterde van bel me...
Helemaal alles was wit...

Maar ik was er soort uit ofzo na dat ik zijn oor fluisterde...

En toen was het iets van sms hem, en zag ik iets van lotterij, iets blauw een soort bal en nummer 40 over 7

Iemand, enig idee wat dat kan beteken?

Liefs Farah
Delen:
Nickyfancy
Nickyfancy feb 13 '10
Hoi Farah,

Ik weet het niet helemaal zeker, maar het klinkt alsof je een razendsnelle zielsuittreding hebt gehad, en echt even bij hem bent geweest!!
Ik zou er absoluut op vertrouwen, vooral als je dit heb bereikt door te mediteren.

Die cijfers zijn denk ik flitsen van visioenen.. erg mooi! Misschien kan je het testen door die lotnummers te kopen? :))
admin
admin feb 13 '10
Hoi Farah,

Wat je mee hebt gemaakt is een diepere gedachte meditatie. Dat overkomt je als je je op 1 ding focust en dan mediteert.
Dan beland je in een soort semi slaap waarin je beelden kan zien die soms totaal onlogisch lijken te zijn.

Ik zou er niet direct iets achter zoeken. Vaak gaan zulke beelden over het zoeken van iets...zo had ik eens dat ik een kabel uit een muur bleef trekken en steeds verder zocht naar waar die heen ging. Jij vind een soort lotterij ballen.

Waar ik zelf wel een voorstander van ben is om een kansen nemer te zijn. Zo van, als je het nooit probeert is het altijd mis wink.


Greets, Robbert.
admin
admin feb 13 '10
Ik ben het met Robbert eens, niet geschoten is altijd mis.

Maar ik zou niet dit soort vragen eigenlijk stellen aan je gidsen of engelen om een antwoord te verwachten. Je mag wel je twijfels voor hen neerleggen. Maar ze kunnen natuurlijk het menselijke deel in jou, het Mens Zijn [met je menselijke verlangens en gewoonten] niet beïnvloeden. Je kan ze om raad vragen, maar dan niet een ja/nee antwoord verwachten. Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel wink

Liefsss
-xxx-
Farah
Farah feb 16 '10
Hai allemaal,

Sorry voor mijn late reactie..!
Heel erg bedankt voor de antwoorden..!

kan ik erg veel mee..!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki