Loading...
nl

Transformatie, transmutatie

admin
admin feb 6 '10

En hier wat losse gedachten, hoe zien jullie die :

Een kikkervisje transformeert naar een kikker..dat is een transformatie. Het kikkervisje wordt zichzelf, nl. datgene wat ie is, een kikker! of is het transmuteren..?

Een rups transmuteert in een vlinder. De rups is zichzelf en wordt een heel ander wezen, nl een vlinder.

Een feutus in de baarmoeder transformeert naar een babytje dat geboren wordt. In zijn totaliteit was ie altijd mens. dat is dus een transformatie..of is het transmuteren?


gast
gast feb 6 '10
Naar mijn idee kan een transmutie alleen plaatsvinden daar waar de structuur van het DNA kan worden veranderd. Dus daar waar een nieuwe cel gemaakt wordt, bij de deling. Een cel (het DNA) die al bestaat kan niet veranderen, maar het RNA die het nieuwe DNA vormt wel en kan worden beinvloed door externe invloeden. Bij de kikker en de vlinder is het een transformatie van visje/rups naar de andere vorm, maar het was al wel in het DNA vastgelegt dat dit zou gebeuren.
Er kunnen tijdens de celdeling (en dan vooral de voortplantingscellen) mutaties optreden die het gevolg hebben in afwijkingen bij de mens. Zoals het Down-syndroom.

Er is een onderzoek geweest waarbij een embrio van een kikker werd veranderd in die van een salemander met behulp van een lichtstraal (leaser). Ik zal eens kijken of ik dit nog ergens kan vinden. Was wel interresant maar tegelijkertijd ook wel verontrustend want stel dat dit kan en je bent net zwanger......
lieve essers
lieve essers feb 6 '10

Al meer dan vijftig jaar kent de wetenschap de dubbele DNA-helix als de blauwdruk voor alle levensvormen.
Onze kennis over DNA is sindsdien geweldig toegenomen.

Met heeft ontdekt dat van de gehele ketting aan triplets in een complete DNA-streng slechts 5% gebruikt wordt
voor het coderen van de reproductie van eiwitten. De overige 95% wordt junk-DNA of ook wel slapend DNA genoemd.
Men denkt dat dit DNA geen functie heeft. Doch in verschillende spirituele richtingen wordt er van uitgegaan dat dit DNA
Terug wakker wordt en ons terug verbindt met andere dimensies en andere mogelijkheden.

Terwijl de Westerse wetenschap investeerde in het Internationaal Menselijk Genoom Project
en zich richtte op de 5% coderende triplets van het DNA, werd in 1990 in de Sovjet Unie
een groep wetenschappers van de Academie voor Wetenschappen bijeengebracht
om het gehele menselijk genoom te bestuderen. Dit onderzoek werd geleid door Dr. Pjotr Garjajev.
Het team bestond uit biofysici, moleculair biologen, embryologen en zelfs linguïstische deskundigen.

Wat zijn vonden was dat DNA functioneert als een holografische computer.
Zij slaagden er in om geluidspatronen om te zetten in een laserstraal, en de DNA frequentie hier mee te beïnvloeden
om zo genetische verandering te weeg te brengen.

Door gemoduleerde radio- en lichtfrequentie waren zij in staat om genetische defecten te herstellen
Zo konden zelfs cellen die gestorven waren door de straling in Chernobyl terug reanimeren.

DNA patronen kunnen overgeheveld worden op andere organismen

De Russen konden zelfs informatieve patronen van een welbepaalde DNA molecule overhevelen op een ander DNA molecule.
De cellen werden aldus gereprogrammeerd met een ander genoom.
Zo hebben ze bvb succesvol een kicker embryo getransformeerd in een salamander embryo door het overbrengen van DNA informatieve patronen.

Dit betekent een ongeloofelijke revolutie.
Westerse onderzoekers snijden genen uit een DNA streng en voegen ze ergens anders in.

Ook toonden twee andere Russische wetenschappers Grazyna Fosar en Franz Bludorf ( boek: Vernetzte Intelligenz )
DNA kan veranderd worden door geluidspatronen en door gesproken taal
Het DNA verstaat taal, en het is mogelijk om er mee te communiceren door gebruik te maken van eenvoudige woorden en zinnen.
Zij bewezen dat DNA beïnvloed en geprogrammeerd word door woorden en frequenties. 

prof Popp heeft ontdekt dat dna licht uitzendt, en dat onze cellen met elkaar communiceren via licht

maar over het onderwerp transmutatie: als dat dna slapend is, en die 3 percent onderhevig is aan ons denkprocessen, dan zeggen ze dat het gaat over het "toelaten" van de geesteswereld, en dat is een deel van ons, enkel in ons 3 D bewustzijn ervaren we hier niets van. bij het achterlaten van de dualiteit, het lineaire denken, dan kom je in de kwantumwereld waar materie energie is, en dus ook veranderbaar.

voor genetici is het nog altijd een raadsel waarom een cel verwordt tot een lever cel, een niercel, of een darmcel
rupert scheldrake spreekt over morfogenetische velden, die het lichaam omgeven, anderen spreken van het etherisch lichaam, als intelligentie van het lichaam, dna zou dus info krijgen van deze morfogenetiche velden, wat ook het nulpunt veld genoemd wordt

dna zingt, dna zendt licht uit
men spreekt over een holografisch universum, waar niets lineair is, waar cirkulariteit is ipv lineariteit

dus besluit: dna is niet veranderbaar door onze manier van denken
3 D. Einstein: ruimte en tijd zijn een manier van denken
lieve essers
lieve essers feb 6 '10
onze manier van denken verhinderd dus dat het slapend DNA wakker wordt, imaginatie, kwantumdenken, verbondenheid, vertrouwen, geloven, etc, dat zijn kwaliteiten of zintuigen waarmee we dat DNA kunnen wakker maken
er zijn vele meesterenergien die boodschappen geven over het wakker maken van het slapende DNA
dat is door bv door innerlijke vrede, etc
admin
admin feb 6 '10
Best wel boeiend allemaal.
Hoe zou het komen dat ik dat boeiend vind? Ik ben niet wetenschappelijk geinteresseert aangelegd..
Lena
Lena feb 7 '10
misschien wordt je flink wakker gemaakt wink
gast
gast feb 7 '10
Het "nieuwe" zul je niet kunnen herkennen met je denken omdat het nieuw is. Dus openstaan voor nieuwe dingen is ook een manier om het te activeren. Alleen weer uitkijken dat je denken er geen loopje mee neemt wink
Lena
Lena feb 7 '10
en dat denk jij smile
gast
gast feb 7 '10
Haha, ja dat denk ik wink
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 7 '10
Origineel bericht van: Bellefleur


Tja, zeker mooie en interessante tekst.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 7 '10
Origineel bericht van: gast
Het "nieuwe" zul je niet kunnen herkennen met je denken omdat het nieuw is. Dus openstaan voor nieuwe dingen is ook een manier om het te activeren. Alleen weer uitkijken dat je denken er geen loopje mee neemt wink


En ik vind het een waarheid als een koe. Het activeren is een manier om het cellulair herinneren boven te brengen.
gast
gast feb 7 '10
Dat is zo, maar hoelang denk je dat dit al verscholen is? Je kunt het met je ego en je informatie die je nu met je denken hebt echt niet herkennen.
Denk je dat de rups weet dat hij/zij een vlinder wordt? Voor de rups is de vlinder nieuw ondanks dat het in zijn genen verankerd was.
gast
gast feb 7 '10
Je kunt je ook afvragen of de vlinder beseft dat hij/zij rups geweest is. Want voor zover hij/zij al kan weten komt ie uit een cocon wat alles behalve op een rups lijkt.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 7 '10
Het is al heel erg lang van ons weggehouden. En we komen juist nu in een periode dat het weer tot ons komt. Niet iedereen zal er nu al voor openstaan denk ik.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 7 '10
Gebed voor het openen van onze geest voor Hunab Ku

Kijk, Vader Zon, hier ben ik, een deel van de Zon.
Ik kom naar je toe om inzicht te krijgen
in de zin en de betekenis van de kosmos.
Ik vraag toestemming om binnen te gaan in jouw
geheugen, want ik smacht naar herinnering.
Ik wil alles weer begrijpen.
Ik heb dit weten nodig voor de toekomst,
zodat ik mijn levensweg opnieuw in harmonie met de
aarde en de sterren kan bewandelen.

Hunbatz Men
Serenity
Serenity jan 26 '11
Wat een mooi informatief topic is dat zeg

Oke na wat nadenken bedacht ik me dat de mens misschien door mediteren en de chakra's te latten trillen een transmutatie kunnen veroorzaken .
Maar om te mediteren en alle chakra's harmonieus te laten draaien zul je zelf eerst moeten transformeren.... diep in jezelf!

Door de kennis (kennis in het algemeen) die er is en de verwachtingen die aan de mensen hangen (vanaf kinds af aan) door de snelle ontwikkelingen in de maatschappij en de hoge druk die daarmee word opgelegd worden de hersenen heel veel geprikkeld.
En dus krijg je gestimuleerde hersenen die net zoals spieren groter en massaal worden flinke stevige hersenen die heel wat aan kunnen.
En net zoals die afrikanen die op en neer springen al generaties lang .
Geef je het als mens naar mens over je stimuleert elkaar en er is vooruitgang (op wat voor manier dan ook) binnen een leeggroep/leefgemeenschap dat is de sociale en maatschappelijke evolutie en door je leefpatroon geef je het genetisch op den duur ook weer door en dat is de menselijke evolutie dus transmutatie.
Het één hangt aan het ander....misschien kost het tijd en generaties maar op den duur is het een logisch gang van zaken.

Klopt deze theorie of heeft iemand er een andere voor?!?!?
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki