Loading...
nl

diep in de ziel kijken

Natalie1986
Natalie1986 feb 5 '10
Ik heb een vraag die ik gewoon niet echt snap..

Hoe kan het dat sommige personen je zo diep in de ziel aakijken? De laatste tijd kom ik mensen tegen die me zo diep aankijken dat ik er echt zenuwachtig van wordt. Mannen en vrouwen.. Het lijkt dan net of ze ergens achter proberen te komen wat ik misschien gewoon niet wil zeggen. Ik vind het geen fijn idee dat ze misschien achter dingen komen die ik niet wil vertellen tegen hem/haar.
Hoe zien jullie dit? kijken zulke mensen je zo aan omdat ze iets willen weten van je of een hele andere redenering? en doen jullie dit ook bewust of onbewust?
Delen:
maatje
maatje feb 5 '10
hi nathalie,

ik weet er niet veel vanaf.
wel weet ik dt ik er ook zo last van hebt.
en vind het geen prettige gevoel, en dan meestal kijk ik dan omlaag. het voelt dan ook zo sterk.
ik wil mezelf dan wel aan gaan leren om gewoon te kijken anders voel ik zo een onmacht heel raar eigenlijk.
Maar ik herken het wel.

groetjes maatje
Cialara
Cialara feb 5 '10
Wat je niet wil zeggen, zullen ze ook niet zien hoor Natalie. Ik doe het geloof ik zelf ook, mensen op die manier aankijken. Het gaat onbewust, misschien is het een gewoonte aan het worden. Misschien ook wel uit zelfbescherming, kijken wat je wel en niet tegen iemand kunt zeggen.

En wees gerust, zielscontact kan heel fijn zijn, daar hoef je echt niet bang voor te zijn, een ziel oordeelt niet, neemt alleen maar waar.

Liefs Jorine
Talleke
Talleke feb 5 '10
Hi Natalie,

Dit gevoel herken ik inderdaad ook heel erg goed.
Ik vraag me dan ook af wat ze dan zien op zo'n moment en voel me er dan best ongemakkelijk bij.

En niet omdat ik iets te verbergen heb hoor, want ik ben wat dat betreft een open boek, mss dat het meer iets met zelf vertrouwen te maken heeft, dat je dan onbewust bang bent voor wat een ander over je denkt.

Liefs Chantal.
Natalie1986
Natalie1986 feb 5 '10
Origineel bericht van: maatje
hi nathalie,

ik weet er niet veel vanaf.
wel weet ik dt ik er ook zo last van hebt.
en vind het geen prettige gevoel, en dan meestal kijk ik dan omlaag. het voelt dan ook zo sterk.
ik wil mezelf dan wel aan gaan leren om gewoon te kijken anders voel ik zo een onmacht heel raar eigenlijk.
Maar ik herken het wel.

groetjes maatje


Heeel herkenbaar zo snel mogelijk weg kijken vooral omdat het het zo sterk voelt.
Mijn lerares Nederlands keek me zo aan en keek me recht in mijn ziel. Ik wist niet hoe snel ik weg wou kijken.
Meestal probeer ik terug te kijken maar niet als het zo sterk aanvoelt. Dan wordt ik zenuwachtig en ga ik met mijn pen spelen.
Misschien komt het omdat ik best wel verlegen ben maar ik weet niet hoe dat bij jou zit?
Natalie1986
Natalie1986 feb 5 '10
Origineel bericht van: Eniroj
Wat je niet wil zeggen, zullen ze ook niet zien hoor Natalie. Ik doe het geloof ik zelf ook, mensen op die manier aankijken. Het gaat onbewust, misschien is het een gewoonte aan het worden. Misschien ook wel uit zelfbescherming, kijken wat je wel en niet tegen iemand kunt zeggen.

En wees gerust, zielscontact kan heel fijn zijn, daar hoef je echt niet bang voor te zijn, een ziel oordeelt niet, neemt alleen maar waar.

Liefs Jorine


Hoi Jorine dank je wel voor je reactie! Nou ik heb 1 keer gehad was ik op een paranormale beurs en kwam een vrouw tegen over me zitten en ging me zitten lezen en gewoon vertellen wat er gebeurd was op mijn 6e waar iedereen bij was. Dit was mijn grootste geheim. Tenminste na die dag niet meer ik dacht misschien is het wel een teken dat ik er iets mee moest. Sinds die dag ben ik ook niet meer naar beurzen geweest want ook lopen er mediums rond die daar niet zitten voor consulten. Net als deze mevrouw, ik had haar ook vriendelijk gevraagd of ze voortaan eerst wou vragen of ze mijn aura mocht lezen.

Maar ik neem aan dat je toch niet bij iedereen zielscontact ervaart? Want bij sommige mensen voel ik dat totaal niet kunnen ze me nog zo diep aankijken maar dan wordt ik niet zenuwachtig maar bij sommige... Dan weet ik echt niet waar ik heen moet kijken. Zijn dat dan de zogenaamde zielemaatjes?
Natalie1986
Natalie1986 feb 5 '10
Origineel bericht van: Talleke
Hi Natalie,

Dit gevoel herken ik inderdaad ook heel erg goed.
Ik vraag me dan ook af wat ze dan zien op zo'n moment en voel me er dan best ongemakkelijk bij.

En niet omdat ik iets te verbergen heb hoor, want ik ben wat dat betreft een open boek, mss dat het meer iets met zelf vertrouwen te maken heeft, dat je dan onbewust bang bent voor wat een ander over je denkt.

Liefs Chantal.


Hoi Chantal!

Ik denk dat het inderdaaad heel goed zou kunnen zelfvertrouwen of verlegenheid misschien in die kant?
Het is vaak ook een magnetische aantrekkingskracht, want je hebt het gevoel dat je dan moet kijken haha.

Liefs Natalie
Cialara
Cialara feb 5 '10
Origineel bericht van: Natalie1986
Origineel bericht van: Eniroj
Wat je niet wil zeggen, zullen ze ook niet zien hoor Natalie. Ik doe het geloof ik zelf ook, mensen op die manier aankijken. Het gaat onbewust, misschien is het een gewoonte aan het worden. Misschien ook wel uit zelfbescherming, kijken wat je wel en niet tegen iemand kunt zeggen.

En wees gerust, zielscontact kan heel fijn zijn, daar hoef je echt niet bang voor te zijn, een ziel oordeelt niet, neemt alleen maar waar.

Liefs Jorine


Hoi Jorine dank je wel voor je reactie! Nou ik heb 1 keer gehad was ik op een paranormale beurs en kwam een vrouw tegen over me zitten en ging me zitten lezen en gewoon vertellen wat er gebeurd was op mijn 6e waar iedereen bij was. Dit was mijn grootste geheim. Tenminste na die dag niet meer ik dacht misschien is het wel een teken dat ik er iets mee moest. Sinds die dag ben ik ook niet meer naar beurzen geweest want ook lopen er mediums rond die daar niet zitten voor consulten. Net als deze mevrouw, ik had haar ook vriendelijk gevraagd of ze voortaan eerst wou vragen of ze mijn aura mocht lezen.

Maar ik neem aan dat je toch niet bij iedereen zielscontact ervaart? Want bij sommige mensen voel ik dat totaal niet kunnen ze me nog zo diep aankijken maar dan wordt ik niet zenuwachtig maar bij sommige... Dan weet ik echt niet waar ik heen moet kijken. Zijn dat dan de zogenaamde zielemaatjes?


Eigenlijk ervaar ik pas dat ik dit doe sinds ik een goed contact heb kunnen leggen met mijn eigen ziel. Dat is mijn basis nu. En nee, je kunt het niet met iedereen ervaren, alleen bij sommige mensen ervaar je dat. Dat hoeven geen zielemaatjes te zijn, maar misschien wel "oude bekenden" uit vorige levens, weet ik ook niet precies. Maar bang ben ik er niet voor, ik vind het soms wel grappig, die 'herkenning' te zien in de ogen van een ander wink

Wat dat medium bij jou deed, ja dat kan eigenlijk niet vind ik. En mediums kunnen je inderdaad totaal "ontleden" voor je gevoel, daarom ben ik altijd heel voorzichtig met het bezoeken van. Ik heb nu een heel lief en goed medium gevonden waar ik af en toe naar toe ga. Voor mezelf of voor mijn zoon. Zei heeft ons al heel veel kunnen helpen en voelt heel goed aan wat ze wel en niet tegen me moet zeggen. smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 5 '10
Origineel bericht van: Natalie1986

Hoe kan het dat sommige personen je zo diep in de ziel aakijken?

De laatste tijd kom ik mensen tegen die me zo diep aankijken dat ik er echt zenuwachtig van wordt.

Mannen en vrouwen.. Het lijkt dan net of ze ergens achter proberen te komen wat ik misschien gewoon niet wil zeggen. Ik vind het geen fijn idee dat ze misschien achter dingen komen die ik niet wil vertellen tegen hem/haar.

Dit is iets wat helemaal in jezelf zit omdat je zelf al aangeeft dat je iets niet wilt zeggen. Hoe weet jij zo zeker hoe die mensen kijken, als je ze niet vraagt waarom ze naar je kijken? Ik denk eerder dat het je eigen gevoel is, die graag deze last kwijt wilt, en dat op deze manier aan je aangeeft, dat je die dingen die je niet wilt zeggen, nu maar eens wel moet zeggen.

Je voelt je er tenslotte ongemakkelijk door en blijkbaar weet je ook precies waar het om gaat. Waarom hou je die dingen dan binnen, als ze erom schreeuwen om naar buiten te komen? Dat is namelijk, volgens mij, precies dat, wat het leven (en dus de mensen die je ziet), jou wilt duidelijk maken.
Natalie1986
Natalie1986 feb 5 '10
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Natalie1986

Hoe kan het dat sommige personen je zo diep in de ziel aakijken?

De laatste tijd kom ik mensen tegen die me zo diep aankijken dat ik er echt zenuwachtig van wordt.

Mannen en vrouwen.. Het lijkt dan net of ze ergens achter proberen te komen wat ik misschien gewoon niet wil zeggen. Ik vind het geen fijn idee dat ze misschien achter dingen komen die ik niet wil vertellen tegen hem/haar.

Dit is iets wat helemaal in jezelf zit omdat je zelf al aangeeft dat je iets niet wilt zeggen. Hoe weet jij zo zeker hoe die mensen kijken, als je ze niet vraagt waarom ze naar je kijken? Ik denk eerder dat het je eigen gevoel is, die graag deze last kwijt wilt, en dat op deze manier aan je aangeeft, dat je die dingen die je niet wilt zeggen, nu maar eens wel moet zeggen.

Je voelt je er tenslotte ongemakkelijk door en blijkbaar weet je ook precies waar het om gaat. Waarom hou je die dingen dan binnen, als ze erom schreeuwen om naar buiten te komen? Dat is namelijk, volgens mij, precies dat, wat het leven (en dus de mensen die je ziet), jou wilt duidelijk maken.


Hoi Nims,
Ik heb nooit gezegd dat ik zeker weet hoe die mensen kijken. Maar het gevoel dat die mensen iets van me weten. Dus ja het is mijn eigen gevoel. Ik vind het een beetje raar om te zeggen waarom kijk je naar me? Het is namelijk een vrij land. Meestal praat ik ook wel met diegene.

Ik ben best wel gesloten en daarom vind ik ook dat niet iedereen alles van me hoeft te weten. Als ik iemand vertrouw dan krijgt diegene wel te horen wat ik eigenlijk niet tegen iedereen zou vertellen.
Liefs
Natalie1986
Natalie1986 feb 5 '10
Origineel bericht van: Eniroj
Origineel bericht van: Natalie1986
Origineel bericht van: Eniroj
Wat je niet wil zeggen, zullen ze ook niet zien hoor Natalie. Ik doe het geloof ik zelf ook, mensen op die manier aankijken. Het gaat onbewust, misschien is het een gewoonte aan het worden. Misschien ook wel uit zelfbescherming, kijken wat je wel en niet tegen iemand kunt zeggen.

En wees gerust, zielscontact kan heel fijn zijn, daar hoef je echt niet bang voor te zijn, een ziel oordeelt niet, neemt alleen maar waar.

Liefs Jorine


Hoi Jorine dank je wel voor je reactie! Nou ik heb 1 keer gehad was ik op een paranormale beurs en kwam een vrouw tegen over me zitten en ging me zitten lezen en gewoon vertellen wat er gebeurd was op mijn 6e waar iedereen bij was. Dit was mijn grootste geheim. Tenminste na die dag niet meer ik dacht misschien is het wel een teken dat ik er iets mee moest. Sinds die dag ben ik ook niet meer naar beurzen geweest want ook lopen er mediums rond die daar niet zitten voor consulten. Net als deze mevrouw, ik had haar ook vriendelijk gevraagd of ze voortaan eerst wou vragen of ze mijn aura mocht lezen.

Maar ik neem aan dat je toch niet bij iedereen zielscontact ervaart? Want bij sommige mensen voel ik dat totaal niet kunnen ze me nog zo diep aankijken maar dan wordt ik niet zenuwachtig maar bij sommige... Dan weet ik echt niet waar ik heen moet kijken. Zijn dat dan de zogenaamde zielemaatjes?


Eigenlijk ervaar ik pas dat ik dit doe sinds ik een goed contact heb kunnen leggen met mijn eigen ziel. Dat is mijn basis nu. En nee, je kunt het niet met iedereen ervaren, alleen bij sommige mensen ervaar je dat. Dat hoeven geen zielemaatjes te zijn, maar misschien wel "oude bekenden" uit vorige levens, weet ik ook niet precies. Maar bang ben ik er niet voor, ik vind het soms wel grappig, die 'herkenning' te zien in de ogen van een ander wink

Wat dat medium bij jou deed, ja dat kan eigenlijk niet vind ik. En mediums kunnen je inderdaad totaal "ontleden" voor je gevoel, daarom ben ik altijd heel voorzichtig met het bezoeken van. Ik heb nu een heel lief en goed medium gevonden waar ik af en toe naar toe ga. Voor mezelf of voor mijn zoon. Zei heeft ons al heel veel kunnen helpen en voelt heel goed aan wat ze wel en niet tegen me moet zeggen. smile


Ik heb ooit eens een jongen ontmoet en toen wist ik eigenlijk niks van spiritualiteit af. We keken elkaar aan en het was echt vuurwerk maar zijn ogen waren zo sterk dat ik mijn hand voor zijn ogen deed. Het was echt grappig toen we allebei zeiden van waar ken ik je toch van. Nu weet ik dat het iemand uit een vorig leven was en ben hem ook heel erg dankbaar voor het gevoel dat hij me gegeven heeft.

Vind je zoontje het wel leuk om naar een medium te gaan? want hij is toch heel jong?
admin
admin feb 5 '10
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Natalie1986



Hoe kan het dat sommige personen je zo diep in de ziel aakijken?

De laatste tijd kom ik mensen tegen die me zo diep aankijken dat ik er echt zenuwachtig van wordt.


Waarom hou je die dingen dan binnen, als ze erom schreeuwen om naar buiten te komen? Dat is namelijk, volgens mij, precies dat, wat het leven (en dus de mensen die je ziet), jou wilt duidelijk maken.


Het kan om iets heel moois gaan. Dat gebeurt mij regelmatig, dat ik een bepaalde schoonheid diep in iemand "zie" en meestal voel het ook fijn. Dan kijk ik langer...
Andersom kan het zijn dat wanneer zulke ogen naar mij kijken, ik de reflectie zie van m'n eigen schoonheid, m'n eigen passie, liefde , kracht .. kan intensief zijn.
En volg NiMs in zijn woorden, want het schreeuwt meestal om naar buiten te komen. Het wordt nog eens extra mooi, wanneer ik dat dan ook doe. En geloof me, dan kan je even diep terug kijken. grin
Ayasha
Ayasha feb 6 '10
mensen kunnen je diep in je ziel "kijken" omdat je het toe laat. smile
Marenubium
Marenubium feb 6 '10
Hai Natalie smile

Ik denk, dat jij je bewust aan het worden bent van het leven om je heen. In deze tijd, die van haast en ontkenning, zijn er maar weinig mensen die ECHT eventjes stil(kunnen)staan en hun omgeving 'zien'.
Zoals jij dus smileEn op zo'n moment worden andere mensen jou ook 'gewaar'.
Het is alsof JIJ dan eventjes op zo'n moment mensen op zielsniveau raakt, en hen ook even doet opkijken, om eventjes stil te staan, en zich bewust laten worden van hun omgeving.
Vooral die mensen, die er net als jij gevoelig voor zijn, zien een herkenningspunt; JIJ.
Beschouw jezelf als een lichtbaken smile
Is dat mooi of niet! En dan mogen ook zij eventjes 'zijn'.
Jij hebt wel een hele mooie taak in dit leven, meis!

Maar goed, houdt niet in dat je zomaar ongevraagd adviezen wilt krijgen, dus die beurzen maar even lekker links laten liggen inderdaad wink
Cialara
Cialara feb 6 '10
Mooi gezegd Marenubium smileheel mooi...
admin
admin feb 7 '10
Ik heb dat bij mijn huidige vriend
Een jaar geleden kwam ik de trap op stormen hij hoorde dat blijkbaar deed de deur open en BOEM we keken elkaar zo aan in de ogen
en dat sterke gevoel die we beiden hadden, die blik, die ogen dat is iets wat ik me hele leven nooit meer zal vergeten.
Natalie1986
Natalie1986 feb 8 '10
Origineel bericht van: Marenubium
Hai Natalie smile

Ik denk, dat jij je bewust aan het worden bent van het leven om je heen. In deze tijd, die van haast en ontkenning, zijn er maar weinig mensen die ECHT eventjes stil(kunnen)staan en hun omgeving 'zien'.
Zoals jij dus smileEn op zo'n moment worden andere mensen jou ook 'gewaar'.
Het is alsof JIJ dan eventjes op zo'n moment mensen op zielsniveau raakt, en hen ook even doet opkijken, om eventjes stil te staan, en zich bewust laten worden van hun omgeving.
Vooral die mensen, die er net als jij gevoelig voor zijn, zien een herkenningspunt; JIJ.
Beschouw jezelf als een lichtbaken smile
Is dat mooi of niet! En dan mogen ook zij eventjes 'zijn'.
Jij hebt wel een hele mooie taak in dit leven, meis!

Maar goed, houdt niet in dat je zomaar ongevraagd adviezen wilt krijgen, dus die beurzen maar even lekker links laten liggen inderdaad wink


Wauw! Ben hier stil van. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen..
Zo heb ik hier nooit over nagedacht.. Wat is een lichtbaken als ik vragen mag?
Heb je dit allemaal doorgekregen ofzo?

Liefs Natalie
Natalie1986
Natalie1986 feb 8 '10
Origineel bericht van: cooolgirl
Ik heb dat bij mijn huidige vriend
Een jaar geleden kwam ik de trap op stormen hij hoorde dat blijkbaar deed de deur open en BOEM we keken elkaar zo aan in de ogen
en dat sterke gevoel die we beiden hadden, die blik, die ogen dat is iets wat ik me hele leven nooit meer zal vergeten.


Hey hey,

Super mooi verhaal! Pats boem vuurwerk! Die blik in de ogen dat is het allermooiste wat je kan overkomen! trillende handen etc... je maag die omdraait en dat allemaal door ogen.. Zucht
Marenubium
Marenubium feb 8 '10
Origineel bericht van: Natalie1986
Origineel bericht van: Marenubium
Hai Natalie smile

Ik denk, dat jij je bewust aan het worden bent van het leven om je heen. In deze tijd, die van haast en ontkenning, zijn er maar weinig mensen die ECHT eventjes stil(kunnen)staan en hun omgeving 'zien'.
Zoals jij dus smileEn op zo'n moment worden andere mensen jou ook 'gewaar'.
Het is alsof JIJ dan eventjes op zo'n moment mensen op zielsniveau raakt, en hen ook even doet opkijken, om eventjes stil te staan, en zich bewust laten worden van hun omgeving.
Vooral die mensen, die er net als jij gevoelig voor zijn, zien een herkenningspunt; JIJ.
Beschouw jezelf als een lichtbaken smile
Is dat mooi of niet! En dan mogen ook zij eventjes 'zijn'.
Jij hebt wel een hele mooie taak in dit leven, meis!

Maar goed, houdt niet in dat je zomaar ongevraagd adviezen wilt krijgen, dus die beurzen maar even lekker links laten liggen inderdaad wink


Wauw! Ben hier stil van. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen..
Zo heb ik hier nooit over nagedacht.. Wat is een lichtbaken als ik vragen mag?
Heb je dit allemaal doorgekregen ofzo?

Liefs Natalie


Hoi Natalie,

Ik heb even over je vraag na moeten denken, haha.
Ik zit niet zo in het lichtwerkers gebeuren, misschien hebben anderen er wel een andere benaming/uitleg voor.
Zoals ik jou als lichtbaken zie: je straalt. En mensen die op jouw zelfde niveau zitten, (of niet, dat kan natuurlijk ook nog), die 'pikken' jouw lichtbundel (energie?) op. Alsof er even een lichtbundel op hen schijnt waardoor ze opkijken en even een beetje wakker gemaakt worden. Wat jij dan beschouwt als 'diep in de ziel kijken' is volgens mij te interpreteren als: Hee, dat ken ik...
Onbewust proberen ze er dan achter te komen wat dat nou is, wat ze herkennen.
Ik denk dat je mensen gewoon 'raakt' met jouw (uit)straling.

Haha, misschien kan iemand anders het beter uitleggen laugh
Liefs van mij!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki