Loading...
nl

mijn foto lezen

arend
arend feb 2 '10
hallo het is alweer een tijdje geleden
wie durft het aan om hem nog een keer te lezen
heb nu al 3 nachten dromen van mijn overleden vader net of hij echt bij me is
gr arend
Delen:
admin
admin feb 2 '10
Dag Arend,

Rookt u, .. je adem is zwaar. Ik voel (via mezelf) een astma achtige adem.
Zit het goed met je hart? Je maakt je veels te druk.. en dan pomp je jezelf op in een beetje een stresstoestand.
Ik denk dat je vader even bij je is, om jouw er attent om te maken, je niet zoveel aan te trekken van dingen, vrolijk door het leven te gaan, en je wat meer te ontspannen.
je mag ook altijd je dromen bij onze droom rubriek vertellen hoor. Wie weet kom je via die weg nog wel wat te weten.

Liefs
Bellefleur
Maryssa
Maryssa feb 2 '10
Hallo Arend,

De foto die je bij dit topic hebt ge-upload is dezelfde als die van een tijd terug. Heb je een recentere foto?
arend
arend feb 2 '10
ik weet niet of deze beter is
Maryssa
Maryssa feb 3 '10
Hallo Arend,

Deze foto is moeilijk te lezen omdat jouw gezicht onscherp is. Als je een duidelijkere foto hebt waarbij ook jouw ogen goed zichtbaar zijn is dat makkelijker voor de fotolezers.
Lin
Lin feb 3 '10
Hoi Arend
het eerste wat me opvalt is de zware ademhaling,benauwend.
Het voelt ook aan als of je met regelmaat steken in je borst hebt. Snelle hartkloppingen. En je doet het eigenlijk zelf, je jaagt jezelf meer stress op dan nodig.

Heb ook het gevoel dat je te snel conclusies trekt waardoor je ook snel geiriteerd lijkt te zijn. Wat dus weer niet goed is voor je bloeddruk.
Bedenk dat bij twijfel je dingen na gaat vragen.

Heb ook sterk het idee dat er vroeger thuis ook nooit over dingen werd gesproken. Maar ook na ruzies/misvertanden werd niet over uit gesproken, er zijn ook veel gevoelens onuitgesproken gebleven.

Mss heel persoonlijk maar ik heb het gevoel dat er met een jonge manspersoon (wss je zoon) de kontakt verbroken is , doordat er over en weer woorden zijn gevallen en nooit uitgesproken zijn.
Een patroon die zich lijkt te herhalen.
En jij die daar zich nu bewust van word door je vader.
Jij kan die cirkel doorbreken.

Ik hoop dat je er herkenning in vind

Liefs Linda

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy