Loading...
nl

Foto lezen kat

Emuca
Emuca feb 2 '10
Hihi.. na de paarden komen hier de katten!

Wie wil de foto van een van mijn katten lezen?
Delen:
Marenubium
Marenubium feb 2 '10
laugh

Awww wat een lieffie smile
Jong ding nog. (of de foto is niet goed genomen).
Ik heb het idee, dat het een 'zij' is. En anders maar weer excuses naar het katje toe!

Hier ga je je handen aan vol krijgen, reken maar wink
Nu al, geloof ik.
Zooo nieuwsgierig en speels. Die vindt allerlei verstopplekjes waarvan jij niet eens wist dat ze bestonden!
Je zult dr dan ook regelmatig kwijt zijn denk ik, lol.
Komt deze uit het asiel, of heeft ze eerst een ander baasje gehad? Ze moet namelijk de mens weer gaan vertrouwen....
Ze is zeer eigenzinnig, en voelt zich niet echt op dr gemakje met andere katten en mensen. Dat gaat echter wel goedkomen met veel geduld smile
Dit katje gaat je eerst testen voordat ze je vertrouwt.
En als jij dr weet te vinden en met dr weet te 'praten', komt dat helemaal goed.
Loop maar eens mee, als ze mauwt smile

Gebruik geen harde stem, een 'nee' op normale toonhoogte voldoet, anders kruipt ze weg en is ze het vertrouwen weer kwijt.
Dit is er 1 die uit liefde bijt: pootjes om je pols en lekker bijten in je vingers, omdat ze je lief vindt. Straf dat niet af, het is een echte 'kattenuiting', ook hier weer een gewone 'nee'. En vertel haar dat het pijn doet.
Ze snapt wat je zegt, het is een slimpie smile
Ik heb zo'n vermoeden, dat deze deuren weet te openen, dus hou dat in de gaten laugh

Hihi wat een leuk dingetje! Heel veel plezier ermee smile
Emuca
Emuca feb 2 '10
Origineel bericht van: Marenubium
laugh

Awww wat een lieffie smile
Jong ding nog. (of de foto is niet goed genomen).
Ik heb het idee, dat het een 'zij' is. En anders maar weer excuses naar het katje toe!

Jaaa het is nog een jonkie... en een zij... smile

Quote:
Hier ga je je handen aan vol krijgen, reken maar wink
Nu al, geloof ik.
Zooo nieuwsgierig en speels. Die vindt allerlei verstopplekjes waarvan jij niet eens wist dat ze bestonden!
Je zult dr dan ook regelmatig kwijt zijn denk ik, lol.

Ja... ze klimt overal in en op. En ze is best druk.

Quote:
Komt deze uit het asiel, of heeft ze eerst een ander baasje gehad? Ze moet namelijk de mens weer gaan vertrouwen....
Ze is zeer eigenzinnig, en voelt zich niet echt op dr gemakje met andere katten en mensen. Dat gaat echter wel goedkomen met veel geduld smile
Dit katje gaat je eerst testen voordat ze je vertrouwt.
En als jij dr weet te vinden en met dr weet te 'praten', komt dat helemaal goed.

Ze komt van een ander gezin, ze was 10 weken toen ik haar kreeg... Ze is echter wel meteen vertrouwd geweest met mensen, maar ze is wel een katje die de grens opzoekt.
Quote:

Loop maar eens mee, als ze mauwt smile
Naar de keuken! Haha.
Quote:

Gebruik geen harde stem, een 'nee' op normale toonhoogte voldoet, anders kruipt ze weg en is ze het vertrouwen weer kwijt.
Dit is er 1 die uit liefde bijt: pootjes om je pols en lekker bijten in je vingers, omdat ze je lief vindt. Straf dat niet af, het is een echte 'kattenuiting', ook hier weer een gewone 'nee'. En vertel haar dat het pijn doet.
Ze snapt wat je zegt, het is een slimpie smile
Ik heb zo'n vermoeden, dat deze deuren weet te openen, dus hou dat in de gaten laugh

Het is zeker een bijtertje, maar dat vind ik niet erg.. ben ik wel gewend. smileIk zal de deuren in de gaten houden.. hihi
Quote:

Hihi wat een leuk dingetje! Heel veel plezier ermee smile

Dankjewel!!
admin
admin feb 2 '10
hahaha, ik zie en voel jouw energie er in, Emmy...
Dat wil zeggen dat ie een goede katalisator is, hij neem sferen op dus! En dat ie al goed ingeburgert is bij je , en zich op z'n gemak voelt bij je.
En hij begrijpt veel en ervaart veel, maw hij (of zij hihi) is een katje dat iets te doen wil hebben,
dus zal ie altijd wel iets zoeken..en je mag tegen hem alles zeggen.
Hier en daar zal ie het best snappen, gek he!maar het is een wijze kat, hoor.
haha, hoe meer ik er naar kijk, hoe meer ik dit geen huiskat vind, maar eerder een speelkat.. ik hoop dat ie buiten kan?
hij is gevoelig - lichamelijk gezien dan - voor koude en tocht en niest ie al eens een keertje?
ontzettende lieverd, en past exact bij jou Emmy..

en ik ga dadelijk de foto van m'n kat plaatsen laugh
Emuca
Emuca feb 2 '10
smileSolletje is inderdaad al helemaal thuis hier. Ze speelt graag maar mag niet naar buiten... samen met Luna breekt ze de boel af....
Af en toe niest ze wel ja....

laughdankje Belle..misschien plaats ik mijn andere kat ook wel een keer...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki