Loading...
nl

reader gezocht voor paard

admin
admin feb 5 '10
ja he, de energie van dit topic, veranderde ineens.
hopelijk is het bij nu weer terug hersteld,
grin
Marenubium
Marenubium feb 5 '10
laugh
KNUFFEL!
gast
gast feb 5 '10
Waarom moet het als even niet zo "positief" is direct achter gesloten deuren? Je kunt nu toch ook zien dat het opgelost kan worden!
Maryssa
Maryssa feb 5 '10
Quote:
Marenubium:Waar gaat dit nou om jongens/meisjes, lol
Moet dit echt in de openbaarheid?
Ayasha heeft duidelijk aangegeven dat ze er best voor wilde betalen. Uiteindelijk hoop ik dat ze een beetje geholpen is.

En wat er zich in het verleden hier heeft afgespeeld...tja.
Who cares
Kunnen we nu weer wat liever doen tegen elkaar? Pretty please?

Helemaal mee eens. Die steken naar elkaar maar dan wel met een glimlachende smily erachter vond ik verwarrend en de energie niet prettig.
gast
gast feb 5 '10
Je hoeft het niet te lezen, dat is je eigen keus.
Maryssa
Maryssa feb 5 '10
Ja dat klopt Gast maar de oorspronkelijke topic inhoud vond ik boeiend dus dan lees ik het wel. In de regels van Merudi staat te lezen: Houdt de stemming positief en zorg voor een goede sfeer. En dat was even weg...
admin
admin feb 5 '10
Gast,
Je zag toch dat er een mooi gesprek aan de gang was rond het paard dat een probleem had?
Dat mag je gerust mooi laten.. en het andere, waar jij het over wilde hebben kan best,
doch liefst op een ander topic,graag.
gast
gast feb 5 '10
Maar dat is jou interpretatie.
Dat het erg off-topic was is een feit, daar had je ons op aan kunnen spreken (vind ik). Maar dat het niet als positief gezien wordt door jou als er iets uit gesproken wordt op onze eigen manier dat is jou interpretatie.
Ik zal er hier verder niet op in gaan omdat het helemaal off-topic is maar misschien kunnen we er wel eens een topic over openen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 5 '10
En daarnaast staat er ook, blijf on topic in de regels wink. Dus bij deze wil ik dan ook vriendelijk vragen om weer terug te gaan naar de lezing van het paard.

Ayasha
Ayasha feb 5 '10
Origineel bericht van: Karin
Origineel bericht van: Ayasha
Omdat ik deze mooi vond en omdat ik op dit moment op vrijwel alle forums waar ik nieuw aanmeld/kan veranderen zo noem. Heb het geheugen niet om 7 namen te onthouden :')

Het is inderdaad een mooie naam Kath, jammer dat je niets vertelde, vind ik behoorlijk misleidend.
Ik geloof ook niet dat er iemand is geweest die je heeft gevraagd 7 namen te onthouden smile
Je biedt readings aan maar verteld niet wie je bent, daar moet ik even voor achter mijn oren krabben.
Maar goed, je zal er beslist goede redenen voor hebben gehad.
Je antwoord is voor mij duidelijk, dank je wel Kath.

Ik bied helemaal geen readings aan? Waar heb je het in godsnaam over. En ik wist niet eens dat het ik een topic mocht open maken. Ik ging er van uit dat men vanzelf wel ging door krijgen wie ik was. Misleidend? Wie zou ik wel willen misleiden? Karin, no offence, maar dit is ook moeilijk doen om moeilijk te doen. smile

Verder vraag ik geen geld voor mijn readings om rekeningen te betalen, van tien euro per reading betaal je geen rekeningen, zeker niet als je de helft nog steeds gratis doet. Ik vraag geld als "zeef". Om te voorkomen dat ik alle vijf goed scheldpartijen in mijn PB box heb omdat ik weiger omdat ik het te druk heb wink

Heeft er nog iemand iets dat hem of haar van het hart moet? Dan graag in mijn eigen topic dan dat het terug moet komen in andere discussies. (Via PB mag natuurlijk ook altijd.)
admin
admin feb 5 '10
Ayasha, waarom ga je nu zelf ook nog door?
Het topic is herstelt.. de energie is terug in zijn oorsprong, hou het zo!
dat voelt vele fijner aan.
kijk, ik vond het leuk om een paard te readen.
Van mij mag je gerust, nog een foto zetten van een ander paard,
wil eens kijken of ik het me weer lukt dat ik wat kan zien.
Dank je al voor deze gelegenheid.

Liefs van me
Bellefleur
Pagina's: Vorige 1 2 3 4

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie