Loading...
nl

reader gezocht voor paard

Ayasha
Ayasha feb 4 '10
Gast: Dan had je het mij moeten vragen. Dan had ik beslist een reading gedaan. IPV hier te doen alsof ik jouw ronduit heb afgewezen had je beter meteen kunnen zeggen dat het om een miscommunicatie ging. Dan was je niet zo gedaald in mijn achting. smileEn ik weet niet hoe het met jouw paarden zit maar als jij het makkelijker hebt door te denken dat ik dat wel weet, vooral doen. smile

Maryssa: ja smilezit effe in een drukke periode van mijn leventje.... komt wel weer meer tijd.
gast
gast feb 5 '10
Ik heb het je persoonlijk gevraagd Kath. Ik heb de topic gevonden:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/25981/Duidelijke_uitleg_over_readen_.html#Post25981
Ayasha
Ayasha feb 5 '10
En waar staat mijn duidelijke afwijzing Gast?
Zoals ik hierboven al zei kom ik hier nog sporadisch. Je had meer geluk gehad als je me even een PB had gestuurd (desnoods met verwijzing naar het topic).

Je laatste PB naar mij dateert van 23 november. Dit topic dateert van maart 2008. Je had onderhand al kunnen door hebben dat ik het simpelweg niet gezien heb en me kunnen PB'en ipv hier met verwijten te strooien. Inmiddels moet je overigens geen moeite meer doen om te PB'en. smile
gast
gast feb 5 '10
Maakt niet uit Kath, je mag er van mij onderuit komen hoor. Ik wil nog wel even gaan zoeken naar die topic waarin je aangaf het alleen betaald te doen. Maar of dat nu echt zin heeft......
Ayasha
Ayasha feb 5 '10
Ik doe het niet enkel betaald. Ik vraag er geld voor. Komt iemand naar me toe met een probleem doe ik dat ook gratis.

En ik probeer er niet onder uit te komen, ik zeg je gewoon ronduit dat je geen PB meer hoeft te sturen omdat ik het niet doe voor je. winkDa's een standpunt in nemen. Niet er onderuit komen. :+ Als je hier eerst de b*tch gaat uithangen moet je daarna geen vriendendiensten meer verwachten. Niet hypocriet doen he. smile

Heb het topic trouwens even voor je opgezocht. Hier:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/63644/1.html

smile
gast
gast feb 5 '10
Vraag ik je om het te doen nu dan?
Doe liever deze lezen die vraagt er nu om: http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/83654/Fotolezen_paard_2.html#Post83654
Ayasha
Ayasha feb 5 '10
Ik stel voor dat je een stel kinderen pakt als je wil commanderen. smileHeb op dit moment een stel readings staan die voor gaan. (eerder aangevraagd.) Als die persoon een reading wilt, moet ze me PB'en/aanspreken en dan zet ik haar op mijn wachtlijst. smile
gast
gast feb 5 '10
Ze vraagt toch niet om 3 A4-tjes!
gast
gast feb 5 '10
Ho, ik wil je ook geen excuus geven om het helemaal niet te hoeven doen....
Ayasha
Ayasha feb 5 '10
Gast, heb je nooit geleerd dat als iemand iets als eerste vraagt, dat die persoon dan meestal ook als eerste aan de beurt is? Of ga jij aan de kassa ook voor iemand staan die er eigenlijk voor jou stond omdat jij minder te "vragen" hebt om te scannen?

Ik werk eerst mijn wachtlijst af.
gast
gast feb 5 '10
Oh maar mij overkomt het regelmatig dat ik voor mag als ik niet te veel spullen heb. Ook laat ik mensen voor gaan als ze minder hebben. Dus wat dat betreft.....
Ayasha
Ayasha feb 5 '10
Als ze het me vragen kunnen ze voorkomen maar ik bied het niet aan. De mensen die wel aangevraagd hebben zitten te wachten. smileHad je nog wat of zijn we klaar? smile
gast
gast feb 5 '10
Waarom doe je het niet uit jezelf als iemand er hier om vraagt? Waarom moeten ze het je persoonlijk vragen? Jij zet hier toch ook een algemene vraag voor paard lezen neer. Als iedereen zou zijn als jou zou die ook niet gelezen worden.....
Dus waarom doe je het niet uit jezelf als er heir een foto geplaatst wordt?
Ayasha
Ayasha feb 5 '10
Omdat ik me niet geroepen voel om jan en alleman te lezen. smileEn in eerste instantie stond hier niet gewoon een foto maar een vraag of er iemand was de wilde readen en zo ja; hoeveel die persoon vroeg (ik wil er immers voor betalen.) Daarna zei Bart dat ik de foto even goed kon neerzetten.... Dat heb ik dan gedaan.

Wederom, lees het topic, maak er niet je eigen verhaaltje van.
gast
gast feb 5 '10
Zoals ik al eerder zei heb je recht op je eigen principes en redenen voor wat je doet en laat. Ik was nieuwsgierig wat je beweegredenen zijn. Het is me duidelijk.
Ayasha
Ayasha feb 5 '10
Fijn. Tot de volgende keer als je je frustraties kwijt moet, mijn PB box staat altijd open moest ik niet snel genoeg een topic openen dat je kan volgooien..... smile
gast
gast feb 5 '10
Dank je wel meis. Ik zal het onthouden winkSlaap lekker.....
admin
admin feb 5 '10
Los van een persoonlijke discussie gezien :
Het is een afwegen.. vraag je geld of geen geld.
Je moet nl. in dit leven "je leven" kunnen betalen, want geld is niet meer weg te denken in onze maatschappij.
Mensen moeten kunnen hun rekeningen betalen..en iemand die daarin alles zwaar heeft af te wegen, of ie het deze maand wel weer haalt,
Kan best voor haar diensten geld vragen, waarom niet.
elke mens heeft talenten en gaves, velen daarvan zijn reeds gegoten in een "beroep-systeem".
Helpen en ondersteunen, begeleiden, adviesgeven, healen, onderzoeken..enz, enz.. zijn dan een onderdeel binnen in dat beroep-systeem,
en geen haan die kraait over het feit dat daar een verloning bij is, want het is immers een beroep.
Dus uiteindelijk is het een eigen keuze wat mensen doen, ze vragen geld of ze vragen geen geld.
Ze geven geld, of ze geven geen geld.

ik doe het niet, ik vraag geen geld voor readings,
En ook niet voor de healingswerken die ik doe. Geeft mij ook vrijheid en zo hou ik ook de touwtjes in handen. Anders is het maar een transactie overdracht. Betaal en ik doe, en zo werkt dat niet bij mij.
Maar nogmaals, iedereen is vrij daarin.. en leert zijn/haar keuzes te maken aan de hand van bepaalde ervaringen.

Dit was even een uiting vanuit mezelf, niet gericht naar iemand, hoor grin

Liefs
Bellefleur
admin
admin feb 5 '10
Origineel bericht van: Ayasha
Omdat ik deze mooi vond en omdat ik op dit moment op vrijwel alle forums waar ik nieuw aanmeld/kan veranderen zo noem. Heb het geheugen niet om 7 namen te onthouden :')

Het is inderdaad een mooie naam Kath, jammer dat je niets vertelde, vind ik behoorlijk misleidend.
Ik geloof ook niet dat er iemand is geweest die je heeft gevraagd 7 namen te onthouden smile
Je biedt readings aan maar verteld niet wie je bent, daar moet ik even voor achter mijn oren krabben.
Maar goed, je zal er beslist goede redenen voor hebben gehad.
Je antwoord is voor mij duidelijk, dank je wel Kath.
Marenubium
Marenubium feb 5 '10
Waar gaat dit nou om jongens/meisjes, lol smile
Moet dit echt in de openbaarheid?
Ayasha heeft duidelijk aangegeven dat ze er best voor wilde betalen. Uiteindelijk hoop ik dat ze een beetje geholpen is.

En wat er zich in het verleden hier heeft afgespeeld...tja.
Who cares smile
Kunnen we nu weer wat liever doen tegen elkaar? Pretty please?
laugh
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske