Loading...
nl

reader gezocht voor paard

Ayasha
Ayasha feb 4 '10
Ik woon in België smileLimburg meer bepaalt.. smile

Ik heb ook graag mensen er bij omdat die vaak meer zien dan ik omdat ik haar gewend ben, maar ja, ze moeten wel durven laugh
Marenubium
Marenubium feb 4 '10
Maastricht e.o. toevallig?
Kom daar binnenkort weer voor een bezoekje smile
Ik woon zelf in Enschede.
2 uur rijden zo ongeveer, lol laugh
Wie weet wink
We houden contact!!!
Ayasha
Ayasha feb 4 '10
Maastricht is hier nog ruim een uurtje vandaan geloof ik. smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 4 '10
Origineel bericht van: Ayasha
Er zijn niet veel mensen in mijn omgeving die met Pret om willen gaan en dat heeft zo zijn redenen.
....

Zelfs mijn lesgeefster benaderd haar heel voorzichtig en als er iemand absoluut niet bang aangelegd is.... laughSnap je mijn probleem? smile

Is Kath soms jouw lesgeefster, of is dit toevallig? Moest hier namelijk aan denken toen ik dit las.
gast
gast feb 4 '10
Haha, misschien is Ayasha ook gewoon Kath wink
gast
gast feb 4 '10
hihi vier zinnen mag hoor, maar niet als ik er 20 euro voor moet betalen, snap je? laugh

Wat je zegt kan heel goed smileIk zal je morgen een PB sturen met de uitleg... smile

Hoeveel vroeg je er zelf nu ookal weer voor?

PS. Ik weet ook wel dat je meer dan 4 zinnen schrijft dan wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 4 '10
Origineel bericht van: gast
Haha, misschien is Ayasha ook gewoon Kath wink

Haha een naamswijziging. En ik had het niet door haha. Excuses smile.
Ayasha
Ayasha feb 4 '10
Gast ja ik ben Kath. En ik vraag er 10 euro voor en dan krijg je 3 a4'tjes. Minimum, ik stel voor dat je álles leest en niet enkel datgene dat je uit komt. winkEr staat nl dat ik bereid ben om te betalen maar ik ga geen 20 euro betalen voor
"Het is een merrie, ze is lief, ze is bruin en heeft 4 benen" bij wijze van spreken. Als jij daar 20 euro voor betaald, moet jij weten, maar ik niet.

Maar fijn je weer te zien.

NiMS: laughIk benader geen paarden voorzichtig tongueWord gek van de mensen die haar zo voorzichtig benaderen, daar wordt peerd onzeker van....
admin
admin feb 4 '10
Andere naam? Omdat?
Ayasha
Ayasha feb 4 '10
Omdat ik deze mooi vond en omdat ik op dit moment op vrijwel alle forums waar ik nieuw aanmeld/kan veranderen zo noem. Heb het geheugen niet om 7 namen te onthouden :')
gast
gast feb 4 '10
De discussie over wel of geen geld ervoor vragen hebben we hier volgens mij al een keer gehad. Dus daar wil ik geen woorden meer over vuil maken. Gelukkig zijn er mensen hier die het voor niets doen met meer dan 4 zinnen.
gast
gast feb 4 '10
Oh ja, leuke naam en welkom terug laugh
Ayasha
Ayasha feb 4 '10
gast: dan vraag ik me af waarom je er uberhaupt over begint. Bedankt. Ik ben sporadisch terug. Geen dagelijkse bezoeker.
gast
gast feb 4 '10
Tsja, oud zeer waarschijnlijk.
gast
gast feb 4 '10
En ik weet dat jij het kan maar er niet de moeite voor neemt om het hier te doen omdat je het alleen maar doet voor geld. En dat vind ik jammer maar is geheel jou keus.
admin
admin feb 4 '10
gast: dan vraag ik me af waarom je er uberhaupt over begint. Bedankt. Ik ben sporadisch terug. Geen dagelijkse bezoeker.

Ayasha... voor mij maakt niet uit.! Ik ken je van nu!! dus wat enige verleden of wat dan ook, heb ik geen weet van, dus.. hartelijk welkom hier.

grin

Gast, oud zeer? werk aan de winkel ... hebben we allemaal wel eens, dusss wink
gast
gast feb 4 '10
Het oude zeer zat um dus in de irritatie die ik had vanwege het alleen doen voor geld. Aangezien ik zelf niet zo in elkaar steek.
Het hoeven geen 3 of 4 A4'tjes te zijn, het kan soms ook in een paar zinnen verteld worden wat je binnen krijgt. En ja, ik wilde ooit iets weten over paard en daar kreeg ik dus geen atwoord op. Zij was de enige hier die het kon en deed het dus niet. (tenzij ik haar er voor betaalde en dat deed ik dus niet vanuit mijn eigen principes, en zij heeft de hare)
Ayasha
Ayasha feb 4 '10
Gast: Nee dat weet je niet, dat denk je. Ik doe het hier niet meer omdat ik nog nauwelijks mensen doe en vnl paarden. Last van je hormoontjes meid? smileIk vind het frappant dat je gaat liegen. Jij hebt mij NOOIT gevraagd een paard van je te readen. Ik wist zelfs niet dat jij eigen paarden had. confused

Bellefleur: Geen oud zeer, Gast heeft gewoon af en toe wat last van haar humeurtje. smile
gast
gast feb 4 '10
Haha, tja misschien heb je gelijk of je denkt het alleen maar te hebben wink
Het is jou woord tegen de mijne maar ik weet zeker dat ik een keer hier een foto geplaatst heb en dat je via een andere topic duidelijk maakte dat je het alleen tegen betaling doet. Dus ws heb je het niet in zoveel woorden tegen mij persoonlijk gezegt maar het was duidelijk wat je bedoelde.
Kan het zo snel niet terug vinden in de oude berichten.
Volgens mij weet je best hoe het met de paarden en mij zat. Heb ik je zeker te weten verteld. Maar het maakt niet uit hoor. Ik ben ook wel eens selectief vergeetachtig. Tis maar net wat je onthoud.
Vind het wel grappig dat jij altijd wel mijn humeurtje weet los te maken, heerlijk laugh
Maryssa
Maryssa feb 4 '10
Hey Kath leuk dat je weer terug bent hier! En ach of dat nu sporadisch is of nie, dat maakt toch niet uit? We hebben allemaal wel eens fases van heel actief zijn hier en even wat in de luwte alleen meelezen.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420