Loading...
nl

Leren fotolezen

janneke
janneke jan 31 '10
Hallo allemaal..

Ik zit met een vraag die al een hele tijd door mijn hoofd spookt.
Enkele jaren geleden heb ik geconstateerd dat ik foto's kon lezen. Hierbij zaten de foto's in een dichte envelop en moest ik vertellen wat voor een persoon hierin zat. Hieruit bleek dat veel details klopte, al was het allemaal toen nog niet zo helder. Nu loop ik er al een tijd mee dat ik hier iets mee wil doen en ervan wil leren. Helaas kan ik op internet niet goed lezen hoe je dit het best verder kunt ontwikkelen.
Kan iemand mij hierover tips geven? Ook omdat ik heb begrepen dat wannneer je dat doet je ook weer dingen kunt mee nemen van die persoon. Dit heb ik zelf ook ervaren doordat ik bepaalde pijntjes meenam, en dat is niet zozeer de bedoeling.

Ik hoop dat iemand me verder kan helpen.

Groetjes Janneke
Delen:
Maryssa
Maryssa jan 31 '10
Hallo Janneke,

Hier op Merudi staat een topic waar je veel informatie kunt vinden over het fotolezen http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/57597/Leren_foto_lezen.html#Post57597

Fotolezen kun je het beste ontwikkelen door het veel te doen. Als je in het verleden al hebt ervaren dat je er FEELING voor hebt zou ik zeker hier op Merudi eens een poging doen. Als je dat te eng vindt kun je ook beginnen met jouw indrukken voor jezelf op te schrijven en te kijken wat andere fotolezers oppikken en dat vergelijken met wat jij hebt opgeschreven. Als het goed voelt kun je op Merudi zelf lezingen gaan doen.

Wees niet te kritisch naar jezelf, nav de feedback die je krijgt leer je weer hoe je dingen moet interpreteren die je doorkrijgt.

Net als jij voel ik ook naar de pijnen en klachten van iemand op de foto. Ik maak mezelf daar na een lezing van los door met een denkbeeldige schaar de "lijn" van energie naar de foto door te knippen en dat werkt voor mij goed. Goed gronden vooraf is ook belangrijk om goed in je eigen energie te blijven.

Heel veel succes met alles en met fotolezen smile

Liefs Maryssa

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki