Loading...
nl

tomo,fotolezen ... iemand?

tomo
tomo jan 31 '10
alweer even geleden .... alsq der iemand iets aanvoelt hoor ik het graag ...
lieve groeten

tomo
Delen:
admin
admin jan 31 '10
Hoi Tomo,

Het is nét een maand geleden, dus zoveel tijd zit er niet tussen...

Namasté
Larapinta
tomo
tomo jan 31 '10
hoi larapinta
inderdaad ....
maar ik zit met een hoop vragen, knopen ....
dit is voor mij één weg om wat steun te vinden, inzichten te krijgen, ...
hoop dat dit niet verkeerd overkomt of zo
misschien dat radeloosheid me hiertoe drijft...
hoop dat je dit begrijpt

liefde en licht
tomo
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 31 '10
Origineel bericht van: tomo
misschien dat radeloosheid me hiertoe drijft...

Misschien kun je iets vertellen waarom je radeloos bent?

Praten erover kan opluchten, mogelijk kunnen we wat licht in de duisternis laten schijnen?
Marenubium
Marenubium jan 31 '10
Dag Tom, denkertje smile

Radeloosheid ja? Weet je wat dat letterlijk betekent? Zonder Rad.
En zou jij graag in een groot Rad willen zitten, wat steeds dezelfde omwenteling maakt, en je meeneemt zonder dat je een eigen keuze hebt?
Want, Tom, jij bent niet radeloos. Jij wilt alleen graag antwoorden die wij allemaal wel graag willen weten, dus join the club, zou ik willen zeggen smile

Nah, zonder gekheid. Je bent zoekende. Te zoekende. Liefde, relaties, jezelf. Je gaat te snel, en je wilt te snel, je wilt teveel.
Keyword: Geduld.
Je bent heel onrustig, vooral in je denken en je gevoelens. Jouw rad maakt teveel wentelingen (zie je wel, zo rad-loos ben je ook weer niet ;)). Zoveel, dat je er misselijk van wordt.
Denk aan je ademhaling, zorg voor veel frisse, schone lucht om je heen. Back to nature; ga lekker het bos in en plant die voeten van je eens stevig in de grond, spreid je armen, haal 3 diepe teugen frisse lucht, sluit je ogen, VOEL HOOR en RUIK en laat je gedachten eens voor wat ze zijn.
10-15 minuten.

Je bent jezelf een beetje aan het opsluiten in en door je gedachten. Ben jij erg rationeel ingesteld? Probeer je gevoelens EN die van anderen (!!!!) eens niet te analyseren..het is zoo druk in je hoofd. Weet, dat emoties gewoon niet te verklaren zijn, en ook niet de handelingen van mensen die hieruit voortvloeien. Dat weet niemand, zelfs de personen zelf niet.
KUN je dat accepteren? Kun je accepteren dat het soms gaat, zoals het gaat, buiten jou om, en je er totaal geen hand in hebt?

Triest en somber...bijna geobsedeerd. De vraag: Waarom begript niemand me nou toch! Straalt van je af.
Grote, wanhopige ogen. Het lijkt wel, alsof je tegen overspannenheid aanzit/aanzat.
Heb je moeite houvast te krijgen? Alsof alles uit je handen glipt, lijkt het wel.
Nou, laat maar lekker gaan dan smile
Neem RUST. Neem eventjes afstand van die wereld, die jou zo in zijn greep heeft, even een stapje terug.
Gewoon, uit zelfbescherming. Laat maar lekker gaan. En langs je af glijden.

Je hebt hard gevochten, je leven lang. Ik denk ook dat dat te maken heeft met jouw homosexualiteit. Soms ben je te lief he? Je voelt best wel dingen aan, ook de ander, en je weet het gewoon echt wel. Je laat soms erg veel met je sollen. En dat voelt niet goed he? Je klampt je ergens aan vast, wat teveel energie van je vergt, heb ik het idee. En dat heb je volgens mij wel door.
Alleen dat irritante denken zit je in de weg laugh

Ik kan er verder de vinger niet opleggen...je lijkt soms 2 personen...ik kan niet echt vat op je krijgen. Ben jij misschien Tweeling (sterrenbeeld)?

Kristal: ook erg moeilijk aan te voelen bij je...maar Citrien en/of oranje calciet komen nu door.

Enneum, Tom? Je bent wie je bent, en dat hebben mensen om je heen gewoon te accepteren. Hou die mensen op afstand, die jou teveel energie kosten wink
Warme knuffel voor jou en je honden, praat maar wat meer tegen hen dan tegen mensen. Vinden die schatten nog leuk ook!
tomo
tomo jan 31 '10
Hoi Marenubium ...
zo erg dank je wel voor je lezing ... ik word er stil van, warm, koud, triest, blij ... alles tegelijk ....
het klinkt alsof je me kent, en niet zoals iemand die in mijn dagelijks leven zit, maar van binnenuit, alsof je in me kan kijken en dingen zegt die ik weet/voel/ervaar maar niet begrijp/kan vatten/wil zien ....
het voelt bijna of je een engel bent die even op mijn pad verschijnt om wat licht te brengen in mijn duisternis ...
zou je eigenlijk graag nog veel vragen of over een paar dingen verder doorbabbelen .... weet niet of dat op één of andere manier mogelijk zou zijn ...en weet zelfs niet of ik dat mag vragen .... lijkt zo egoïstisch van me ...
ik heb gewoon een heel lastige periode .... veel dingen uit mijn leven komen terug naar boven, eigenlijk door de ontmoeting met een heeel erg bijzonder persoon ...
hoop dat ik nog iets van je hoor via deze weg of zo
alvast ontzettend super bedankt voor je reactie
veel liefde en warmte terug, vanuit mijn diepste binnenste ... is beste manier die ik kan bedenken om je terug te kunnen geven wat je mij net gegeven hebt...

Origineel bericht van: Marenubium
Dag Tom, denkertje smile

Radeloosheid ja? Weet je wat dat letterlijk betekent? Zonder Rad.
En zou jij graag in een groot Rad willen zitten, wat steeds dezelfde omwenteling maakt, en je meeneemt zonder dat je een eigen keuze hebt?
Want, Tom, jij bent niet radeloos. Jij wilt alleen graag antwoorden die wij allemaal wel graag willen weten, dus join the club, zou ik willen zeggen smile

Nah, zonder gekheid. Je bent zoekende. Te zoekende. Liefde, relaties, jezelf. Je gaat te snel, en je wilt te snel, je wilt teveel.
Keyword: Geduld.
Je bent heel onrustig, vooral in je denken en je gevoelens. Jouw rad maakt teveel wentelingen (zie je wel, zo rad-loos ben je ook weer niet ;)). Zoveel, dat je er misselijk van wordt.
Denk aan je ademhaling, zorg voor veel frisse, schone lucht om je heen. Back to nature; ga lekker het bos in en plant die voeten van je eens stevig in de grond, spreid je armen, haal 3 diepe teugen frisse lucht, sluit je ogen, VOEL HOOR en RUIK en laat je gedachten eens voor wat ze zijn.
10-15 minuten.

Je bent jezelf een beetje aan het opsluiten in en door je gedachten. Ben jij erg rationeel ingesteld? Probeer je gevoelens EN die van anderen (!!!!) eens niet te analyseren..het is zoo druk in je hoofd. Weet, dat emoties gewoon niet te verklaren zijn, en ook niet de handelingen van mensen die hieruit voortvloeien. Dat weet niemand, zelfs de personen zelf niet.
KUN je dat accepteren? Kun je accepteren dat het soms gaat, zoals het gaat, buiten jou om, en je er totaal geen hand in hebt?

Triest en somber...bijna geobsedeerd. De vraag: Waarom begript niemand me nou toch! Straalt van je af.
Grote, wanhopige ogen. Het lijkt wel, alsof je tegen overspannenheid aanzit/aanzat.
Heb je moeite houvast te krijgen? Alsof alles uit je handen glipt, lijkt het wel.
Nou, laat maar lekker gaan dan smile
Neem RUST. Neem eventjes afstand van die wereld, die jou zo in zijn greep heeft, even een stapje terug.
Gewoon, uit zelfbescherming. Laat maar lekker gaan. En langs je af glijden.

Je hebt hard gevochten, je leven lang. Ik denk ook dat dat te maken heeft met jouw homosexualiteit. Soms ben je te lief he? Je voelt best wel dingen aan, ook de ander, en je weet het gewoon echt wel. Je laat soms erg veel met je sollen. En dat voelt niet goed he? Je klampt je ergens aan vast, wat teveel energie van je vergt, heb ik het idee. En dat heb je volgens mij wel door.
Alleen dat irritante denken zit je in de weg laugh

Ik kan er verder de vinger niet opleggen...je lijkt soms 2 personen...ik kan niet echt vat op je krijgen. Ben jij misschien Tweeling (sterrenbeeld)?

Kristal: ook erg moeilijk aan te voelen bij je...maar Citrien en/of oranje calciet komen nu door.

Enneum, Tom? Je bent wie je bent, en dat hebben mensen om je heen gewoon te accepteren. Hou die mensen op afstand, die jou teveel energie kosten wink
Warme knuffel voor jou en je honden, praat maar wat meer tegen hen dan tegen mensen. Vinden die schatten nog leuk ook!
Marenubium
Marenubium feb 1 '10
Dag Tom,
Graag gedaan, en dankjewel... smile
Je mag proberen vragen te stellen, maar ik weet niet of ik ze kan beantwoorden voor je. Zoals een goede vriend van mij ooit eens zei: Je mag wel alles eten, maar niet alles weten laugh

Die persoon die in jouw leven is gekomen. Voelt hij goed? Voelt de situatie goed? Wordt je er BLIJ van of juist niet? Of klamp je je vast aan iets wat er eigenlijk niet is, maar waarvan jij zo graag wilt dat het er is?

Weet je, je kunt mensen soms ook van je wegjagen, als je teveel (liefde) geeft. Dat kan soms beangstigend overkomen, helemaal als die ander dat niet gewend is.
Als je het gevoel hebt dat je er alles aan doet, maar die persoon steeds verder van je weg komt te staan, dan is het handig om bij jezelf na te gaan of je teveel hebt gegeven. Of je jezelf wel bent geweest. Want ook dat pikken mensen op onbewust wink

En als het iets heel moois is, dan probeer er niet teveel bij stil te staan, er wordt je dan iets gegeven, dus geniet ervan.
Probeer te genieten. De wereld zit vol met kleine kadootjes laugh

Heb je al eens met een psycholoog gepraat? De meeste huisartsen verwijzen je meteen door als je daar om vraagt. Het kan helpen om een andere, objectieve blik aan te horen laugh
Niks mis mee, zou iedereen van tijd tot tijd eens moeten doen, hihi.
Of misschien is een haptonoom wel iets waar je je prettiger bij voelt.
Het is niet dat ik denk dat je 'gek' bent, echt niet, maar ik denk dat het goed voor je is. Al pratende met iemand kom je waarschijnlijk tot meer inzichten dan zo via het internet smile
Even iemand buiten jouw omgeving, waar je van je af kunt praten, is nooit verkeerd. Gun jezelf die hulp!

Blijf niet hangen, maar stap eens buiten je cirkel, en zoek rust voor jezelf. Ga eens iets doen, wat je anders nooit zou doen. Wat deed je vroeger als kind?
Maak een engel in de sneeuw laugh(als er sneeuw ligt bij jou, althans).
Ga sneeuwballen gooien en geniet van die 4 paar pootjes die er dol enthousiast achteraan rennen.
En het komt echt wel goed, hoe dan ook.
Vertrouw daar maar op, ok?

Knuffel!
en ps: 'het lijkt zo egoistisch van me'. HELEMAAL GOED.
Met een beetje egoisme is helemaal NIKS MIS. Povverdrie zeg, wees jij maar wat meer egoistisch laughEn voel je daar dan achteraf niet schuldig om. Dat gaat namelijk om een klein beetje zelfwaardering en zelfacceptatie, EN het afbakenen van JOUW grenzen. Hebben ze maar te slikken. Punt. wink
tomo
tomo feb 1 '10
hey!
heb je een priveberichtje gestuurd, omdat ik wat persoonlijke zaken tegen je wil vertellen
hoor langs die weg misschien wel iets
knuffel terug
tomo

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy