Loading...
nl

Ik heb ook een droom gehad...

Farah
Farah jan 31 '10
Hai lieve mensen,

Ik heb ook een droom gehad en ben dan ook meteen erg benieuwd wat jullie er over te zeggen hebben.
Inzichting wellicht te geven..

Dit was een droom van:

23 Janauri 2010

Zaterdagnacht, droomde ik over een jongen bij mij op school, die ik zelf wel leuk vind.
Hij had een gele shirt aan en met witte letters erop, ik had ook een gele shirt aan met witte letters en een man ook.
hij praatte tegen me dat, die jongen,ergens was ofzo en daar zag ik hem, dan ergens staan, ik zwaaide en hij terug.
Hij stak, opeens, in een bepaald bruine, kandelaar zeg maar met 3 grote vuurwerk pijlen en hij stak die af, ging in lucht en kwam prachtige, gouden sterretjes/licht van af.
Tweede deed die ook en iedereen, allemaal mensen erom heen zeiden: Wauw.

Voor dit, droomde ik dat ik met een meisje was, in een bepaalde kroeg ofzo, ik kwam met haar aan lopen.
Ze was dronken en in de kroeg was, die jongen er ook en ik deed opeens wat ik schijnbaar altijd voor dat meisje deed, pakte een smalle,noten boekje ofzo, met lijnen, hele dunne blauwe en daar ging ik iets opschrijven ofzo.
Het was ook zo een gevoel and here we go again..
En ik ging werk voor haar zoeken, voor dat meisje, of mensen nog een serveester konden gebruiken, en ik vroeg aan mensen hebben jullie iemand nodig?
Ze kan ook best sexy gekleed en later bleek dat zelfde mensen haar ook al hadden gevraagd, maar was te grote grote opdracht voor der, want was ook iets dat met haarstyling te maken had.

Kleur droom: Beetje bruin achtig.

De man in de droom, die me naar, die jongen, brengt, heeft beetje bruine huidskleur, beetje lang achting haar, bij zijn ogen, maar ik kon ze niet echt goed zien.

In me droom, wilde ik het al gaan anaylseren wat het zou beteken, hij probeert iets te beginnen met me en gaat geweldig en dan opeens houd het op.
Maar toch, blijft het door glinsteren op de grond, het vuurwerk en mensen zeggen allemaal: wauw om ons heen.

Sorry als het verhaal beetje warrig overkomt.


Vannacht, had ik ook een droom over dat ik ergens wat grote gehaktballen ging komen. Zat in een pak van 3 rijen van 6?
Owjah en bij een soort winkel, zag ik nog een mooi jurkje blauw met een wit riempje, die heb ik trouwens ook echt een keer in het echt gezien.Ik zei de merk nog tegen dat meisje, alleen zei ik het niet helemaal goed.
Meisje hielp me aan de kassa en was super lief, ik gaf zelfs me nummer aan der want ze had me gematst met geld, ze gaf het me namelijk gratis.

Ze deed alsof ik haar geld gaf, en gaf eerder mij geld iets van met 2 euro ofzo...
En later zag ik nog goude euro in me handen..


Ik zei dat zo tegen me moeder, die zag ik zwemmen ergens, in een prachtige soort zwembad, prachtig groenachtige kleur, ik dacht blauw maar was groen zwembad.
Ik zag opeens me zelf ook heerlijk zwemmen...

Thats it.. hopelijk dat iemand me inzichten kan geven.

Veel liefs Farah
Delen:
Farah
Farah feb 4 '10
niemand..?

Ben zo benieuwd laugh
admin
admin feb 4 '10
Ik had em nog niet gelezen, farah.. zal het even doen!
Eens kijken of ik het kan interpreteren.
admin
admin feb 4 '10
Origineel bericht van: Farah
Hai lieve mensen,

Ik heb ook een droom gehad en ben dan ook meteen erg benieuwd wat jullie er over te zeggen hebben.
Inzichting wellicht te geven..

Dit was een droom van:

23 Janauri 2010

Zaterdagnacht, droomde ik over een jongen bij mij op school, die ik zelf wel leuk vind.
Hij had een gele shirt aan en met witte letters erop, ik had ook een gele shirt aan met witte letters en een man ook.
hij praatte tegen me dat, die jongen,ergens was ofzo en daar zag ik hem, dan ergens staan, ik zwaaide en hij terug.
Hij stak, opeens, in een bepaald bruine, kandelaar zeg maar met 3 grote vuurwerk pijlen en hij stak die af, ging in lucht en kwam prachtige, gouden sterretjes/licht van af.
Tweede deed die ook en iedereen, allemaal mensen erom heen zeiden: Wauw.De man in de droom, die me naar, die jongen, brengt, heeft beetje bruine huidskleur, beetje lang achting haar, bij zijn ogen, maar ik kon ze niet echt goed zien.

In me droom, wilde ik het al gaan anaylseren wat het zou beteken, hij probeert iets te beginnen met me en gaat geweldig en dan opeens houd het op.
Maar toch, blijft het door glinsteren op de grond, het vuurwerk en mensen zeggen allemaal: wauw om ons heen.



Voor dit, droomde ik dat ik met een meisje was, in een bepaalde kroeg ofzo, ik kwam met haar aan lopen.
Ze was dronken en in de kroeg was, die jongen er ook en ik deed opeens wat ik schijnbaar altijd voor dat meisje deed, pakte een smalle,noten boekje ofzo, met lijnen, hele dunne blauwe en daar ging ik iets opschrijven ofzo.
Het was ook zo een gevoel and here we go again..
En ik ging werk voor haar zoeken, voor dat meisje, of mensen nog een serveester konden gebruiken, en ik vroeg aan mensen hebben jullie iemand nodig?
Ze kan ook best sexy gekleed en later bleek dat zelfde mensen haar ook al hadden gevraagd, maar was te grote grote opdracht voor der, want was ook iets dat met haarstyling te maken had.

Kleur droom: Beetje bruin achtig.



Sorry als het verhaal beetje warrig overkomt.


Vannacht, had ik ook een droom over dat ik ergens wat grote gehaktballen ging komen. Zat in een pak van 3 rijen van 6?
Owjah en bij een soort winkel, zag ik nog een mooi jurkje blauw met een wit riempje, die heb ik trouwens ook echt een keer in het echt gezien.Ik zei de merk nog tegen dat meisje, alleen zei ik het niet helemaal goed.
Meisje hielp me aan de kassa en was super lief, ik gaf zelfs me nummer aan der want ze had me gematst met geld, ze gaf het me namelijk gratis.

Ze deed alsof ik haar geld gaf, en gaf eerder mij geld iets van met 2 euro ofzo...
En later zag ik nog goude euro in me handen..


Ik zei dat zo tegen me moeder, die zag ik zwemmen ergens, in een prachtige soort zwembad, prachtig groenachtige kleur, ik dacht blauw maar was groen zwembad.
Ik zag opeens me zelf ook heerlijk zwemmen...

Thats it.. hopelijk dat iemand me inzichten kan geven.

Veel liefs Farah


ik heb het stukje dat je later schreef van de eerste droom, bij je eerste droom geplakt..zodat het duidelijker wordt.
Naar mijn gevoel krijg jij vanuit de Cosmos lessen in automatisch schrift. Die lessen krijg je van een Mannelijke heel jonge Gids. Ook wordt er van daaruit aan je onzekerheid en je twijfels gewerkt, je angsten..je eenzaamheid, je gaves...
Je krijgt die lessen, en nog meerdere soorten lessen zullen volgen, Het gebeurt tijdens je slaap , het is je ziel die leert in een andere sfeer.
Als je dan terug bent.. in jezelf, neem je toch stukjes mee van die energie van daar mee. En droom je vanuit je eigen interpretatie..van overgebleven gevoel van de lessen. Maar meer vanuit de denksfeer van waaruit jij leeft. Omdat er indrukken zijn blijven hangen, maar je niet echt meer weet als mens, dus dan droomt vanuit jouw eigen gedachten over de indrukken.
snap je het een beetje wat ik bedoel? smile
Farah
Farah feb 5 '10
hai bellefleur,

Bedankt dat je tijd heb genomen om te lezen en te antwoorden!
ik denk wel, dat ik begrijp wat je bedoelt laugh
Maar dit zijn echt lessen dan voor in de toekomst om er mee om te gaan..?
Inzichten?

Liefs Farah
admin
admin feb 5 '10
jaaaa.. leuk he!
Farah
Farah feb 6 '10
hahahaa ja onwijs...!

Alleen vind, ik het persoonlijk best moeilijk om eruit te halen, wat voor lessen.
Ja sorry misschien raar...
Maar krijg ik dan iets met die jongen, moet ik ruimte iets geven ofzo..?
En dat meisje, moet ik haar helpen met werk?

Of zie ik het nu totaal verkeerd?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki