Loading...
nl

Droom met slang om ex

Jasper123
Jasper123 jan 29 '10
Ik kan me weer één ding herrinneren van mijn droom. Mijn ex met die een slang droeg (de slang had ze geloof ik om haar hals en hing zo een beetje los).

Iemand een idee wat dit kan betekenen? Ik kan alleen vinden wat een slang opzich betekent, niet bij een persoon..
Delen:
Kimmeke01
Kimmeke01 jan 30 '10
welke kleur had de slang? Dit speelt ook een rol. Kan je iets meer omschrijven?
Jasper123
Jasper123 jan 30 '10
Volgens mij was het zo´n dikke, zo´n standaard slang uit de dierentuin, volgens mij met een bruinige kleur, met zo´n patroon erop..
admin
admin jan 31 '10
Ik denk dat je de betekenis van de slang kunt toepassen op je ex. (alhoewel die betekenis ook veelzijdig kan zijn ).

wat gebeurde erna in je droom ?
en bleef de slang daar hangen of gooide ze hem af?
wat was haar gevoel voor de slang, was ze er bang voor, of was dat gewoon neutraal ?? en wat was jouw gevoel?
Jasper123
Jasper123 jan 31 '10
Ze gebruikte het als een soort versiering, en ze lachtte.. verder kan ik me niet veel herrinneren.

Ik heb bijna 2 jaar met haar gehad, een heel heftige relatie, toen heb ik het vrij plotseling uitgemaakt, en nu zie of spreek ik haar nooit meer, dat wil ze niet. Ik hou nog steeds heel veel van haar en kan het moeilijk loslaten, ik zou wel willen weten hoe het met haar ging enzo..
Cialara
Cialara jan 31 '10
Als je echt nog zoveel van haar houdt Jasper, waarom neem je dan geen contact met haar op? Jullie zijn nog zo jong... smile

Je zegt dat ze dat niet wil, dat is misschien een stukje zelfbescherming van haar...
Jasper123
Jasper123 jan 31 '10
Heb ik geprobeerd, maar zij zei dat ze dat niet aan kon, omdat ik geen relatie meer wil. Ik hou wel heel veel van haar, maar een relatie werkt gewoon niet, in ieder geval nu nog niet voor mij. Daarom denk ik dat het misschien ook beter is om juist geen contact op te nemen zodat zij verder kan met haar leven.
Cialara
Cialara jan 31 '10
Ja, dat is misschien dan wel beter voor haar. Dan kan de droom met de slang misschien wel betekenen dat je niet te dicht bij haar moet komen, dat ze de slang als verdediging gebruikt en zich fijn voelt nu met die verdediging. Zij heeft de ruimte en vrijheid nu nodig.

Geef elkaar de tijd, maak je reis rond de wereld en als je terug bent zul je heel anders tegen de zaken aankijken. Misschien vinden jullie dan wel de rust om een eventuele relatie op te bouwen of hebben jullie daar beiden geen behoefte meer aan.

Liefs Jorine
Nyssa
Nyssa nov 6 '10
Ik heb, zover ik weet, maar 1 serieuze fobie: slangen! Zelfs van een afbeelding in een boek kan ik echt gillen smile

Vroeger werd ik wakker en dacht ik dat mijn hele bed vol slangen lag. Jarenlang heb ik dit gehad, maar het is al enige tijd voorbij.

De laatste tijd droom ik weer vaak van een slang.

Deze nacht ging mijn droom als volgt:

We waren op vakantie in een tropisch gebied aan zee. Ik wist dat er heel veel slangen zaten en voelde me ongemakkelijk. Ik stond te wachten in een rij om eten te halen op een bruin pad. Plots zag ik het pad bewegen en er kwam een bruine slang uit die voortkronkelde. Ik wilde wegrennen, maar had bang dat hij dan net zou aanvallen. Dus ik sprong boven op een hek. De slang richtte zich op en keek me recht aan. Ik was doodsbang, maar durfde niet bewegen.
En toen werd ik wakker.

Nu heb ik al vaak opgezocht wat dromen over slangen kunnen betekenen, maar ik vind er zoveel betekenissen over dat ik het nu nog niet weet.

Iemand een idee?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki