Loading...
nl

Wat is je beroep/studie?

Lin
Lin jul 10 '10
Heb m'n papieren voor ondernemer/manager om ooit een eigen winkeltje te beginnen. Houtenspeelgoed met kinderboeken.
HEb de opzet in mijn hoofd al klaar ..hihi
Ben nu ook werkzaam in de winkel als vervangend bedrijfsleiding.

Planning voor in de toekomst; naast het winkeltje, magnetiseur worden.En zou graag nog de opleiding willen volgen van binnenhuis/buitenhuisarchitect. Maar dat komt later wel.

Liefs Linda
Islandlady
Islandlady jul 10 '10
Inderdaad een leuk topic zeg.
Ik ben ooit begonnen aan de een Analyste opleiding. Ik wilde patholoog anatoom worden. Dat is niet gelukt maar vind het nog steeds reuze interessant.

Vervolgens secretaresse bij uiteenlopende bedrijven. Property Manager bij een giga fabriek in Tilburg en als laatste natuurlijk op deze rots.
Vervolgens heb ik mijn eigen website waar ik activities verkoop die te doen zijn op het eiland.
En uiteraard tour guide! En gelukkig kan ik dat nu ook weer gaan doen tot er iets anders op mijn pad komt.
Maar met mensen werken in de toeristen sector is wel heel erg leuk!
Mimosa
Mimosa okt 11 '10
Na diverse omzwervingen op het hbo (bibliotheekmanagement) en een andere management opleiding kwam ik er achter dat mijn hart in de zorg lag. Sindsdien heb ik gewerkt als ziekenverzorgster. Helaas momenteel al een aantal jaartjes thuis vanwege gezondheidsproblemen, maar ik heb nog niet de hoop opgegeven om ooit weer aan het werk te kunnen. Liefst zo snel mogelijk, want ik vind het heerlijk om in de zorg te werken.
irmgard61
irmgard61 okt 11 '10
Mijn beroep is helpende in de zorg op een afdeling met dementerende ouderen. Ik heb helaas een parttime baan. En heb twee pubers die nogal wat kosten. Daarom heb ik er een bijbaantje bij in de thuiszorg. Het lukt gewoon niet om fulltime aan de slag te komen. Ik boek nu wat resultaat met magnetiseren en hoop dat dit door mag zetten in toch een een klein praktijkje.

Groetjes Irmgard
Nyssa
Nyssa okt 12 '10
Ik werk in een bibliotheek waar ik vooral projecten opzet voor kinderen. Een job die me voldoening geeft!
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki