Loading...
nl

Getal 33

Jasper123
Jasper123 jan 26 '10
33 - geestelijk bewustzijn, kracht en macht


Det getal is het machtigste van alle cijfers: hij betekent de bewuste geestelijke dienstbaarheid. Het is liefde in de goddelijke zin van het woord - wat dit betreft kent geen grenzen. Absolute verdraagzaamheid, geduld en begrip, het in praktijk brengen van universele wetten van harmonie, dienstbaarheid op het hoogste niveau met uitschakeling van elke vorm van eigenbelang, de totale onthechting van het materiële, zijn alle attributen van de 33. Hij kan de hoogste graad van geestelijk bewustzijn bereiken en van de grootste inspiratie deelachtig worden; meestal is er spraken van ongelooflijke psyche kracht. Er is maar weinig dat niet binnen het bereik van de 33 ligt. Hoe deze geweldige macht en kracht wordt gebruikt is afhankelijk van de ziel die deze vibratie beantwoordt.
Aangezien slechts oude en ervaren zielen met dit getal worden "gezegend" manifesteren de negatieve eigenschappen zich gelukkig maar zelden die hiertoe toch vervalt, komt meestal vrij snel van zijn dwalingen terug.
De 33 moet trachten volledig tot het besef komen dat hij inderdaad over een "Meesterziel" beschikt, en daarmee over enorme macht, kracht en kundigheid. Tezelfdertijd moet hij er zich terdege van bewust zijn dat dit een zeer grote verantwoordelijkheid op zijn schouders legt. Dat gaat namelijk met deze gaven samen.

Dit nummer komt overal in mij leven terug: het is numerologisch gezien mijn levenspad nummer (geboortedatum opgeteld) en mijn persoonlijkheidsnummer (de medeklinkers van je naam opgeteld), het is mijn sofinummer opgeteld. Ook als ik naar de tijd kijk ergens zie ik erg vaak 33 (misschien ook wel omdat ik er nu op let). In de numerologie heeft elk nummer een vibratie. Vibraties trekken elkaar aan, dat merk ik zelf doordat ik mensen waar ik veel mee omga (waaronder mijn exvriendin) die ook het levenspad nummer 33 hebben. 6 komt ook heel vaak voor (3+3), 33 is in weze ook 6 alleen dan vele malen sterker. Als ik ergens mee bezig ben en ergens zie ik "toevallig" het nummer 33 heb ik het idee dat het een onbewust seintje is dat ik op de goede weg zit.. Heeft iemand hetzelfde met 33 of met een ander getal?

xx

Jasper
Delen:
gast
gast jan 26 '10
Ik heb het met 11. Vooral de laatste 15 jaar ben ik me hier bewust van. En niet alleen ik, ook mijn moeder en mijn man heeft het. Die hebben het alleen niet zo zeer met hun geboortegetalt (die is dus bij hun anders) maar wel met nummerplaten, huisnummers, klok, en andere mogelijkheden.
Heb ook veel synchroniteit. Heb jij dat ook?
Emuca
Emuca jan 26 '10
Ik heb het ook met 11. 33 komt bij mij zelden voor... 11 juist heel vaak... op klokken en bijvoorbeeld ook telefoonnummers...datums ook.
admin
admin jan 26 '10
De oude filosoof Plato was gefascineerd door cijfers en meestergetallen. Hij onderscheidde alleen de meestergetalen 11, 22, 33 en 44. Van deze vier meestergeetallen vond hij 33 verreweg het belangrijkste.
Jasper123
Jasper123 jan 26 '10
33/6

Pluto
Staat voor het Zijn. Dit zijn dé adviseurs, worden omhooggetild. Komen met macht en onmacht in aanraking en manipulatie. Vooral vrouwen geven hun macht af. Mannen zijn meer de goeroe’s, ze hebben de macht en gebruiken die. Het zijn wel fijne mensen.
Je bent goed op jouw gebied. Je kunt het niet gebruiken als je niet weet wat je moet doen, waar het om gaat.
Eerste helft van je leven zit je in de 6. In de tweede helft groei je in de dubbel Drie.
Je voelt de kracht wel, maar je durft het niet te gebruiken.
Zes staat voor huis, bewustwording.

Wat hier staat komt mij wel heel bekend voor. Ik voel altijd een soort kracht in mij, maar heb tot nu toe nooit echt geweten hoe ik die moet gebruiken. De laatste tijd word ik mij er wel steeds meer bewust van, maar ik heb ook wel eens gehoord dat als je met een meestergetal energie werkt dat je de eerste helft van je leven in het enkele getal zit (in mij geval 6) en tweede helft in 33, em soms nooit in 33...

33 Dit is het machtigste (hoek)cijfer. Het staat voor de leermeester, vervuld van grote psychische kracht. De energie van de 1, de harmonie van de 2, het briljante van de 3, de werklust van de 4, de avontuurlijkheid van de 5, het evenwicht van de 6, de verbeeldingskracht en de wijsheid van de 7, het aardse van de 8, de liefde en het onberekenbare van de 9 - alles komt in dit getal samen. Je opdracht is de essentie van het leven te doorgronden. Juist jij bent in staat voor de mensheid verborgen, ongebruikte capaciteiten te gebruiken. Maar de weg is moeilijk en lang. Doe alles wat je noodzakelijk acht.
Jasper123
Jasper123 jan 26 '10
11 = het nieuwe geboren laten worden en verankeren.

22 = het voortbouwen op het nieuwe. Het opbouwen van nieuw leven en een nieuwe wereld.

33 = universele dienstverlening door het tot leven komen van ons ene wezen.

44 = de balans tussen het spirituele en het fysieke, het scheppen van de fundering voor ons nieuwe leven.

55 = het verkrijgen van persoonlijke vrijheid door ons te bevrijden van het verleden en totaal werkelijk te worden.

66 = het vervullen van onze verantwoordelijkheden op een vrolijke, creatieve wijze.

77 = diepgaande inzichten en openbaringen. Onszelf aanzetten tot de kern van ons wezen.

88 = ons meester maken van overvloed en heelheid in alle bereiken van het leven.

99 = de vervulling van een grote, evolutionaire cyclus. Tijd voor een nieuwe kwantumsprong.

Een van de verschijnselen die zich in deze tijd voordoen om ons erop attent te maken dat wij leven met Spirit, een manier die onze gidsen en leraren gebruiken om ons bewust te maken van de energieën en de betekenis van getallen, is het verschijnen van 3 of meer dezelfde cijfers achter elkaar.
Onderstaande informatie is een verzameling uit verschillende bronnen en Lord Michael heeft die bevestigd. (Uit De toekomst is Nu – De gouden belofte 2 van Ronna Herman)


111: Stroming van energie – Versterkt het niveau waarop jij op dat moment bent.
222 of 2222: Verrijzenis- en ascensieproces.
333 of 3333: Beslissingsgetal – Of het wijst je de weg naar een 999 fase van voltooiing, óf negatief, het brengt je in de 666 frequentie die je terugwerpt in de 3de dimensie.
444 of 4444: Dit is een echt herrijzenisgetal – je hebt net een belangrijke fase voltooid.
555 of 5555:Het ervaren van de energie of een niveau van Christusbewustzijn - Heel waardevol.
666 of 6666: Materiële wereld – 3 Dimensionale frequentie – Dichtheid.
777: Symboliseert de integratie van een bepaald deel van de 4 lagere lichamen met hogere spirituele frequenties binnen het rijk van de 3de dimensie of op het niveau waarop jij je fysieke werkelijkheid op Aarde manifesteert.
888: Symboliseert oneindigheid – De gebundelde spiraal van de materie verenigd zich met het spirituele – Het naderen van de voltooiing van het ascensieproces via de energieën van 222 en 444.
999: Symboliseert de 3 niveaus van de drie-eenheid – Voltooiing.
000: Grote leegte – het ervaren van een nulzone – overschakelen of doorgaan naar een nieuw energieveld.
11:11: Het begin van een heel nieuw niveau of fase van ontwikkeling – Een andere dimensie of frequentie van ervaring – Het opengaan van een portaal.
12:12: Een kosmische verbinding – Een brug naar de toekomst – Duidt op een niveau van voltooiing of het naar een nieuw niveau in het initiatieproces gaan.

- Vertaling: Ulla Mertens
gast
gast jan 26 '10
Het lijkt bijna op een alchemistisch proces.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki