33 - geestelijk bewustzijn, kracht en macht
Det getal is het machtigste van alle cijfers: hij betekent de bewuste geestelijke dienstbaarheid. Het is liefde in de goddelijke zin van het woord - wat dit betreft kent geen grenzen. Absolute verdraagzaamheid, geduld en begrip, het in praktijk brengen van universele wetten van harmonie, dienstbaarheid op het hoogste niveau met uitschakeling van elke vorm van eigenbelang, de totale onthechting van het materiële, zijn alle attributen van de 33. Hij kan de hoogste graad van geestelijk bewustzijn bereiken en van de grootste inspiratie deelachtig worden; meestal is er spraken van ongelooflijke psyche kracht. Er is maar weinig dat niet binnen het bereik van de 33 ligt. Hoe deze geweldige macht en kracht wordt gebruikt is afhankelijk van de ziel die deze vibratie beantwoordt.
Aangezien slechts oude en ervaren zielen met dit getal worden "gezegend" manifesteren de negatieve eigenschappen zich gelukkig maar zelden die hiertoe toch vervalt, komt meestal vrij snel van zijn dwalingen terug.
De 33 moet trachten volledig tot het besef komen dat hij inderdaad over een "Meesterziel" beschikt, en daarmee over enorme macht, kracht en kundigheid. Tezelfdertijd moet hij er zich terdege van bewust zijn dat dit een zeer grote verantwoordelijkheid op zijn schouders legt. Dat gaat namelijk met deze gaven samen.
Dit nummer komt overal in mij leven terug: het is numerologisch gezien mijn levenspad nummer (geboortedatum opgeteld) en mijn persoonlijkheidsnummer (de medeklinkers van je naam opgeteld), het is mijn sofinummer opgeteld. Ook als ik naar de tijd kijk ergens zie ik erg vaak 33 (misschien ook wel omdat ik er nu op let). In de numerologie heeft elk nummer een vibratie. Vibraties trekken elkaar aan, dat merk ik zelf doordat ik mensen waar ik veel mee omga (waaronder mijn exvriendin) die ook het levenspad nummer 33 hebben. 6 komt ook heel vaak voor (3+3), 33 is in weze ook 6 alleen dan vele malen sterker. Als ik ergens mee bezig ben en ergens zie ik "toevallig" het nummer 33 heb ik het idee dat het een onbewust seintje is dat ik op de goede weg zit.. Heeft iemand hetzelfde met 33 of met een ander getal?
xx
Jasper