Loading...
nl

Katee, Foto lezen

Katee
Katee jan 25 '10
Iemand geïnteresseerd in het lezen van mijn foto? Ik ben erg benieuwd wat er uit komt!
Alvast bedankt!

Delen:
Jasper123
Jasper123 jan 25 '10
Dit is Koos, een goeie vriend van mij smile. Kan hem zelf helaas niet objectief lezen, daar ken ik hem te goed voor laugh. Ik ben wel heel benieuwd wat mensen bij hem voelen smile.
admin
admin jan 26 '10
Hoi smile

Heb je een foto waarbij ik in je ogen kan kijken?? Als het me lukt om te lezen, heb ik écht je ogen nodig wink

Warme groet,
Marjan
admin
admin jan 26 '10
Origineel bericht van: Jasper123
Dit is Koos, een goeie vriend van mij smile. Kan hem zelf helaas niet objectief lezen, daar ken ik hem te goed voor laugh. Ik ben wel heel benieuwd wat mensen bij hem voelen smile.

wel jasper... gisteren zag ik al zijn foto, en ik moest gelijk denken "he dat is eveneens als Kasper een pracht mens voor de toekomst " Dus dat ie een vriend is van je, dat voelde ik ongetwijfelt al wel!!
Ik zal heel zeker schrijven wat in me opkomt, bij hem.
admin
admin jan 26 '10
ok, Koos hier is datgene wat ik doorkrijg als ik naar je foto kijk :

- je bent op een bepaald gebied heel strak omlijnt. En de andere kant van je is heel erg speels, en je hebt het nodig van af en toe eens zot te doen, eens iets te doen, dat de regels doorbreekt. Dat het strakke dat ook bij je hoort, doorbreekt.
En dan daarna ga je weer braaf dat strakke omlijnde volgen. Nuja voor even dan weer, want dan kriebelt het weer.
Vandaar je hebt beweging nodig, zo voelt het toch.
toch is al datgene wat ik zeg in te gieten in een kader dat je schijnt bij je te hebben, als basis.
Het is een stevige fundering. Dus... je bent iemand die zicht op een zaak nooit/niet zal verliezen, ondanks dat het lijkt dat je al een verder wandelt of zwemt (bij wijze van spreke) dan het bord aangeeft dat je mag komen. If you know what I Mean! laugh
Voor de rest, ik heb geen idee wat jouw interessesfeer is. Volgens mij gaan jullie samen de reis maken rond de wereld.
Katee
Katee jan 27 '10
Origineel bericht van: Bellefleur
ok, Koos hier is datgene wat ik doorkrijg als ik naar je foto kijk :

- je bent op een bepaald gebied heel strak omlijnt. En de andere kant van je is heel erg speels, en je hebt het nodig van af en toe eens zot te doen, eens iets te doen, dat de regels doorbreekt. Dat het strakke dat ook bij je hoort, doorbreekt.
En dan daarna ga je weer braaf dat strakke omlijnde volgen. Nuja voor even dan weer, want dan kriebelt het weer.
Vandaar je hebt beweging nodig, zo voelt het toch.
toch is al datgene wat ik zeg in te gieten in een kader dat je schijnt bij je te hebben, als basis.
Het is een stevige fundering. Dus... je bent iemand die zicht op een zaak nooit/niet zal verliezen, ondanks dat het lijkt dat je al een verder wandelt of zwemt (bij wijze van spreke) dan het bord aangeeft dat je mag komen. If you know what I Mean! laugh
Voor de rest, ik heb geen idee wat jouw interessesfeer is. Volgens mij gaan jullie samen de reis maken rond de wereld.

Bedankt voor het lezen van mijn foto Bellefleur! Ik herken zeker een aantal punten die je aangeeft. Zo ben ik over het algemeen best strak omlijnt en hou ik ervan een solide, vaste basis te hebben. Toch heb ik het inderdaad af en toe nodig om even uit het 'normale' te stappen en iets te doen buiten de vaste basis.

Je zegt dat ik beweging nodig heb en dat klopt helemaal! Dat uit zich zelfs in de meest fysieke manier van bewegen: sport. Als ik ik niet regelmatig sport wordt ik chagrijnig en passief. En dan heb ik de neiging daar in te blijven zitten. Als ik dan weer ga bewegen, dan ben ik snel weer vrolijk en actief.

Ik vind het mooi dat je zegt dat ik niet/nooit het zicht op de zaak zal verliezen. Dit herken ik heel erg. Het is niet zo dat ik bij alles wat ik doe een doel heb. Toch heb ik altijd oog voor het grote plaatje. Mocht ik ooit 'schijnbaar' eens over t randje gaan, weet ik toch nog diep van binnen waar de kern zit/ligt.
Katee
Katee jan 27 '10
Voor de mensen die mijn ogen nodig hebben..;) Hier een fotootje. Vanochtend, vlak nadat ik opstond nog gemaakt:D Puurder kan je me niet hebben..

admin
admin jan 27 '10
Hoi Koos,

Ik ga eens kijken wat je foto me wil vertellen ... weet natuurlijk nooit óf je foto me wel wat wil vertellen!! Ik heb eerdere eventuele lezingen niet gelezen om het zuiver te houden.

* Je "springt" gelijk op me af ... hoi! Open naar de wereld om je heen, je weet wat je wil en waar je heen wil. Je staat open voor mij op dit moment, maar zo ben je ook. Je staat open voor veel inzichten, meningen. Je staart je niet blind op één kant zeg maar. Je bent veelzijdig, maar zo denk je ook. Je wil altijd wel weten waarom iemand een bepaalde mening heeft, maar het zal je niet van je stuk brengen, het zal je dan juist weer rijker maken. Want dat is mijn gevoel waarom, jij hier bent. Je wil jezelf rijker maken door contact met andere mensen. Niet dat je ze wil gebruiken, helemaal niet, maar ze leren jou dingen en andersom gebeurt dat ook.
* Je interesse hier ligt dan ook naar mensen toe. Je zal in de toekomst ook voor een baan gaan, waarin je met mensen werkt. En dat kan op de meest veelzijdigste manier hoor!
* Je bent dan ook een hele goede vriend voor anderen, ze kunnen op je bouwen en vertrouwen ,maar je verwacht dat ook wel terug. Anders trek je je terug.
* Doordat Jasper heeft verteld dat je een goede vriend van hem bent, komt hij ook af en toe langs in mijn gedachten als ik zo met je foto bezig ben. Jullie zijn aan elkaar gewaagd en jullie kunnen in dit leven heel wat van elkaar leren!! Al eens erover nagedacht om samen met Jasper de wereldreis te maken die hij in de planning heeft?
* Je bent ook sportief, ijdel niet specifiek.

Ik wil het hier even bij laten ... hoor wel of je nog vragen hebt.

Namasté
Larapinta
Lin
Lin jan 27 '10
Wow wat een gevoeligheid,
en dan doel ik op dat je veel voelt/ziet en hoort.
Kweet niet of je daar ook bewust mee bezig bent het te ontwikkelen maar je hebt het in je.
Het voelt ook dat men heel makkelijk een gesprek aanknoopt en met van alles met je bespreken.

Met probleem jongeren werken lijkt me echt wat voor jou.
Geduld, begrip en net dat stukje aandacht watjij ze kan geven.

Ik hoop dat je er enig herkenning in vind

Liefs Linda

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske