Eigenlijk heb ik al heel mijn leven het gevoel dat ik niet alleen ben. Vroeger thuis waren er altijd "mensen" in ons huis. In mijn vorige woning ook en waar ik nu woon ook. Ik ben nooit alleen en ben eigenlijk altijd wel bang hiervoor.
Nou is het punt dat bijna 2 jaar geleden ons zoontje is overleden. Nu hebben mijn man en ik regelmatig het gevoel dat hij er gewoon is. Ik vind dit vrij eng en dat vind ik toch raar het is mijn eigen kind. Mijn man is hier heel rustig onder. Hij merkt ook dingen in huis voornamelijk 's nachts. Bv: mijn moeder heeft een geboorteboek gemaakt van al onze kinderen. Ze staan schuin achterover in een gesloten kast. En die van Kevin* valt midden in de nacht om...
Op een foto van mijn dochter en mij zit 's nachts een witte vlek die beweegt terwijl er geen lamp in reflecteerd...
Ikzelf zie niets maar voel hem wel heel goed zelfs. Hij loopt achter me aan in huis en ik kan me precies een voorstelling van hem maken. Maar hij is overleden toen hij 5 maanden oud was en er loopt nu een manneke van 2 jaar achter me aan. zo oud zou hij nu geweest zijn maar kunnen "geesten" of hoe ik het moet noemen, kunnen zij groeien?
Nou willen we binnenkort verhuizen en begin ik me zorgen te maken. Kan hij met ons mee of blijft hij in dit huis. Hij is hier namelijk overleden.
Graag zou ik veel meer te weten willen komen over wat ik hiermee kan of iets van duidelijkheid.
Groetjes