Loading...
nl

Foto Iris

indigo
indigo okt 23 '06
Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje. Zouden jullie alsjeblieft de foto van een vriendin van mij willen lezen. Ze wil dat heel erg graag. En ik probeer het soms om foto's van mensen te lezen. Maar omdat ik Iris persoonlijk ken, komen er dan vooral dingen bij me op die ik al weet omdat ze die heeft verteld. Daarom heb ik aan Iris toestemming gevraagd om haar foto op het forum te zetten. Mijn vraag aan jullie is dus , willen jullie de foto van Iris lezen.

Alvast bedankt.

Liefs,
Indigo

Het gaat om het rechter meisje op de foto
Delen:
Thomas A
Thomas A okt 23 '06
Zal de foto lezen maar krijg even een rot gevoel.
Heb het idee dat er een speciale vraag is

Liefs

Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 25 '06
Ik deel dat met je Thomas. Het klinkt misschien raar, maar is ze ernstig ziek?
indigo
indigo okt 25 '06
ik heb het er met iris over gehad. Maar ze heeft geen specifieke vraag, en zo ver we weten is ze ook niet ernstig ziek.

Liefs,
Indigo
Wendy's
Wendy's okt 25 '06
Zit ze misschien niet lekker in haar vel??

Ik heb eigelijk geen ervaring met foto lezen, maar als ik deze foto zo bekijk krijg ik er een negatief gevoel over.

Het kan ook helemaal fout zijn hoor!
indigo
indigo okt 25 '06
het klopt wel wat je zegt
Wendy's
Wendy's okt 25 '06
Ze kan op sommige momenten wel plezier hebben.. maar toch zit ze niet echt lekker.

Voelt ze zich onzeker (over zichzelf)? en heeft ze misschien iets meegemaakt?
Ayasha
Ayasha okt 25 '06
is er een probleem met een klasgenoot ofzo?
Onlangs ruzie gehad met iemand oid?
Thomas A
Thomas A nov 1 '06
lieve Iris
Hierbij jouw fotolezing;

Weerstand

Opgeven

Denken

Voelen

Gedegenheid

Zelfvertrouwen

Weerstand; Er is al een tijdje veel weerstand in jouw be-staan; weerstand tegen uiteindelijk tegen het ontmoeten van je ware zelf zijn gericht is. Je kunt angst niet ontlopen door angst te verdringen. Het is dan ook niet de angst waar we als mens last van hebben maar de weerstand tegen de angst. Daarom is het beter door de angst heen te gaan. Het resultaat zal zijn dat we een ontmoeting met ons ware zelf krijgen; ons Goddelijke zelf!

Opgeven; probeer niet verbittert te raken door het leven Iris. Houd er rekening mee dat sommig gezelschap niet het jouwe is. Je hebt veel te geven, maar er zijn mensen in jouw omgeving die dit niet zien. Ga opweg naar jezelf en conformeer je met mensen die jou kunnen zien zodat je niet telkens uit hoeft te leggen hoe het voor jou in elkaar zit. Je zou anders het idee krijgen dat je een vreemde eend in een vreemde wereld bent.

Denken; Stap uit je denken Iris. Het is natuurlijk geen punt dat je gaat nadenken over hoe je iets wat tot stand moet komen goed nadenkt en dat kun jij zelfs goed zodra jij je er echt toe zet. Maar wat jij doet is nadenken over gevoelszaken en dat is niet goed Iris. Hierdoor werk jij jezelf in verdriet en het lijkt me dat je daar nu wel genoeg van hebt gezien.
Het is werkelijk ongelooflijk hoe ons denken een loopje met ons neemt bij tijd en wijle en dan DENKEN we ook nog dat we het bij het rechte eind hebben en zien niet dat we met ons ego te maken hebben. Maar zodra we gaan voelen levert het ons heel andere informatie op!!!!!..

Voelen; Iris je hebt hele stukken van je gevoel afgesloten. Maar je kunt niet in vrijheid leven met een afgesloten gevoel/hart. Dan is het beter, ondanks de pijn, je gevoel toe te staan en je tranen te laten gaan. Er komt een dag dat je precies " op hartsniveau " be-grijpt wat er zich in je leven heeft afgespeeld.
“Mensen zijn niet slecht, mensen zijn onwetend” zegt de Dalai lama. Zo is het ook voor jou Iris. Kun jij jezelf vergeven? Wat? Nou de dingen waar jij voor koos en die niet uit liefde maar uit boosheid geuit werden. Kun jij dat?
Om een liefdevol en een innerlijk vrij mens te worden is het nodig dat jij jezelf alles vergeeft en zo kun je het pad gaan naar liefde en de fonkeling in je ogen terugbrengen; alleen zo.
Je zult merken dat datgene wat jou ooit is overkomen, door gekwetste zielen is aangericht en je maakt jezelf een vrij mens door dat te verstaan!!!!!!!.
Mensen hebben jou nooit bewust pijn gedaan maar deden dit vanuit hun eigen tekortkomingen. Tja en wij mensen begaan de fout andermans tekortkomingen te verpersoonlijken.
Neem jouw opvoeders niet kwalijk dat ze je niet helemaal hebben kunnen zien!!!!!..

Gedegenheid; je bent een betrouwbaar iemand. Je hebt veel te geven en bent in staat zaken goed uit te zoeken. Regelmatig kom je je eigen vermoeidheid tegen, maar meestal lukt het je hier doorheen te gaan en door te werken. Je gaat eerlijk met je medemensen om en hebt gevoel voor hun behoeften. Niet zelden sta jij voor anderen klaar als ze zelf niet meer kunnen.

Zelfvertrouwen; Waak ervoor dat je niet te persoonlijk wordt met hen die jou niet verstaan. Je bent goed zoals je bent! Je kunt niet met iedereen even close worden en je zou je zelf erg tekort doen jezelf telkens weer uit te moeten leggen. Wees kritisch in je contacten en laat er een gezonde wisselwerking ontstaan; niet alleen maar geven van jouw kant uit. Ga studeren en wordt meester in dat wat je aangaat, je hebt de mogelijkheid docent te worden. Ik zie de landbouwhoge school Wageningen bij jou. Maak jezelf onafhankelijk van anderen. Weet dat je goed genoeg bent zoals je bent en vraag anderen niet om bevestiging en zo raar het moge klinken; op een dag komen ze naar jou toe om te vragen hoe iets gedaan moet worden!!!!!!!!..

met liefde en respect

Thomas

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske