Even een vraag puur uit interesse in het onbekende:
Als je levenspad van te voren vast staat, is het dan zeker dat het uiteindelijke doel behaald wordt? En staat het tijdstip dat je dood staat dus al vast?

..
.. ook dat kan een missie zijn. En niet alles kun je begrijpen, je moet eigenlijk de controle over dat vervullen van een missie los laten en het gewoon laten gebeuren. Als je iets moet doen... dan doe je dat automatisch, wordt je ernaar geleidt door je gids. Ervaring op doen en zijn wie je bent, daar komt het op neer.
ook dat kan een missie zijn. En niet alles kun je begrijpen, je moet eigenlijk de controle over dat vervullen van een missie los laten en het gewoon laten gebeuren. Als je iets moet doen... dan doe je dat automatisch, wordt je ernaar geleidt door je gids. Ervaring op doen en zijn wie je bent, daar komt het op neer. .
.  .
.
 . Ik heb nu goed antwoord gekregen op mijn vraag. Want waar ik dus mee zat was de druk van het moeten, maar dat is er in weze niet omdat tijd natuurlijk in illusie is
. Ik heb nu goed antwoord gekregen op mijn vraag. Want waar ik dus mee zat was de druk van het moeten, maar dat is er in weze niet omdat tijd natuurlijk in illusie is  .
. .
.