Loading...
nl

Jasper123, Iemand proberen mijn foto te lezen?

Jasper123
Jasper123 jan 25 '10
Is het eigenlijk ook mogelijk om een foto met twee mensen te lezen en de "chemie" tussen de desbetreffende personen?
Helma
Helma jan 25 '10
Ja, is uiteraard positief bedoeld, Jasper en Nims!

Allebei toch wat rationeel nu en dan, en verstandig, en tot op zekere hoogte nuchter in combinatie met mededogen, maar soms in lichte mate vast willen houden aan je eigen visie, het woord star gaat wat te ver, maar ik weet niet goed hoe het anders te duiden: maar wel positief in het leven staand.

En ja, ik bedoel het nog steeds positief!
Jasper123
Jasper123 jan 25 '10
Daar heb je wel gelijk in Helma smile. Ik heb soms nog wel eens de neiging om mijn zienswijze dusdanig te presenteren dat het lijkt als ik de waarheid loop de predikken tongue. Hier werk ik ook wel aan, aangezien iedereen voor zichzelf zijn waarheid behoort te bepalen, en ik niet altijd iedereen hoef te overtuigen van wat ik denk dat de waarheid is.. Ik stel me dan ook zeer leergierig op ten opzichte van mensen die dingen weten die ik nog niet weet, of mensen die een andere visie hebben.

xx
Jasper123
Jasper123 jan 25 '10
Toch wel interessant dat ik mijzelf altijd als een zeer emotioneel persoon zag, en hier veelal wordt getypeerd alzijnde luchtig/rationeel. Alhoewel emotie volgens bepaalde theorieën bepaald wordt door de hersenen (ratio)... Hmmm... Maar toch blijf ik erg gevoelig voor emotie van mensen om mij heen en mijzelf. Misschien ben ik wel een combinatie ofzo tongue.
Helma
Helma jan 26 '10
Het was ook niet mijn bedoeling om aan te geven dat je - omdat ik je rationaliteit benoemde - beweer dat je andere dingen niet hebt, zoals emoties. Het kan namelijk heel goed naast elkaar aanwezig zijn, ratio en emotie: mooie combi!
Pegasus
Pegasus jan 29 '10
Origineel bericht van: Jasper123
Toch wel interessant dat ik mijzelf altijd als een zeer emotioneel persoon zag, en hier veelal wordt getypeerd alzijnde luchtig/rationeel. Alhoewel emotie volgens bepaalde theorieën bepaald wordt door de hersenen (ratio)... Hmmm... Maar toch blijf ik erg gevoelig voor emotie van mensen om mij heen en mijzelf. Misschien ben ik wel een combinatie ofzo tongue.

Voor mij voel je meer als iemand die met zijn gevoel een inschatting maakt of een beslissing neemt en op basis daarvan het vervolgens rationeel uitdrukt of handelt. Hierbij heb je oog voor de gevoelens van de ander$ of wat die ander beweegt.
En het luchtige zit 'm inderdaad in een stituatie creeeren waarin mensen luchtiger met de dingen om kunnen gaan.

Nog te volgen?
Pegasus
Pegasus jan 29 '10
laughlaugh
gast
gast jan 29 '10
Origineel bericht van: Jasper123

Of gewoon in balans wink
Jasper123
Jasper123 jan 29 '10
Ik volg je helemaal Pegasus ;), mooi onder woorden gebracht. Het klopt zeker dat ik oog heb voor gevoelens voor andere, ik voel ze ook. Maar ook rationeel zie ik problemen van andere, maarja ik denk vaak liever in oplossingen:D. Je bent goed Pegasus, je zegt de dingen juist. Dankjewel!

xx
gast
gast jan 29 '10
Je bent een gezegend mens als beide (hoofd en hart) tot één gemaakt zijn.
gast
gast jan 29 '10
Wat ik trouwens wel grappig vind is dat je op een vriend van ons lijkt die net vader is geworden van een zoon die ze Jasper genoemd hebben laugh
Jasper123
Jasper123 jan 29 '10
Nu ben ik toch wel erg benieuwd hoe hij eruit ziet tongue
gast
gast jan 30 '10
Ik heb helaas geen foto van hem.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda