Loading...
nl

Tamara26

Tamara26
Tamara26 okt 2 '06
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 5 '06
Even een upje. Wie wil het eens proberen?
Thomas A
Thomas A okt 19 '06
Hoi Tamara

Afhankelijk

Sterk

Empathie

Mededogen

Verdriet

Je voelt je ongezien

Je maakt je afhankelijk van anderen, maar tot je diepste ziel dringen ze niet door. Alles wat je te geven hebt hou je in bewaring tot dat jij je echt vertrouwt voelt!!!!!!!.

Tamara je hebt zoveel te geven. Zij die in jouw leven waren en je niet zagen zul je straks niet meer kwalijk nemen, doordat je begrijpt dat ze ook niet anders konden. Zoals jij bent, heb je alles om van jouw leven iets heel moois te maken. Jouw kind weet dat en voelt dat en legt zich daarom ook werkelijk in volkomen vertrouwen bij je neer!!!!!!!.

Je bent een heel sterke vrouw. Jou duw je niet zomaar omver en je heb echt uithoudingsvermogen. Toch ga je regelmatig over je grenzen en ga je voorbij aan je vermoeidheid die een heel diepe achtergrond kent. Vraag tijd voor jezelf tussen je bezigheden door!!!..

Je hebt oog voor menselijke noden om je heen, maar je twijfelt regelmatig of je er nu wel of geen tijd aan zult besteden. Het komt een beetje omdat je de neiging hebt jouw eigen problemen als niet belangrijk te benoemen en niet serieus te nemen. Gewoon wel doen dus.
Toch sta je klaar voor een ander als het even kan.

Je voelt je ongezien en dat komt omdat jij je eigen bestaan nooit echt hebt ingenomen. Maak je onafhankelijker en je zult zien dat je hierdoor meer voor anderen kunt zijn. Het opstaan voor jezelf is iets wat nog voor je ligt, eigenlijk echt heel erg mooi Tamara!!!!

Met respect

Thomas
Tamara26
Tamara26 okt 19 '06
WOW!!

Thomas, dankjewel!
Dit heb je echt heel erg mooi opgeschreven.
Ben er echt een beetje stil van....

En dat je dat ziet van die vermoeidheid!
Jeetje...

Ik zal je vertellen waar dat mee te maken heeft.
Ik heb een moeilijke jeugd gehad en tot overmaat van ramp kreeg ik ook nog eens een keer de ziekte van Hodgkin (lymfeklierkanker). Toen ik genezen was ben ik nooit meer zo lichamelijk sterk geworden als dat ik was.
Ben sinds die tijd altijd vermoeid....

Bleek ook nog eens een keer manisch depressief te zijn wat het alleen maar versterkte.

En het klopt, ik moet ook meer tijd voor mijzelf nemen. Ben er op het moment echt mee bezig.

Ik denk dat ik me onbewust afhankelijk opstel, terwijl ik wel heel zelfstandig KAN zijn.

In mijn relaties voel ik me ongezien, ja.
Alsof alles vanzelfsprekend is wat ik doe....

Een doorzetter en uithoudingsvermogen heb ik zeker, anders had ik t niet gered.

Ik sta voor mijn echte vrienden altijd klaar.
Niet meer voor iedereen. Dat heb ik afgeleerd.
En ja, ik cijfer mijzelf daarvoor helemaal weg op dat moment.

1 ding heb je niet gezien en dat is mijn grote liefde voor dieren. Alles wat ik bij mensen niet kwijt kan, kan ik bij dieren wel.
T is soms alsof ik ze versta.

Heel erg bedankt Thomas.
Je bent een toppertje!

Liefs,
mause
mause okt 19 '06
hoi tamara het heeft even geduurt maar volgens mij is het het wachten waard geweest. zeker als ik je reactie zo lees. hoe is het verder? hier gaat het allemaal wel. hoe is het met je kleintje?

liefs maureen.
Tamara26
Tamara26 okt 20 '06
Hey Maureen!

Hier gaat ie wel goed!
De kleine krijgt allemaal kiezen!
En daar heeft ie best last van, dus veel 'snachts wakker en dan heel hard huilen!
AUWA!
Gelukkig slaap ik makkelijk weer in!

Ik had een blaasontsteking (heb ik heel vaak) en daar kreeg ik dus een kuurtje voor, maar dan werkte mijn lithium niet meer.
Gelukkig zit ik in een manische periode, dus had ik er niet zo heel veel last van!
Heb nog een kuurtje liggen met het zelfde probleem. Heb ik helemaal geen zin in!

Hoe is t met jouw kleine?
Hoeveel tandjes heeft ze al?

Morgen komen ze bij mij EVP's opnemen!
Ben zo benieuwd wat eruit komt!

Nou, Liefs,
mause
mause okt 27 '06
hoi tamara.

sorry voor de late reactie lees het nu pas.
hoop dat het met de kleine en de kiesjes weer wat beter gaat en dat je blaasontsteking over is. hier gaat het wel, veel pijn. maar goed komt wel weer goed. ben bij het revalidatiecentrum geweest en nu maar afwachten, kijken of dat helpt.

met de kleine is alles goed. echt een zonneschijntje, gelukkig wel. dat beurt je een beetje op he. ze heeft nu twee tandjes onder en de eerste boven is er aan het doorkomen, dus ken de nachtelijke huilbuien. hihi.

liefs maureen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420