Dag mensen, ik moet even m'n ei kwijt niet omdat ik het thuis niet kwijt kan maar omdat mijn familie me te goed kent en ze me niets vernieuwends brengen.
Ik heb het gevoel dat ik totaal vast loop in mijn leven. Sinds anderhalf jaar ben ik bezig met spiritualiteit. Dit is de enige weg om mijn leven op de rails te krijgen. Nu loopt het nog niet van harte, de laatste tijd voel ik erg veel frustratie in me. Ik ben bezig met meditatie, edelstenen, tapping, boeken lezen maar het wil nog niet lopen. Ik vergeet te leven ik voel me gewoon verdoofdt op dit moment. Mijn studie vindt ik niet leuk meer ik kan geen enkele motivatie vinden omdat ik het nut er niet van in zie. Ik heb al verschillende studies gedaan maar nog niet gevonden wat het ik echt wil. Ik voel me opgesloten in mezelf ik ben geremd, kon ik maar schijt hebben aan alles dan heb ik in ieder geval wel het gevoel dat ik leef. Mijn moeder zegt tegen me zie je die bloemen, dat is toch mooi? ik zie dat niet. Ik heb mezelf al zoveel vragen gesteld van wat ik echt wil, wat maakt me echt gelukkig? Ik kan het niet vinden. Ik voel gewoon geen liefde niet voor mezelf niet voor mij ouders of broer of zusje. Ik hou wel van ze maar ik voel geen overweldigende liefde. Verwacht ik te veel van het leven? Ik snap het leven ook niet, het leven moet toch mooi zijn? ik zie alleen maar leed. Ik ben een sociale jongen maar ik ben deze houding helemaal zat. Alles goed willen doen bang om afgekeurd te worden en daardoor keur ik mezelf alleen maar af. Ik heb geen levenskracht, kan niet genieten. Alleen als ik drugs heb gebruikt heb ik het gevoel dat ik leef. Dit heb ik een periode gedaan maar ik weet dat dat de oplossing niet is en heb het ook van me af gezet. Maar de drugs geeft me wel het gevoel dat ik leef dat ik helemaal mezelf kan zijn. Ik ben veel te serieus met het leven bezig waardoor ik vergeet te leven. Ik wil wat in de spiritualiteit doen maar ook weer niet, altijd maar die twijfel en die contradictie. Ik druf niet te leven maar wil het zo graag. Bang om doorgerpikt te worden door mensen. Graag wil ik leuke contacten met mensen maar ik sluit me ervoor af. Ook in de liefde kan ik niemand accepteren omdat ik uiteindelijk toch wordt gekwetst dus kwets ik diegene eerst maar even zodat ik niet het slachtoffer ben waar slaat dat op waarom doe ik dat. Waarom is het leven zo moeilijk, waarom is het zo'n zoek tocht. Laat mij maar slapen daar leef ik in iedergeval wel.
Dit was het voor even.
Toedels