Hallo Blauwgroen, dit heb ik ook. Al heel lang. Hier op het forum ben ik door Hans en Beschermengel op afstand geholpen hiermee. Alleen het hielp niet afdoende. Een korte tijd is het even weggeweest, maar toen begon het weer.
Toen ben ik op afstand weer geholpen door mijn moeder en een kennis. Dat hielp, maar zodra ze er mee stopten kwam het weer terug. Er werd dus iets onderdrukt.
Uiteindelijk ben ik 2 maanden geleden naar een bioresonantietherapeut gegaan en die constateerde een intolerantie voor histamine. Histamine is de stof die vrijkomt wanneer er een allergische reactie optreedt.
Maar er zijn ook voedingsmiddelen die histamine in je lichaam opwekken. Op advies van die therapeut ben ik dus die voedingsmiddelen gaan mijden en het hielp. Dus duidelijk dat het daar vandaag kwam.
Ik ben nu 2 maanden onder behandeling en het is wel iets minder. Als ik iets eet wat eigenlijk niet mag, dan heb ik er de volgende dag direct weer last van, maar het trekt sneller weg.
Vanmiddag heb ik weer een afspraak en dan gaat ze kijken of ik ook een supplement moet gebruiken wat de histamine afbreekt. Omdat ze denkt dat mijn lichaam de histamine niet voldoende afbreekt.
Hier kun je er meer over lezen
http://www.adviesallergie.nl/hista_dieet.html
Het is wel een zwaar dieet, maar het proberen waard!
Die supplementen die Bart adviseert heb ik ook geprobeerd maar bij mij hielp dat niets.