Loading...
nl

Islandlady, Foto lezen voor B

Jasper123
Jasper123 jan 23 '10
Als je twee mensen hebt die dat "hebben" zijn er geen woorden meer nodig, prachtig moment. Had ik laatst met iemand, voelt alsof je volledig op dezelfde frequentie zit ofzo,, gelukzalig gevoel.
Islandlady
Islandlady jan 23 '10
Precies! En geweldig gevoel!
Marenubium
Marenubium jan 23 '10
Ok ik heb niks gelezen in dit topic, om niet bevooroordeeld te zijn. Net nieuw hier, alleen omdat ik de vraag van Anneke tegenkwam...Maar verrek, hier mag ook gewoon geleerd en gefaald worden laugh
Nou, dan, als het mag, waag ik ook eens een gokje buiten mijzelf en mijn 'veilige' grenzen om...

MAN ik begin spontaan te lachen bij deze foto (bij jou?)! Ha, draag eens een paar weken een zonnesteentje alsjeblieft, en geef deze daarna aan iemand die wel wat vrolijkheid mag gebruiken?
Geen verzoek, overigens tongue
Wat Anneke te weinig heeft, daar stroom jij van over! Sorry dat ik deze link nu even maak...het viel me eventjes op.

Wat heb jij veel geleerd en meegemaakt. Volgens mij maak jij teveel af met humor? Maar ook dat is niet 'verkeerd', want er zijn mensen in jouw omgeving die dat ECHT nodig hebben smile
Als jij iemand ziet, weet je meteen wat je aan hem/haar hebt.
Je kijkt dwars door alles en iedereen heen, en je ziet snel het goede, maar ook de tekortkomingen van anderen. Echter veroordeel je dat niet, je snapt precies het hoe en waarom. En dat maakt jou, dat je er luchtig mee om kan gaan, wat iemand of iets jou ook aandoet. Want je weet, het is niet PERSOONLIJK. En daarmee laat je de ander in zijn/haar waarde, en daarom zullen veel mensen naar jou toe komen om gewoon hun 'verhaal' te doen. Dit straal je uit:
Kom maar op, ik kan het aan. Het kan me niet gek genoeg zijn.
En meestal denk je: Why? Doe gewoon normaal, dan doe je al gek genoeg. NO nonsense, wees jezelf. En dat ben je.
Je bent ook wel enigszins een controlfreakje, want je weet het immers gewoon en vaak beter dan de ander. Dat geeft je soms wel een onzeker gevoel (doe ik het wel goed???), maar achteraf krijg je toch altijd weer de bevestiging. Lekker voelt dat!
Heb je vroeger een vorm van faalangst gekend? Je hebt een soort prestatiedrang in je, alsof je altijd beter moet zijn dan een ander...oudere broer/zus misschien? Vasthoudertje! Maar het zal je lukken, op welke manier dan ook!

Mens, wat sta jij stevig in de wereld! En mens, wat voel jij je af en toe goed klote. Doch echter voor eventjes!
Je BENT er gewoon, en je STAAT er. Door schade en schande wijs geworden (prestatiedrang). Maar je hebt geleerd te relativeren. En je kunt soms zoo verwonderlijk in het leven staan, de kleine dingetjes, blaadjes? Blaadjes die rondwervelen in de wind. Dat soort dingen vallen jou op. Kunnen jou opvallen. Heb je wat met dieren overigens? Mijn kat springt net naast me, daar krijg je de groetjes van!
Islandlady
Islandlady jan 23 '10
Ik ben, zoals ze hier zeggen, "flabbergasted"
Stil van dus. Dit ben ik inderdaad.
De zonnesteen zal ik ergens vandaan moeten halen. Hier hebben we dat niet helaas.
Het laatste jaar heb ik vooral veel geleerd inderdaad en ik ben gegroeid meer dan ikzelf beseft heb.
Controlfreak herken ik niet helemaal eerlijk gezegd maar kan best wel zo zijn.
Faalangst oh ja. Ik kon het nooit goed doen. En ja het lukt ook gewoon en mijn tijd is "on its way".
Ik kan inderdaad genieten van de kleine dingen. Het ruizen van de zee de pelikanen die naar vis duiken enzovoort.

Ja kan me bij tijd en wijlen inderdaad goed klote voelen. Juist gezegd want zo voel ik me dan ook. Terwijl ik er geen reden voor heb en uiteindelijk is dat ook wel snel weer over ja.

Heb niet echt iets met dieren maar geef je kat een aai over ut bolletje smile

Dank je voor deze prachtige lezing! Ben er super blij mee!
Marenubium
Marenubium jan 23 '10
Ola smile

Bedankt voor je feedback! 'Controlfreakje' is misschien niet het goede woord in deze..Ik haat taal en woorden soms; het drukt zooo het gevoel niet goed uit frown. Ik ben dan ook meestal zoekende naar woorden, en zet ze veelal tussen ''...Sorry.

Uitleg:
Het lijkt meer op...'Alles zelf doen'. Eerst zelf doen, uitvinden, en als het niet lukt, DAN pas hulp inschakelen. In de eerste instantie 'geloof' je niet wat een ander zegt, je neemt het niet snel aan, je wil het eerst zelf meegemaakt/ondervonden hebben, voordat je 'verder' kijkt.
Je bent erg TROTS! En dat mag ook wel, want daarmee/daardoor leer je je eigenwaarde (her-)kennen/onderkennen/waarderen.
Hoewel die trots je ook vaak op je spreekwoordelijke bek laat gaan...eheh, en daarin schud ik je de hand!
Want is het niet zo, dat we meer leren van de minder leuke indrukken/ervaringen? En JIJ hebt dat door.

Ha, en jouw tijd? Die is aangebroken. Geniet ervan! En laat anderen meegenieten met jouw (levens-)vreugde en enthousiasme! En dat hoeft niet persee via een zonnesteentje, hoor wink
Enneuhm...probeer misschien ook eens met de eerstvolgende kat (of ander dier) te converseren..gewoon er eventjes bij stilstaan, dat kleine leventje te aanschouwen. Sta soms eventjes stil bij dit soort kleine kadootjes die de natuur ook voor jou in petto heeft.

Mijn kat heeft je aai weten te waarderen, en ligt nu heerlijk te ronken. Heerlijk ook, die beestjes!

Het ga je goed, en dat IS.
Lin
Lin jan 23 '10
Origineel bericht van: Islandlady
Het is alweer een tijdje geleden en wil graag horen wat diegene die mij niet zo goed kennen kunnen lezen uit mijn plaatje smile
Foto is van November jl. is de meest recente smile

Liefs

Hoi
Ik ben hier nieuw en wil graag een poging doen.

heb je vroeger eens opgesloten gezeten in een kelder/kast ?
Want zie nl een donkere ruimte en een klein meisje die opgesloten zit.

Wat me opvalt is het gevoel dat er veel gebeurt is maar dat er geen woorden over gesproken worden. Het lijkt ook net of er een hele blokkade in je keel gedeelte zit. Heb je ook vaak last van buikpijnen ? zenuwachtig niet echt maar wel onrust.

Je bent er wel maar je zit niet waar je moet zijn in je lichaam.
Ik zie ook een oudere vrouw bij je staan, met kort iet wat golvend haar,
heb gevoel dat het familie is.

Wil het hier even bij laten in afwachting van je antwoorden.

Liefs Linda
admin
admin jan 23 '10
Hoi Lin,

Bea woont op SintMaarten NA, en is niet thuis. Nét van huis weggegaan. Maar ze vroeg me je te zeggen dat ze, zodra ze thuis is, je gaat antwoorden. Ze heeft je al gelezen.

Lieve groet,
Marjan
Lin
Lin jan 23 '10
oke fijn dat je het me even verteld
Liefs Linda
admin
admin jan 23 '10
Graag gedaan smile
Islandlady
Islandlady jan 26 '10
Origineel bericht van: Lin
Origineel bericht van: Islandlady
Het is alweer een tijdje geleden en wil graag horen wat diegene die mij niet zo goed kennen kunnen lezen uit mijn plaatje smile
Foto is van November jl. is de meest recente smile

Liefs

Hoi
Ik ben hier nieuw en wil graag een poging doen.

heb je vroeger eens opgesloten gezeten in een kelder/kast ?
Want zie nl een donkere ruimte en een klein meisje die opgesloten zit.

Wat me opvalt is het gevoel dat er veel gebeurt is maar dat er geen woorden over gesproken worden. Het lijkt ook net of er een hele blokkade in je keel gedeelte zit. Heb je ook vaak last van buikpijnen ? zenuwachtig niet echt maar wel onrust.

Je bent er wel maar je zit niet waar je moet zijn in je lichaam.
Ik zie ook een oudere vrouw bij je staan, met kort iet wat golvend haar,
heb gevoel dat het familie is.

Wil het hier even bij laten in afwachting van je antwoorden.

Liefs Linda

Hoi Lieve Linda,

Sorry dat het zolang geduurd heeft. Shame on me maar meer voor de internet provider hier.

Kelderkast: dan moet ik gelijk aan de kelder van mijn oma denken maar ik heb daar naar mijn weten niet in opgesloten gezeten.

Er is inderdaad heel veel gebeurd. Gesproken wordt er gedeeltelijk. Diegene die moeten praten doen het niet.

Ongerust ben ik over sommige dingen inderdaad maar ben er van overtuigd dat alles waar ik mee bezig ben helemaal goed komt. Ongerustheid over de relatie zoon en zijn papa. Ja dat heel erg.

De vrouw met kort golvend haar is mijn allerliefste vriendin die in Oktober 1999 overleden is.

dank je wel. Hoor graag weer van je.

Liefs

Bea
Islandlady
Islandlady jan 26 '10
Origineel bericht van: Marenubium
Ola smile

Bedankt voor je feedback! 'Controlfreakje' is misschien niet het goede woord in deze..Ik haat taal en woorden soms; het drukt zooo het gevoel niet goed uit frown. Ik ben dan ook meestal zoekende naar woorden, en zet ze veelal tussen ''...Sorry.

Uitleg:
Het lijkt meer op...'Alles zelf doen'. Eerst zelf doen, uitvinden, en als het niet lukt, DAN pas hulp inschakelen. In de eerste instantie 'geloof' je niet wat een ander zegt, je neemt het niet snel aan, je wil het eerst zelf meegemaakt/ondervonden hebben, voordat je 'verder' kijkt.
Je bent erg TROTS! En dat mag ook wel, want daarmee/daardoor leer je je eigenwaarde (her-)kennen/onderkennen/waarderen.
Hoewel die trots je ook vaak op je spreekwoordelijke bek laat gaan...eheh, en daarin schud ik je de hand!
Want is het niet zo, dat we meer leren van de minder leuke indrukken/ervaringen? En JIJ hebt dat door.

Ha, en jouw tijd? Die is aangebroken. Geniet ervan! En laat anderen meegenieten met jouw (levens-)vreugde en enthousiasme! En dat hoeft niet persee via een zonnesteentje, hoor wink
Enneuhm...probeer misschien ook eens met de eerstvolgende kat (of ander dier) te converseren..gewoon er eventjes bij stilstaan, dat kleine leventje te aanschouwen. Sta soms eventjes stil bij dit soort kleine kadootjes die de natuur ook voor jou in petto heeft.

Mijn kat heeft je aai weten te waarderen, en ligt nu heerlijk te ronken. Heerlijk ook, die beestjes!

Het ga je goed, en dat IS.

Hoi meis,

Zo heb jij even gelijk zeg! Ja eerst alles zelf doen, enorm op je gezicht gaan en dan pas hulp inschakelen. Het is niet erg om onderuit te gaan inderdaad. Leren we van.
Onze hond ligt hier altijd maar voor de deur en kijkt me aan met die ogen van haar. Ik neem je raad aan en ga tegen haar praten. denk dat het wel goed voor me is.

Dank je wel!!!!

Liefs

Bea
Lin
Lin jan 26 '10
Dankjewel voor je reactie Bea

mmm het beeld van het meisje komt weer duidelijk naar voren.
Ben je mss in een diep gat gevallen waar je niet uitkwam ?
Niet om een raadspel te bgeinnen maar het beeld wil me wat zeggen maar weet niet wat.

Je vriendin voelt aan als familie, heel close.
Ze zorgt en is veel bij je, ze waakt over je. Maar dat wist je zelf ook al wel.
Voel je weleens voor je gaat slapen een aai over je hoofd of gezicht ?

Hoop dat je er wat in herkent

Liefs Linda
Islandlady
Islandlady jan 27 '10
Hoi Linda,

Ik kan het gat niet thuisbrengen maar misschien heeft het te maken met iets anders. Wil daar niet al te veel uitwijden zo ik zal je een PB tje sturen/

Mijn vriendin ja! Die is heel veel bij me en dat weet ik inderdaad. En die aai over mijn bol voel ik inderdaad ook. Dat is zij. De aai in mijn gezicht is iemand anders denk ik smile

Liefs
Bea
Pegasus
Pegasus feb 4 '10
Hé Islandlady,

Altijd weer een beetje spannend om foto te lezen.
Wil het graag voor je proberen.

Daar gaat ie dan:

* Hou je van gezelligheid.? Praten, een glaasje wijn erbij? Bourgondische vrouw. Van jou mogen de gesprekken ergens over gaan. Al hoewel je luchtig geouwehoer ook leuk vindt. Ben je een avondmens? Ik zie je op een terras zitten, als het al donker is, met een glaasje wijn. Je bent of met een groep heel erg lachen of een diep gesprek met 1 persoon. Ik zie een mens dat erg kan genieten van het sociale. Jouw lach mogen ze horen.

* Je voelt als goed in je lijf. Ik voel stevigheid, zelfvertrouwen. Hele sterke, zelfstandige, onafhankelijke vrouw. Ze maken jou niets meer wijs. Je kent je pappenheimers. Het maakt je ook niet meer zoveel uit wat anderen van je vinden. Je weet zelf goed wat je wel en niet wilt. En hebt graag de leiding of je hebt een beroep waarbij die kwaliteit een grote rol speelt. Een soort trekkers rol.
Er zit ook een bepaalde vurigheid in. Als dingen niet goed gaan op het werk, dan weet je je mannetje te staan ten opzichte van de ander. Je houdt niet van mensen die de zaakjes niet goed regelen.

*Buiten, warmte en een briesje vind je heerlijk.

* ik krijg ook bij deze foto het gevoel dat je net een heel leuk bericht hebt gekregen, goed nieuws of is er iets wat je doorziet/weet op dat moment, wat je blij maakt. Je bent ergens heel erg mee in je nopjes. Ik krijg ook steeds het gevoel je bent gelukkiger dan eerder. smile

Dat laatste maak je nu ook meer zelf waar.

Geniet er van.

Liefs Pegasus
Islandlady
Islandlady mrt 14 '10
Oh wat erg Pegasus dat ik hier niet op gereageerd heb. Spijt me zeer.:(.
Het klopt allemaal wat je schrijft alleen ben ik van de week even ingestort en zag ik het niet meer zitten.
Inmiddels hulp gezocht moet weer even terug op beide benen.

Komt goed en daarna zal alles snel gaan denk ik.

Liefs Bea
admin
admin mrt 15 '10
Oke Lady ik ga het proberen,

Wat een heerlijk mens ben je, je straalt helemaal en voelt je heerlijk op de foto, heb je het zo bedrijvig aldoor ik zie je veel dingen nog even snel doen, ik zie ook vriendinnen waar je wel eens een leuke tijd mee hebt nog even dit of dat regelen en jij bent van de partij, vooral om een uur of vier dan moet er nog van alles ff snel voor het avondeten gebeuren.
Man en kinderen moeten dan nog naar de gym of vergaderen eten later en de was enz enz.
Dit geeft aan dat jij de spil bent waar alles om draait.
Je houd ook niet van te ingewikkeld en leeft het leven zoals het komt.
Een wijntje op zijn tijd, en alle goede dingen hier en daar.
Financieel zie ik ook geen tekorten het draait allemaal lekker.
Dit is het voor dit moment ik zie geen ouders bij je zijn ze er niet meer of zijn ze niet zo belangrijk voor je In ieder geval heb je er vrede mee.

Dit was het echt meer komt er niet bij me naar voren.

wens je nog een fijne dag en hoop op een reactie van jou.

groetjes van Bea
Islandlady
Islandlady mrt 16 '10
Heee Naamgenoot,

Wat lief dat je me heb willen lezen.
Heerlijk om te horen dat ook jij me vindt stralen en eenheerlijk mens vindt. Twijfel daar zelf nog wel eens maar het begint langzaam te komen.
Spil van gezin klopt wel en inderdaad alles op het laatste moment. En ja om vier uur kwam er nog wel iemand binnenwandelen smile
Is al een poosje niet meer zo want we zijn uit elkaar.

Apart van het financiele. Moet toch echt de eindjes aan elkaar knopen en ik hoop dat je het over de toekomst hebt laugh.

Mijn ouders: Ik heb ze nog. beiden. Alleen sporadisch contact.
Dat heeft een oorzaak en ben er eigenlijk ook wel klaar mee. Moet het alleen nog even verwerken smile.

Dank je wel voor de lezing! Lief van je

Fijne avond!

Liefs
Bea aka Islandlady smile
admin
admin mrt 17 '10
Hallo Bea bedankt voor de tegenreactie ik leer ervan hoor het is dus zo dat ik nog veel moet leren ik vertel wat er in me opkomt maar ja dat kunnen natuurlijk ook dingen zijn van een voorbije periode.
Ik moet nu nog leren hoe ik dat zuiver krijg.
Ik zal het aan de gidsen vragen om er een onderscheid in aan te brengen oud en nieuw.
Niet door elkaar hahahahaha het word dan een rommeltje.
Het is wel leuk om te kunnen zien.
Ik hoop dat het je niet al te veel heeft ondersteboven gebracht.

Ik zie nu een poes tegen die kopjes geeft in de keuken en je eigenlijk zegt rustig aan geef mij ook wat aandacht.
Een zwarte poes je krijgt liefde van hem en troost.
Deze poes is geweest van iemand die je veel liefde gaf het kan ook symbolisch zijn dat het dier je nu die energie geeft die je nodig hebt.

veel liefs Bea
admin
admin mrt 17 '10
Ik kom nog even terug want zag net dat iemand anders ook al over een poes heeft gehad.
Ik wist dit niet maar het is gek eigenlijk had ik willen zeggen neem een poes je krijgt er veel liefde van.
Wonderlijk allemaal.
goed dit was het voor nu.

liefs van Bea
Islandlady
Islandlady mrt 17 '10
Nou lieve Bea ik denk dat je redelijk goed zit hoor. Het is nu allemaal een beetje anders maar het klopt wel. En nee het heeft me niet ondersteboven gebracht hoor hehe.... dat was ik al grin

Apart inderdaad van de poes! Kan geen poesen hebben. Ben er allergisch voor maar symbolisch kan het zeker zijn.
Zit me al de hele dag suf te denken wie dan een zwarte kat gehad heeft die mij veel liefde gaf, die iemand dan. Misschien kom ik er nog op.

Liefs
Bea
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy