Ok ik heb niks gelezen in dit topic, om niet bevooroordeeld te zijn. Net nieuw hier, alleen omdat ik de vraag van Anneke tegenkwam...Maar verrek, hier mag ook gewoon geleerd en gefaald worden
Nou, dan, als het mag, waag ik ook eens een gokje buiten mijzelf en mijn 'veilige' grenzen om...
MAN ik begin spontaan te lachen bij deze foto (bij jou?)! Ha, draag eens een paar weken een zonnesteentje alsjeblieft, en geef deze daarna aan iemand die wel wat vrolijkheid mag gebruiken?
Geen verzoek, overigens
Wat Anneke te weinig heeft, daar stroom jij van over! Sorry dat ik deze link nu even maak...het viel me eventjes op.
Wat heb jij veel geleerd en meegemaakt. Volgens mij maak jij teveel af met humor? Maar ook dat is niet 'verkeerd', want er zijn mensen in jouw omgeving die dat ECHT nodig hebben
Als jij iemand ziet, weet je meteen wat je aan hem/haar hebt.
Je kijkt dwars door alles en iedereen heen, en je ziet snel het goede, maar ook de tekortkomingen van anderen. Echter veroordeel je dat niet, je snapt precies het hoe en waarom. En dat maakt jou, dat je er luchtig mee om kan gaan, wat iemand of iets jou ook aandoet. Want je weet, het is niet PERSOONLIJK. En daarmee laat je de ander in zijn/haar waarde, en daarom zullen veel mensen naar jou toe komen om gewoon hun 'verhaal' te doen. Dit straal je uit:
Kom maar op, ik kan het aan. Het kan me niet gek genoeg zijn.
En meestal denk je: Why? Doe gewoon normaal, dan doe je al gek genoeg. NO nonsense, wees jezelf. En dat ben je.
Je bent ook wel enigszins een controlfreakje, want je weet het immers gewoon en vaak beter dan de ander. Dat geeft je soms wel een onzeker gevoel (doe ik het wel goed???), maar achteraf krijg je toch altijd weer de bevestiging. Lekker voelt dat!
Heb je vroeger een vorm van faalangst gekend? Je hebt een soort prestatiedrang in je, alsof je altijd beter moet zijn dan een ander...oudere broer/zus misschien? Vasthoudertje! Maar het zal je lukken, op welke manier dan ook!
Mens, wat sta jij stevig in de wereld! En mens, wat voel jij je af en toe goed klote. Doch echter voor eventjes!
Je BENT er gewoon, en je STAAT er. Door schade en schande wijs geworden (prestatiedrang). Maar je hebt geleerd te relativeren. En je kunt soms zoo verwonderlijk in het leven staan, de kleine dingetjes, blaadjes? Blaadjes die rondwervelen in de wind. Dat soort dingen vallen jou op. Kunnen jou opvallen. Heb je wat met dieren overigens? Mijn kat springt net naast me, daar krijg je de groetjes van!