Dankjewel voor je reactie!
Heel veel klopt eigenlijk wel. Alleen die vlinder, ik weet niet zo heel goed waar dit op kan wijzen...ik hou van glitter en glamour en roze haha
Dus dat is misschien punt 1..
Verder heb ik een moeilijke tijd achter de rug, wegens ziekte opgenomen geweest en nu ben ik met ontslag. (op die foto zat ik er nog) .. een vlinder staat ook voor vrijheid dus misschien heeft dat er iets mee te maken?
Ik heb wel eens momenten dat ik last heb van mijn maag of rondom mijn maag. Ben er verschillende keren voor naar de huisarts geweest, maar die kon niets vinden en dacht dat het eerder mijn darm was.
Zelf dacht ik altijd dat het mijn maag was.
Ik heb het idd vaak ijskoud!
Toneel daar heb ik heel veel mee...ik wil graag op toneel , maar hier is geen vereniging voor mijn leeftijd. Ik droom er al heel lang van om eens op tv te komen en te acteren.
Dat van originaliteit klopt wel, ja! Ik heb vaak wel bepaalde ideeën en ben net een tikkie anders dan andere mensen qua opmerkingen. Maar ergens voel ik me altijd geremd..ik denk dat dit met mijn verleden te maken heeft, dat dat niet altijd zo werd geaccepteerd of gerespecteerd en dat ik me daarom maar in ben gaan houden. Tenminste, dat was mijn gevoel...mensen hebben het niet vaak echt tegen me gezegd of zo, van hou je in, maar ergens voelde ik dat mensen dat dachten..
Ik pas me ook gauw aan. Daarom heb ik ook veel verschillende vrienden op allerlei verschillende vlakken. Ik heb gauw door hoe iemand in elkaar steekt.
Heel erg bedankt..! Hier kan ik zeker wat mee.
Ik hoop dat er nog meer mensen zijn die iets kunnen zeggen?