Loading...
nl

Annepanne, Wie wil mijn foto lezen?

Aislin
Aislin jan 15 '10
Hallo

Ik ben erg benieuwd wat jullie zeggen over mijn foto. Het is wel in juni ongeveer 2009.

(op verzoek van Annepanne dd. 21-04-2010 foto's verwijderd door Maryssa)
Delen:
Maryssa
Maryssa jan 15 '10
Hallo Annepanne,

* Bij jouw foto krijg ik gelijk een sneeuwuil te zien. Het staat voor mij symbool voor wijsheid en aanpassing.

* Ben jij iemand die niet alles zegt? Je aanpassen aan wat anderen besluiten maar het daar innerlijk helemaal niet mee eens zijn? Wat houdt jou tegen om te zeggen waar het op staat en wat jij wilt? Aanpassingsvermogen daar kun je ook je voordeel mee doen. Je kunt volgens mij met veel mensen overweg; je kunt schakelen in je communicatie hebt snel door waar iemand “zit” qua niveau en hoe je iemand kunt bereiken.

* In jouw ogen zie ik dat jouw ene kant vragend kijkt de andere kant zeker en vol zelfvertrouwen. Je hebt wat stemmingswisselingen. De ene dag kun je bergen verzetten en voel je je stevig en zeker de andere dag is die zekerheid helemaal weg en durf je geen beslissingen te nemen. Balans hierin vinden komt vanzelf denk ik; ik heb het idee dat hormonen ook een rol spelen hierbij.

* Je houdt er van om de dingen net even anders te doen dan anderen; je bent best wel origineel in je uitspraken en ideeën maar je durft niet zo goed…er is volgens mij hierin wat voorgevallen waardoor je besloten hebt niet zo veel uit te spreken. Eigenlijk best zonde want je hebt veel te bieden.

* Toneel…hmmm dat zou je goed kunnen, volg je een toneelcursus? Clownerie of theatersport daar zou je veel van jezelf in kwijt kunnen. Kun je oefenen met improviseren en je daar wat zekerder bij voelen. Dat werkt ook door in real life. Kom ik weer terug op die originaliteit van het punt hierboven. Toneelscènes schrijven…dat zou je ook kunnen…een stuk voor kinderen en je fantasie lekker de vrije loop laten.

* Ben jij zo’n enorme koukleum? Brr ik krijg het te voelen. Lekker warm aankleden hoor! Je kleedt je volgens mij niet warm genoeg. Heel specifiek moet ik daarbij ook een accent plaatsen bij je onderrug. Draag shirts die lang genoeg zijn en ook jouw onderrug warm bedekken. Je zou anders mogelijk wat last kunnen krijgen van je nieren.

* De wereld is soms wat te hard voor je; in allerlei opzichten. Te veel lawaai, te harde stemmen, te veel mensen, te veel onverwachte bewegingen. Dat is echt wel eens te veel voor je. Hoogsensitief ben je zeker.

* Je hebt een bepaalde zenuwachtigheid over je; je maakt je snel druk over dingen die nog moeten gebeuren.

* Ik moet naar je ademhaling; let goed op dat je doorademt en dat doet naar je buik. Je blijft vrij oppervlakkig met je ademhaling deze zit vrij hoog in je borst. Laat het maar stromen en kijk hoe je je voelt als je dat doet. En van ademhaling kom ik ook uit op zingen en galmen. Ik denk dat het je goed zou doen om je stem meer te laten klinken. Zing lekker mee met de radio of ga mantrazingen. Ook moet ik er bij zeggen dat je best meer volume mag gebruiken op de momenten dat je je mening geeft. Je gaat dan wat zachter praten.

* Er komt een vlinder voorbij en landt hier; zo 1 als uit sprookjesboeken met elfjes etc. De vlinder is roze met groen en heeft allemaal glitters. Hmmm kun jij dat plaatsen Annepanne?

* Ik wil gaan afronden maar krijg mn maag nog te voelen bij jou. Heb je daar last van? Beetje branderig gevoel.

Nou Annepanne dat was mijn lezing voor jou. Ik hoop dat je er wat mee kunt. Laat je even weten wat er klopt en wat niet?

Liefs Maryssa
Aislin
Aislin jan 16 '10
Dankjewel voor je reactie!
Heel veel klopt eigenlijk wel. Alleen die vlinder, ik weet niet zo heel goed waar dit op kan wijzen...ik hou van glitter en glamour en roze haha smileDus dat is misschien punt 1..
Verder heb ik een moeilijke tijd achter de rug, wegens ziekte opgenomen geweest en nu ben ik met ontslag. (op die foto zat ik er nog) .. een vlinder staat ook voor vrijheid dus misschien heeft dat er iets mee te maken?

Ik heb wel eens momenten dat ik last heb van mijn maag of rondom mijn maag. Ben er verschillende keren voor naar de huisarts geweest, maar die kon niets vinden en dacht dat het eerder mijn darm was.
Zelf dacht ik altijd dat het mijn maag was.

Ik heb het idd vaak ijskoud!

Toneel daar heb ik heel veel mee...ik wil graag op toneel , maar hier is geen vereniging voor mijn leeftijd. Ik droom er al heel lang van om eens op tv te komen en te acteren.

Dat van originaliteit klopt wel, ja! Ik heb vaak wel bepaalde ideeën en ben net een tikkie anders dan andere mensen qua opmerkingen. Maar ergens voel ik me altijd geremd..ik denk dat dit met mijn verleden te maken heeft, dat dat niet altijd zo werd geaccepteerd of gerespecteerd en dat ik me daarom maar in ben gaan houden. Tenminste, dat was mijn gevoel...mensen hebben het niet vaak echt tegen me gezegd of zo, van hou je in, maar ergens voelde ik dat mensen dat dachten..

Ik pas me ook gauw aan. Daarom heb ik ook veel verschillende vrienden op allerlei verschillende vlakken. Ik heb gauw door hoe iemand in elkaar steekt.

Heel erg bedankt..! Hier kan ik zeker wat mee.

Ik hoop dat er nog meer mensen zijn die iets kunnen zeggen?
Maryssa
Maryssa jan 16 '10
Hey Annepanne,

Terwijl ik je reactie lees krijg ik het gevoel dat ik die vlinder moet duiden als symbool voor een andere werkelijkheid. Je gaat graag op in je fantasie en eigen belevingswereld. Dus op die manier wijst de vlinder ook op vrijheid; in je fantasie kan alles. Gaat het nu weer wat beter met je Annepanne?

Liefs Maryssa

Bewerkreden: Stom typfoutje
Aislin
Aislin jan 16 '10
Ja gelukkig gaat het nu wel beter..af en toe wat minder maar dat blijf je houden. Ben iig blij om thuis te zijn. smile

Heeft verder iemand nog opmerkingen?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420