Loading...
nl

rawb, wie zou mijn foto willen lezen

rawb
rawb jan 14 '10
Ik heb een aantal maanden geleden ook mijn foto laten lezen dat was een redelijk oude foto. Ik ben benieuwd wat er nu gelezen wordt en of er verschil in zit. Ik zit namelijk in een lastige periode en misschien kan ik er wat nuttig advies uithalen.

p.s. Ik ontvang het liefst persoonlijke berichten zodat het voor de lezers ook puur blijft.

Delen:
admin
admin jan 21 '10
Hoi Rawb,

Er lijkt een verdeeldheid in je te zitten. Aan 1 kant verveeld met wat het leven je tot nu toe geboden hebt, en aan de andere kant sterk gericht in het jezelf willen en ook kunnen ontwikkelen. Je hebt een sterke mannelijke energie, een doorzetter, iets weg van een marinier zeg maar, getraind om ontberingen te doorstaan. Heb je hierin wel genoeg naar jezelf geluisterd? Alsof je het deed omdat het zo "hoorde". Je bent bezig om jezelf te ontplooien en je eigen ik hierin ook "open" te gooien, het goede in jezelf willen laten zien en dat ook willen zien bij anderen. Je bent een stuk milder als eerst. Je durft jezelf ook beter te laten zien, dat vond je altijd moeilijk, waarschijnlijk omdat je dat ooit zo geleerd hebt, dat het normaal was. Ik voel verdriet bij je, het wil eruit. Huilen mag best. Liggen dingen op je maag, heb je hiervan wel eens last, een branderig gevoel in je buik? Ik zie bij je een weegschaal, alsof je een balans wilt brengen. Je mannelijke en vrouwelijke energie zijn ontwikkeld, maar de balans is nog niet helemaal in balans, maar dit is jouw pad, het in juiste proporties brengen. Daarin zie ik jou als een innemend, vriendelijk persoon die altijd klaar staat voor iemand, want je weet als geen ander, dat als je iemand nodig hebt, hoe prettig is als er iemand voor je klaar staat. Dat doe je op jouw manier. Je zult gaan zien in de loop der jaren hoe je jezelf ontwikkeld. Mooi om te zien !

Groetjes,
Bart
taro
taro jan 22 '10
voel je je zo leeg van binnen...je wil wel maar het lukt niet.
je bent te geforceerd bezig...je wil alles te snel.
Probeer eens beetje bij beetje die berg te gaan verzetten.
Je moet afspraken met jezelf gaan maken.
Geef jezelf 1 jaar de tijd om...wat dan ook??
maak het niet te zwaar voor jezelf door alles in korte tijd te willen...je kunt het niet in 1 dag veranderen en ook niet in een week.
Pak het rustig aan. Ga prioriteiten stellen voor jezelf.
Maak een lijstje wat je wilt dat er de komende jaren moet veranderen en wat er moet gebeuren. Belangrijke feiten zet je boeven aan en dan splits je dat lijstje in 2en...wat is nu haalbaar en wat heeft tijd nodig.

En dat is wat ik sterk door krijg..."JIJ" hebt tijd nodig...geef dat jezelf ook.
Je hebt veel onvrede in je...alleen jij kunt er iets aan doen.

Is dit gevoel / situatie gekomen nadat je iemand bent verloren...iemand die jou door zijn persoonlijkheid de kracht gaf om door te zetten en die jou liet inzien...dat wat je deed dat dat goed was...ben je na het verlies van diegene de weg kwijt geraakt.
Krijg door dat het gaat om Oma of vaderfiguur...krijg niet duidelijk te voelen...misschien wordt beide bedoeld.

Jij moet die eerste stap gaan zetten...maar dan ook echt zelf "willen" zetten...niet omdat het moet etc...NEE omdat je wil...jij stapt nu in die nieuwe toekomst die prettig en mooi zult aanvoelen.

Hoor graag van je of je er iets mee kunt en als er dingen niet kloppen wil je dat ook even laten weten.
rawb
rawb jan 22 '10
@ Bart

- helemaal juist over de verdeeldheid
- De sterke mannelijke energie kan ik me ook in vinden, ik ben nu de andere kant aan het ontwikkelen ja.
- Ik dacht altijd dat ik me stoer moest voor doen ja
- Ook heb ik verdriet in me, alleen heb ik erg moeite het te uiten
- Dat branderige gevoel is sinds een jaar wat minder geworden, het is een tijd heel hevig geweest. Komt dat door het vast houden van verdriet Bart?
- Ik vind het moeilijk om te zeggen dat mijn vrouwelijke kant ook goed ontwikkeld is. Wel ben ik opzoek naar een balans ja!
- Innemend en vriendelijk persoon kan ik me ook helemaal in vinden, deze kant laat ik zien als ik bij vertrouwde mensen ben en mensen die het op dat moment nodig hebben.
- Ik merk nu al dat ik erg gegroeid ben in een jaar tijd.

Bedankt voor de reading Bart! ik vind het een mooie manier hoe je de reading hebt gegeven!

Groeten
rawb
rawb jan 22 '10
@ tarot76

- Die leegheid klopt helemaal, blijkbaar ben ik nog niet ver genoeg ontwikkeld
- Klopt ook helemaal

Het is een beetje het gevoel van wanneer gaat het leven beginnen. Maar ik moet mezelf nog wat beter leren kennen en de dingen meer op me af laten komen. Alles op z'n tijd ja

- Ik heb laatst een lijst gemaakt van wat ik het komende half jaar wil bereiken

Er is niemand in mijn omgeving recent overleden. 14 jaar terug mijn opa maar ik denk niet dat je die bedoelt. Ik zou niet weten wie dat moet zijn. Wel komt het vaak terug in readings van andere mensen.

- Met dat laatste ben ik al een tijdje bezig maar gaat met horten en stoten.

Ik wil je bedanken voor je reading, alles kwam een beetje als bevestiging.

groeten
Lin
Lin jan 23 '10
Hoi Rawb

Als ik je foto lees voelt er veel boosheid
Frustratie dat er een aantal dingen in je leven even niet gaan zoals ze je het graag zou willen. Daarbij de komende teleurstellingen.

Je hebt heel veel energie door je heen vloeien, heb sterk het idee dat dat ook deels een oorzaak is zo onrustig te zijn.
Net of het niet goed in balans is.
Als ik van mijn intuitie uit mag gaan , en daar kan ik inmiddels aardig op vertrouwen, is ook eens te gaan kijken naar je eet en drink gewoontes. Want van sommige produkten kan je ook heel onrustig worden. Nou ben ik geen dokter, maar kun je het plaatsen ?

Liefs Linda
admin
admin jan 24 '10
Origineel bericht van: rawb
@ Bart

- helemaal juist over de verdeeldheid
- De sterke mannelijke energie kan ik me ook in vinden, ik ben nu de andere kant aan het ontwikkelen ja.
- Ik dacht altijd dat ik me stoer moest voor doen ja
- Ook heb ik verdriet in me, alleen heb ik erg moeite het te uiten
- Dat branderige gevoel is sinds een jaar wat minder geworden, het is een tijd heel hevig geweest. Komt dat door het vast houden van verdriet Bart?
- Ik vind het moeilijk om te zeggen dat mijn vrouwelijke kant ook goed ontwikkeld is. Wel ben ik opzoek naar een balans ja!
- Innemend en vriendelijk persoon kan ik me ook helemaal in vinden, deze kant laat ik zien als ik bij vertrouwde mensen ben en mensen die het op dat moment nodig hebben.
- Ik merk nu al dat ik erg gegroeid ben in een jaar tijd.

Bedankt voor de reading Bart! ik vind het een mooie manier hoe je de reading hebt gegeven!

Groeten

Dank voor je feedback ! En heel graag gedaan, dank je wel smile

Groeten,
Bart

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie