Hoi Rawb,
Er lijkt een verdeeldheid in je te zitten. Aan 1 kant verveeld met wat het leven je tot nu toe geboden hebt, en aan de andere kant sterk gericht in het jezelf willen en ook kunnen ontwikkelen. Je hebt een sterke mannelijke energie, een doorzetter, iets weg van een marinier zeg maar, getraind om ontberingen te doorstaan. Heb je hierin wel genoeg naar jezelf geluisterd? Alsof je het deed omdat het zo "hoorde". Je bent bezig om jezelf te ontplooien en je eigen ik hierin ook "open" te gooien, het goede in jezelf willen laten zien en dat ook willen zien bij anderen. Je bent een stuk milder als eerst. Je durft jezelf ook beter te laten zien, dat vond je altijd moeilijk, waarschijnlijk omdat je dat ooit zo geleerd hebt, dat het normaal was. Ik voel verdriet bij je, het wil eruit. Huilen mag best. Liggen dingen op je maag, heb je hiervan wel eens last, een branderig gevoel in je buik? Ik zie bij je een weegschaal, alsof je een balans wilt brengen. Je mannelijke en vrouwelijke energie zijn ontwikkeld, maar de balans is nog niet helemaal in balans, maar dit is jouw pad, het in juiste proporties brengen. Daarin zie ik jou als een innemend, vriendelijk persoon die altijd klaar staat voor iemand, want je weet als geen ander, dat als je iemand nodig hebt, hoe prettig is als er iemand voor je klaar staat. Dat doe je op jouw manier. Je zult gaan zien in de loop der jaren hoe je jezelf ontwikkeld. Mooi om te zien !
Groetjes,
Bart