Loading...
nl

Mira,Mijn foto lezen

Mira
Mira jan 14 '10
Wie zou mijn foto willen lezen?
Ik ben benieuwd wat er uit komt.

Delen:
admin
admin jan 17 '10
Hoi Mira,

Ik wil best kijken wat je foto mij gaat willen vertellen. Het is niet altijd zo dat er informatie doorkomt, maar we gaan eens kijken.

* Het eerste wat in me opkomt zijn vragende ogen. Wat vertwijfeling zie ik erin. Angst wil ik het niet noemen ,maar het neigt wel die kant op. Alsof je op een kruispunt in je leven staat en niet precies weet welke kant je op zou willen gaan. Of zou durven gaan. Sta je op een keuzepunt in je leven?
* Je worstelt met vragen uit het heden, het verleden kan daarbij parten spelen. Heb je dingen daaruit nog niet verwerkt? Heb je moeite om gebeurtenissen een plek te geven?
* Je bent iemand die wel zegt wat ze vindt, geen flapuit, je denkt wel na over wat je zegt, maar soms kan het bij een ander anders overkomen dan je bedoelt.
* Op reis gaan doe je niet veel, je bent het liefst bij je veilige omgeving in de buurt. Als je op vakantie gaat, ben je ook altijd weer supergelukkig als je teruggaat naar je basis.
* Ik zie je voor me als een organisator, dat kan met je werk te maken hebben of met een hobby, iets wat je graag doet? Neem je dan ook graag het voortouw?
* Je houdt wel van gezelligheid van vrienden en familie om je heen.
* Kleine kinderen zie ik bij je, heb je zelf nog kleine kinderen [zo tot de leeftijd van 12jr] of bij je in de buurt waar je graag mee omgaat?
* Je maakt je soms wel zorgen die niet nodig zijn, van een mug een olifant kunnen maken. Herken je dat?

Meer haal ik niet uit je foto. Je mag me altijd vragen stellen en ik hoor graag wat er wel of niet klopt.

Namasté
Larapinta
Mira
Mira jan 24 '10
Hoi,

Het meeste klopt eigenlijk wel.

Ik sta op een belangrijke punt in mijn level, waardoor mijn hele leven op zijn kop gezet wordt.
Ik heb idd dingen uit het verleden die ik nog moet verwerken. Maar dat is heel moeilijk op dit moment. Ben er wel mee bezig maar het gaat niet zo goed vooruit.
Ben het liefst thuis met familie en vrienden. Ga wel eens op vakantie en geniet er dan ook wel van. Maar van mij hoeft het niet.
En ja, ik heb 3 kleine kinderen, een van 8 en een tweeling van 6.
Van een mug een olifant maken dat zie ik zelf niet, maar anderen zeggen het ook wel eens tegen mij.

Ik zeg eigenlijk niet wat ik vindt. Weet vaak niet wat of hoe ik moet zeggen en zeg dan vaak niks. Er zijn maar een paar mensen waarbij ik gewoon kan zeggen wat ik denk of voel en dat is vaak al moeilijk voor mij.

Ik ben ook helemaal geen organisator. Hou me liever op de achtergrond.

Bedankt voor het lezen van mijn foto, het meeste klopt eigenlijk wel.

Zijn er nog andere mensen die mijn foto kunnen en willen lezen?

Groetjes,
Mira
Lin
Lin jan 24 '10
Hoi Mira

Je hebt het zelf al gezegd maar ik kon het ook heel erg bij je voelen dat in je keel een emotioneleblokkade zit.
Als je huilt doet dan je keel ook enorm zeer? net of je een keelontsteking hebt.

Verder voelt je nek, je schouders ook enorm beladen en zwaar.
Eigenlijk zwaarder dan dat het hoeft te zijn.

Het voelt aan als jij degene bent die alles achter de schermen regelt en de broek in huis aan hebt.
Je gezin is je alles, familie die belangerijk voor je is.

heb het gevoel dat je eigenlijk wel iets aan de sleur wilt doen van de dagelijkse dingen maar dat je de werkelijk uitvoering steeds voor je vooruit schuift.

Heb jij iets met een dagboek ? ben je in een dagboek begonnen te schrijven of heb je er 1 gelezen ?

Zie ook iets van een kapot glas, of het is een fotolijst die stuk is gevallen of een raam van een buitendeur?

Ik wil het er even bij laten
ik hoop dat je er herkenning in vind

Liefs Linda

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy