Hoi Mira,
Ik wil best kijken wat je foto mij gaat willen vertellen. Het is niet altijd zo dat er informatie doorkomt, maar we gaan eens kijken.
* Het eerste wat in me opkomt zijn vragende ogen. Wat vertwijfeling zie ik erin. Angst wil ik het niet noemen ,maar het neigt wel die kant op. Alsof je op een kruispunt in je leven staat en niet precies weet welke kant je op zou willen gaan. Of zou durven gaan. Sta je op een keuzepunt in je leven?
* Je worstelt met vragen uit het heden, het verleden kan daarbij parten spelen. Heb je dingen daaruit nog niet verwerkt? Heb je moeite om gebeurtenissen een plek te geven?
* Je bent iemand die wel zegt wat ze vindt, geen flapuit, je denkt wel na over wat je zegt, maar soms kan het bij een ander anders overkomen dan je bedoelt.
* Op reis gaan doe je niet veel, je bent het liefst bij je veilige omgeving in de buurt. Als je op vakantie gaat, ben je ook altijd weer supergelukkig als je teruggaat naar je basis.
* Ik zie je voor me als een organisator, dat kan met je werk te maken hebben of met een hobby, iets wat je graag doet? Neem je dan ook graag het voortouw?
* Je houdt wel van gezelligheid van vrienden en familie om je heen.
* Kleine kinderen zie ik bij je, heb je zelf nog kleine kinderen [zo tot de leeftijd van 12jr] of bij je in de buurt waar je graag mee omgaat?
* Je maakt je soms wel zorgen die niet nodig zijn, van een mug een olifant kunnen maken. Herken je dat?
Meer haal ik niet uit je foto. Je mag me altijd vragen stellen en ik hoor graag wat er wel of niet klopt.
Namasté
Larapinta