Ik vind het heel erg dat de aarde zo moet schokken en dat zo veel zielen hierbij hun aardse leven verlaten. Ik denk echter niet dat het komt omdat er daar zoveel negatieve energie zou zitten door bijv. voodoo. Ik heb altijd geleerd dat voodoo niet slecht was... Het is als alle magie; het is degene die het toepast die die energie positief of negatief maakt; niet de methode.
Ik link zulke rampen niet echt aan negatieve energie.. meer aan het feit dat er teveel mensen op deze aarde komen. Net als de tsunami of de mexicaanse griep, allemaal natuurlijke dingen die de aarde weer leefbaar moet maken voor de mens. Er zullen echt wel mensen op de verkeerde tijd op de verkeerde plek zijn geweest.. ik was zelf tijdens de tsunami ook bijna in Thailand geweest; maar ik heb daarvoor tegen mijn ouders gezegd dat ik niet met kerst wilde.
Anyway... als daar juist zoveel negativiteit zit; laten we dan juist met zijn allen zoveel mogelijk positiviteit sturen! Als liefde voor de aarde en als liefde voor de ziel.