Loading...
nl

Aardbeving Haiti!

JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 16 '10
Origineel bericht van: ~~Larapinta~~
Hard, NiMs. Ik vind dat een heel vreemd gevoel wat je erover hebt eigenlijk. Zou je me kunnen uitleggen waarom jij vindt dat deze mensen recht hadden op een schudden van de Aarde als deze.
Ik kan om jou uitspraak eigenlijk heel verdrietig worden.

Dat snap ik dat jij dat vind en wil ik ook graag uitleggen. Ik vind dat deze mensen eens goed "wakker geschud" moeten worden met de manier waarop zij de aarde energie misbruikt hebben.

Vergeet niet dat we in de aanloop naar 2012 zitten en dat dit iets is wat energetisch nog moet worden afgehandeld. Deze aardbeving zal ook zeker nog niet de laatste zijn.

Wat ik ook graag wilde doen is een enkeling bewust maken van het feit dat deze met zijn / haar energie zo "daar" bezig is, dat de energie voor zichzelf, compleet wordt weggenomen.
Cialara
Cialara jan 16 '10
Het klinkt misschien gek, maar mijn middelste zoon zei eigenlijk vrijwel het zelfde als NiMS...

Wij als ouders schrokken daar eigenlijk nogal van smirk
gast
gast jan 16 '10
Nims, valt reiki daar dan niet net zo goed onder? (niet door iedereen misbruikt maar toch in veel gevallen wel degelijk voor eigen genoegdoening) Dus is het maar te hopen dat Nederland niet getroffen wordt door één of andere natuurramp om zich weer te schonen van de mensen die met deze energie werken (en daardoor onbalans veroorzaken)
JulienMoorrees
Dat klinkt niet gek hoor, dit is namelijk exact hoe het plan van de nieuwetijdse wereld uitgevoerd gaat worden. Ik weet wel waarom ik in Nederland ben geïncarneerd en hier voorlopig nog even blijf zitten wink.
JulienMoorrees
Origineel bericht van: gast
Nims, valt reiki daar dan niet net zo goed onder? (niet door iedereen misbruikt maar toch in veel gevallen wel degelijk voor eigen genoegdoening) Dus is het maar te hopen dat Nederland niet getroffen wordt door één of andere natuurramp om zich weer te schonen van de mensen die met deze energie werken (en daardoor onbalans veroorzaken)

Nee Gast, dat valt daar zeker niet onder. Denk eerder aan zwarte magie en daadwerkelijk iemand vervloeken. Dat is met Reiki niet het geval. Vergeet ook niet de eeuwen van energetisch misbruik dat daar heeft plaatsgevonden en dat is met Reiki helemaal niet zo het geval.
brug
brug jan 16 '10
maar inpreciepe zeg je dus n kind van 1/2/3/4/5/6/enz.. jaar oud die onder t puin ligt, eige schuld dikke bult... mischien dat je t anders bedoeld? maar zo komt t voor mij over.
gast
gast jan 16 '10
Daar kun je nog wel eens naast zitten Nims.
JulienMoorrees
Origineel bericht van: brug
maar inpreciepe zeg je dus n kind van 1/2/3/4/5/6/enz.. jaar oud die onder t puin ligt, eige schuld dikke bult... mischien dat je t anders bedoeld? maar zo komt t voor mij over.
Nee dat zeg ik niet op die manier. Maar om het in een ander licht te plaatsen:
-Dat kind heeft nu wel heel snel afgerekend met zijn / haar karma en kan nu direct met een nieuw leven beginnen en zo de vruchten van de nieuwetijdse wereld plukken op een wel hele efficiënte manier.
Maryssa
Maryssa jan 16 '10
Ik krijg het idee dat dan niets je nog gaat raken Nims, wat rampen betreft.

Waar is de compassie? Zielen krijgen keuze uit verschillende levens en het feit dat een ziel voor een leven kiest waarin een ramp plaatsvindt betekent dan "eigen schuld dikke bult ik ga jou niet helpen?"

Ik begrijp dat de aanloop naar 2012 meer rampen met zich mee zal brengen maar van je hart laten spreken is nog nooit iemand slechter geworden.
JulienMoorrees
Origineel bericht van: Maryssa
Ik krijg het idee dat dan niets je nog gaat raken Nims, wat rampen betreft.

Waarom vind je het belangrijk om mij dat te vertellen? Moeten natuurrampen mij dan raken?
Quote:

Waar is de compassie? Zielen krijgen keuze uit verschillende levens en het feit dat een ziel voor een leven kiest waarin een ramp plaatsvindt betekent dan "eigen schuld dikke bult ik ga jou niet helpen?"

Dat betekend dat inderdaad. Zo werkt het leven nou eenmaal en hebben die mensen wel degelijk een rekening te vereffenen.

Waarom vind jij het belangrijk om compassie te hebben met mensen die jij niet kent, waar jij niets aan kunt veranderen.

Waar is de compassie voor jezelf?

Quote:

Ik begrijp dat de aanloop naar 2012 meer rampen met zich mee zal brengen maar van je hart laten spreken is nog nooit iemand slechter geworden.

Dit spreekt mijn hart, alleen het komt op mij over dat je het liever niet wilt horen......
Cialara
Cialara jan 16 '10
Jullie bekijken de situatie duidelijk vanuit verschillende standpunten smile
gast
gast jan 16 '10
Nims deze dingen gebeuren niet voor niets, maar waarom deze dingen gebeuren is niet aan ons om over te oordelen.
JulienMoorrees
Nims deze dingen gebeuren niet voor niets, maar waarom deze dingen gebeuren is niet aan ons om over te oordelen.

Wat een onzin. Als ik over iets wil oordelen dan mag ik dat prima doen. Het is niet aan jou om over mijn oordeel te oordelen wink.
Maryssa
Maryssa jan 16 '10
Quote:
Origineel bericht van: Maryssa: Ik krijg het idee dat dan niets je nog gaat raken Nims, wat rampen betreft.

Quote:
Nims: Waarom vind je het belangrijk om mij dat te vertellen? Moeten natuurrampen mij dan raken?

Ik vind meeleven met mensen iets waarover je niet hoeft na te denken maar wat er van nature is. We zijn allen verbonden met elkaar maken deel uit van 1 bron dus wat er met een bepaalde groep ervan gebeurd raakt ons allemaal. Het gaat hierbij er niet om jou dat specifiek te vertellen maar toevallig typ jij het bericht wat je hebt getypt en dus reageer ik er op, had ook iemand anders kunnen zijn.

Quote:
Maryssa:Waar is de compassie? Zielen krijgen keuze uit verschillende levens en het feit dat een ziel voor een leven kiest waarin een ramp plaatsvindt betekent dan "eigen schuld dikke bult ik ga jou niet helpen?"

Quote:
Nims:Dat betekend dat inderdaad. Zo werkt het leven nou eenmaal en hebben die mensen wel degelijk een rekening te vereffenen. Waarom vind jij het belangrijk om compassie te hebben met mensen die jij niet kent, waar jij niets aan kunt veranderen.Waar is de compassie voor jezelf?

Ik heb compassie met alles wat leeft dat is zoals ik in elkaar zit. Compassie heb ik ook voor mezelf en ik leef mee; lijd niet mee. Wat heeft meeleven met anderen met de compassie voor mezelf te maken Nims?

Quote:
Maryssa:Ik begrijp dat de aanloop naar 2012 meer rampen met zich mee zal brengen maar van je hart laten spreken is nog nooit iemand slechter geworden.

Quote:
Nims:Dit spreekt mijn hart, alleen het komt op mij over dat je het liever niet wilt horen......

Waaruit maak je op dat ik niet wil horen wat je hart te zeggen heeft? Ik geef er mijn reactie op ben het er niet mee eens maar ik HOOR je wel.
gast
gast jan 16 '10
Origineel bericht van: NiMS

Wat een onzin. Als ik over iets wil oordelen dan mag ik dat prima doen. Het is niet aan jou om over mijn oordeel te oordelen wink.

Ga gerust je gang. Ze komen altijd een keer op je pad om je oordeel te vereffenen wink
JulienMoorrees
Origineel bericht van: Maryssa
Het gaat hierbij er niet om jou dat specifiek te vertellen maar toevallig typ jij het bericht wat je hebt getypt en dus reageer ik er op, had ook iemand anders kunnen zijn.

En dat zegt daarom dus ook alles over jou en niets over mij. Dat wilde ik je alleen maar teruggeven. Meeleven is voor jou iets wat natuurlijk is, maar hoeft voor anderen niet zo te zijn.

Quote:

Ik heb compassie met alles wat leeft dat is zoals ik in elkaar zit. Compassie heb ik ook voor mezelf en ik leef mee; lijd niet mee. Wat heeft meeleven met anderen met de compassie voor mezelf te maken Nims?

Omdat het belangrijk is dat je je eigen leven leeft en niet gaat mee-leven met anderen. Je bent hier om je eigen weg te lopen en niet die van een ander.

Quote:

Waaruit maak je op dat ik niet wil horen wat je hart te zeggen heeft? Ik geef er mijn reactie op ben het er niet mee eens maar ik HOOR je wel.

Dan heb ik je verkeerd begrepen. Je hebt me inderdaad gehoord, alleen ben je het er niet mee eens. Mijn excuses.
admin
admin jan 16 '10
Na al deze reacties van jou NiMs, op de ramp in Haïti ... ben ik nog erger geschrokken dan ik al had kunnen zijn.
Ik deel de mening van Maryssa dat ik je HOOR als je je oordeel velt, maar ik ben het er absoluut niet mee eens. Omdat je op Aarde compassie niet alleen met jezelf hoeft te hebben, maar ook de taak hebt om deze te delen met je medemens!!!
Het gevoel wat jij me nu geeft in je antwoorden en reacties op anderen en op mij, is pure egoïsme. En daar walg ik van. Dat is hoe de energie nu op mij inwerkt.

@ Jorine, je middelste zoon zei hetzelfde wat NiMs zegt, maar wat zegt dat dan over hoe je zoon over de wereld denkt? Wat doet dat met jou?? Ik zou als moeder daar toch eens een gesprek met hem over willen hebben.

Eigen schuld dikke bult en zak maar in je eigen ellende??? Nee, ik ben hier op Aarde om mee te leven en mijn compassie te delen. Het is te verschrikkelijk voor woorden dat jij hier een struisvogelpolitiek voert die je zelf niet eens in de peilling hebt.

Voor iedereen: mijn excuses als dit hard over komt, maar ik kan hier zo in en in verdrietig van worden, als mensen in het algemeen alleen voor zichzelf leven, zonder mee-leven met anderen. Ik weet ook niet of ik hier verder uitleg over ga geven, want ik kan hier kotsmisselijk van worden!!!

En of dit meer over mij zegt dan over jou NiMs, want ik zie je woorden al geschreven naar Maryssa: dat zegt meer over jou dan over mij ... woorden en daden zijn een wisselwerking!! Dus ik wil niet eens nadenken over wie dit nou meer zou zeggen.
Othela
Othela jan 16 '10
Sommigen zijn de ziekte..sommigen het medicijn.
Daar ben ik van overtuigd. Maar dat maakt onze verantwoordelijkheid alleen maar groter, niet kleiner. Bewust de keuze maken om te helpen helen, op het kruispunt te staan.

Othela
admin
admin jan 16 '10
Quote:
Sommigen zijn de ziekte..sommigen het medicijn.

Kan je me dit misschien uitleggen, Othela? Hoe zie jij dit in verband met de ramp op Haïti?
JulienMoorrees
Origineel bericht van: ~~Larapinta~~

Het gevoel wat jij me nu geeft in je antwoorden en reacties op anderen en op mij, is pure egoïsme. En daar walg ik van. Dat is hoe de energie nu op mij inwerkt.

Heel goed Larapinta, onderken het gevoel dat je nu krijgt want hier wordt je heel duidelijk in je oude pijn geraakt. Dat je dit als egoisme ziet en op mij projecteert heeft helemaal niets met mij te maken.

Als je ergens van walgt, geeft dat namelijk heel duidelijk aan hoe diep dit bij je zit. Daar heb je in dit leven dus nog iets aan te doen.

Ik hoop dan ook dat je de reis die je nu in je binnenste geboden krijgt, eens durft te maken.

Quote:

@ Jorine, je middelste zoon zei hetzelfde wat NiMs zegt, maar wat zegt dat dan over hoe je zoon over de wereld denkt? Wat doet dat met jou?? Ik zou als moeder daar toch eens een gesprek met hem over willen hebben.

Waarom zou je dat willen? Waarom moet het wereldbeeld van jouw kindje, overeenkomen met jouw eigen beeld?

Quote:

En of dit meer over mij zegt dan over jou NiMs, want ik zie je woorden al geschreven naar Maryssa: dat zegt meer over jou dan over mij ... woorden en daden zijn een wisselwerking!! Dus ik wil niet eens nadenken over wie dit nou meer zou zeggen.

Waarom wil je daar niet over nadenken? Jij wordt op dit moment niet voor niets geraakt, en dat is een prachtig kadootje wat je nu krijgt toegeworpen. Durf hem gewoon te openen.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420