Loading...
nl

Aardbeving Haiti!

Islandlady
Islandlady jan 14 '10
De berichten over Haiti kwamen hier op het eiland als een mokerslag. Nog niet zolang geleden hadden we ook een aardbeving.
De natuur is onvoorspelbaar.

Willen jullie met mij een kaarsje branden voor alle slachtoffers en overlevenden van deze vreselijke ramp?

Liefs
Delen:
Cialara
Cialara jan 14 '10
Ja, ik heb de beelden ook gezien. Vreselijk frownIk zal ook een kaarsje branden voor de overlevenden en slachtoffers van de ramp...
Beschermengel
Beschermengel jan 14 '10

Vreselijk weer wat daar gebeurt is, wat een hoop ellende en wat heb ik te doen met al die mensen die daar wonen.

Mijn enige bijdragen is ze kracht en licht te sturen.

Natalie1986
Natalie1986 jan 14 '10
Ook ik doe mee ik hoop dat het snel beter met ze gaat!!!

ik wil ook een lichtje branden voor alle slachtoffers!
Islandlady
Islandlady jan 14 '10
Dank jullie wel.
Heb zojuist al een hele stapel kleding uit mijn kast gehaald.
De akties op het eiland hier zijn ongelofelijk. Komt omdat we exact weten waar deze mensen doorheen gaan!
gast
gast jan 14 '10
Hoezo exact, dit is toch niet te vergelijken met de aardbeving op stint Maarten? Ik hoop dat je dit nooit hoeft mee te maken.
Islandlady
Islandlady jan 14 '10
Maar wel met een hurricane en de schade en de doden enzovoort....
gast
gast jan 14 '10
Ja oké wat dat betreft wel. Daar hebben ze op Haïti ook veel ervaring mee, met orkanen.
Islandlady
Islandlady jan 14 '10
Helaas wel ja
admin
admin jan 14 '10
Ik denk dat het er niet toe doet wat je hebt meegemaakt, hoeveel doden en ellende, wat je hebt meegemaakt kan er zo inhakken dat je je kan indenken hoe erg het voor deze mensen van Haïti is.

Ik brand mijn kaarsje mee
admin
admin jan 14 '10
Lieve Bea.. liefdevolle energie is naar Haiti.
Islandlady
Islandlady jan 14 '10
dank je lieverd.
Pegasus
Pegasus jan 15 '10
Kaarsen branden hier voor alle bewoners van Haiti en voor moeder aarde.
Othela
Othela jan 15 '10
Liefde en licht voor iedereen die dat nodig heeft.

Othela
gast
gast jan 15 '10
Hier een filmpje over Haïti van voor de aardbeving:

http://www.youtube.com/watch?v=ZbbM8OM9Dqw&feature=related
Islandlady
Islandlady jan 15 '10
Kreeg gisteren rechtstreek van de haven van Haiti foto's gestuurd.
admin
admin jan 16 '10
Er zijn nog levenden onder het puin gevonden!! Laten we de energie sturen en de kaarsjes branden dat er meer Wonderen zullen gebeuren in dit verwoeste land confused
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 16 '10
Ik wil echt niet met mijn energie bezig zijn met Haïti.

Wat daar gebeurd is, is precies wat er hoort te gebeuren. Op dit moment schud de aarde om alles recht te zetten. Daar is teveel en te lang met de duistere energie krachten gewerkt (denk aan voodoo en magische messen) en dat wordt nu gewoon rechtgezet.

Ik heb dus ook echt geen enkel medelijden met die mensen, hadden ze daar maar niet geboren moeten worden.
admin
admin jan 16 '10
Hard, NiMs. Ik vind dat een heel vreemd gevoel wat je erover hebt eigenlijk. Zou je me kunnen uitleggen waarom jij vindt dat deze mensen recht hadden op een schudden van de Aarde als deze.
Ik kan om jou uitspraak eigenlijk heel verdrietig worden.
brug
brug jan 16 '10
ik wou net zoiets type larapinta.. lees best vaak mee op dit forum, maar voel me niet vaak genijgt wat te schrijve, maar deze opmerking vind ik niet kunne daar wil ik ook wel een argument bij
Pagina's: 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420