Loading...
nl

Paranormaal tv programma met kinderen...?

gast
gast jan 15 '10
Origineel bericht van: Bellefleur
Origineel bericht van: gast
Nee maar je schrijft dat ze het niet gebruikt als ze in de fields aan het werk was. Hoe weet jij dat? Paranormaal is niet alleen handoplegging of ander uiterlijk iets.
Dus begrijp ik jou aanname niet.


Nee Gast, weer opnieuw lezen.
Er staat niet dat ze het niet gebruikt. Er staat dat ze er niet mee bezig was.
m.a.w. ze deed haar werk,ze was heel devoot naar God toe, ze leefde voor dat werk.En haar leven zelf was ondergeschikt aan dit alles. Dus met al de rest,daar was ze niet mee bezig. Das ware spiritualiteit.



Het is goed Belle.
gast
gast jan 15 '10
Origineel bericht van: Karin
Origineel bericht van: gast
Nee maar je schrijft dat ze het niet gebruikt als ze in de fields aan het werk was. Hoe weet jij dat? Paranormaal is niet alleen handoplegging of ander uiterlijk iets.
Dus begrijp ik jou aanname niet.



Hoi Gast, waarom verwijt jij Bellefleur een *aanname* terwijl je zelf exact hetzelfde doet?
Jij schrijft..maar of de ouders hier ook wat van leren...
Kun jij mij uitleggen wat jij dan bedoelt?


Karin, heb ik ergens geschreven dat ik geen aannames en verwijten maak? Ik spreek alleen maar iemand aan op haar aanname van iets dat zij niet kan weten.
Mijn aanname is trouwens nog open want het kan nog altijd zijn dat die ouders er wel of niet iets van leren.
gast
gast jan 15 '10
Origineel bericht van: Karin
Origineel bericht van: gast
Ja Karin, misschien is dat ook wel zo. Maar dan denk ik eerder dat het een les voor de ouders is, en niet zo zeer voor de kinderen. Maar of ze er ook echt wat van leren is nog maar de vraag....


Ik denk zelf ook voor de kinderen, waarom zou dat voor hun geen leerproces zijn?
Of de ouders er wat van leren, ligt aan de ouders zelf, ik denk niet dat je er aan moet twijfelen dat dat niet zo is. Je kent de mensen immers niet.

maar who the bleep am i..


Waarom het voor die kinderen geen leermoment kan zijn; misschien omdat ze al uitgeleerd zijn?!
Eruan
Eruan jan 15 '10
Hmmm. Dit programma lijkt me niet echt zo super.
Vooral omdat het waarschijnlijk ten koste gaat van de kinderen.
Ook nu er steeds meer ouders zijn die hoe dan ook wel eens met iets interessants op tv willen komen.
Daarom denk ik dat dit een behoorlijk foute zet zal zijn, vooral jonge kinderen moet je dit soort dingen eigenlijk niet laten doen denk ik, want vaak zijn zij niet degene die mogen beslissen. Bij kinderen tussen de 12 en 16 zou ik minder problemen zien, zij zijn vaak al meer volwassen en weten beter beslissingen te maken en kunnen ook makkelijker hun ouders remmen.
Lena
Lena jan 15 '10
mits het goed in elkaar steekt,zie ik geen bezwaar waarom deze kinderen uitsluiten of ze willen behoeden voor wat?

kinderen van nu....zo veel verder ontwikkelt al...
wij kunnen nog heel veel van ze leren.....

deze kinderen zoeken echt wel hun eigen weg...
als de ouders maar hun kind kind kunnen laten zijn.....
maar ben het er wel mee eens dat 6 jaar erg jong is...

maar aandacht geven er aan op tv...
misschien toch niet zo verkeerd, omdat veel ouders zich nog steeds rot schrikken..blijkbaar en totaal niet weten hoe er mee om te gaan....
gast
gast jan 15 '10
Maar moet het dan voor geld uitgebuid worden?
Gaat het echt om de kinderen en de volwassenen die nog wat te leren hebben? Of is het puur om er geld aan te verdienen?
Ayasha
Ayasha jan 16 '10
Wat doet het er toe of ze er geld aan verdienen als de kinderen er een leerrijke unieke ervaring uit halen?
admin
admin jan 16 '10
kinderen kunnen ook leerrijke unieke ervaringen beleven zonder dat anderen daar geld aan verdienen.
Dat lijkt me ook puurder.
admin
admin jan 16 '10
Origineel bericht van: gast
Origineel bericht van: Karin
Origineel bericht van: gast
Nee maar je schrijft dat ze het niet gebruikt als ze in de fields aan het werk was. Hoe weet jij dat? Paranormaal is niet alleen handoplegging of ander uiterlijk iets.
Dus begrijp ik jou aanname niet.



Hoi Gast, waarom verwijt jij Bellefleur een *aanname* terwijl je zelf exact hetzelfde doet?
Jij schrijft..maar of de ouders hier ook wat van leren...
Kun jij mij uitleggen wat jij dan bedoelt?


Karin, heb ik ergens geschreven dat ik geen aannames en verwijten maak? Ik spreek alleen maar iemand aan op haar aanname van iets dat zij niet kan weten.
Mijn aanname is trouwens nog open want het kan nog altijd zijn dat die ouders er wel of niet iets van leren.



JIj kan niet bepalen wat anderen kunnen weten of niet kunnen weten. Voer voor een andere topic dus..
Cialara
Cialara jan 16 '10
Origineel bericht van: Bellefleur
kinderen kunnen ook leerrijke unieke ervaringen beleven zonder dat anderen daar geld aan verdienen.
Dat lijkt me ook puurder.


Kijkend naar mijn eigen kinderen en dus sprekend uit ervaring het volgende:

Mijn kinderen die dus inderdaad alledrie paranormaal begaafd zijn hebben zo'n programma totaal niet nodig om zich te ontwikkelen. In tegendeel zelfs, want als bekend wordt dat ze dit zijn, zullen ze vaak worden "lastig gevallen" door volwassenen die even snel wat informatie van ze willen. En dat kan informatie zijn waar het kind zelf nog niet aan toe is. En wat te denken van klasgenootjes... zullen die het serieus nemen of het kind uit gaan lachen, als kind ben je wel gelijk een "uitzondering" in de klas, en dat terwijl veel van deze gevoelige kinderen het toch als best moeilijk hebben om gewoon mee te draaien in zo'n drukke groep...

De ontwikkeling van het paranormale gaat bij ons thuis op een heel natuurlijke manier, waar het hele gezin bij betrokken is, en waar wij allemaal heel veel van leren. Daar hebben wij geen tv programma voor nodig.

Liefs Jorine
Helma
Helma jan 16 '10
In eerste instantie ben ik niet voor een dergelijk programma. Toch kies ik er voor om een eerste uitzending af te wachten: het zou namelijk maar zo kunnen dat veel kinderen en ouders worstelen met het gegeven van paranormaal zijn. Als zij dan op tv kunnen zien dat meer mensen met deze materie worstelen zou er iets kunnen zijn van herkenning. Als bovendien ouders en kinderen lijnrecht tegenover elkaar staan wat visie betreft, zou dit ook kunnen bijdragen aan erkenning voor de kinderen.

Het hangt er volgens mij ook een beetje vanaf hoe RTL dit gaat vormgeven. Ik ben wel benieuwd. En ik hoop dat ze in staat zullen zijn integriteit te waarborgen voor alle betrokkenen.
admin
admin jan 16 '10
Persoonlijk zag ik liever een goed, informatief TV programma met als thema de Nieuwetijdskinderen (Indigo, kristal, etc).
En dat in combinatie met themas als hsp, slaapstoornissen bij kinderen, en ander gedrag waar ouders niet goed raad mee weten maar verklaarbaar is vanuit de spiritualiteit.

Een programma gericht op ouders en kinderen. Voor de herkenning van gedrag en ervaringen en zodat ouders beter begrijpen wat er aan de hand is en hoe ze met deze kinderen om kunnen gaan.

Ook kan dit voor docenten, leerkrachten en begeleiders in de kinderopvang erg belangrijk zijn.
Ayasha
Ayasha jan 16 '10
Origineel bericht van: Eniroj
Origineel bericht van: Bellefleur
kinderen kunnen ook leerrijke unieke ervaringen beleven zonder dat anderen daar geld aan verdienen.
Dat lijkt me ook puurder.


Kijkend naar mijn eigen kinderen en dus sprekend uit ervaring het volgende:

Mijn kinderen die dus inderdaad alledrie paranormaal begaafd zijn hebben zo'n programma totaal niet nodig om zich te ontwikkelen. In tegendeel zelfs, want als bekend wordt dat ze dit zijn, zullen ze vaak worden "lastig gevallen" door volwassenen die even snel wat informatie van ze willen. En dat kan informatie zijn waar het kind zelf nog niet aan toe is. En wat te denken van klasgenootjes... zullen die het serieus nemen of het kind uit gaan lachen, als kind ben je wel gelijk een "uitzondering" in de klas, en dat terwijl veel van deze gevoelige kinderen het toch als best moeilijk hebben om gewoon mee te draaien in zo'n drukke groep...

De ontwikkeling van het paranormale gaat bij ons thuis op een heel natuurlijke manier, waar het hele gezin bij betrokken is, en waar wij allemaal heel veel van leren. Daar hebben wij geen tv programma voor nodig.

Liefs Jorine

Niet elk kind heeft jou als moeder. En geloof me maar, lang niet alle moeders staan er zo tegenover. Als het kind in ruil voor geld dan toch mag ontwikkelen, dan liever zo dan niet.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 16 '10
Ik vind het wel een goede ontwikkeling. Die kinderen zijn juist in staat om het patroon van onwetendheid te doorbreken. Ook die kinderen hebben hun functie zodra ze op TV komen.

Ik ben absoluut voor zichtbaarheid smile.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki