Loading...
nl

Valeriie, foto laten lezen

Valeriie
Valeriie jan 13 '10
Hallo,
wie zou er mijn foto kunnen en willen lezen? smile
Ik ben erg benieuwd.

Groetjes valerie.
Delen:
admin
admin jan 17 '10
Hoi Valerie,

Ik zie je foto nu pas. Maar ik kan je gezicht/ogen/uitdrukking/kleuren niet goed onderscheiden. Heb je misschien een foto voor me waar je gezicht duidelijker is en iets closer?

Namasté
Larapinta
Valeriie
Valeriie jan 28 '10

Is deze misschien beter?Heb voor de rest alleen maar foto's met andere personen namelijk..

Groetjes,
Valerie.
admin
admin jan 28 '10
Hoi Valeriie

Deze is een stuk beter smileIk kan het op dit moment even niet, maar binnenkort vast wel. Ik hou je topic in de gaten wink
Lin
Lin jan 29 '10
Hoi lieve Valerije , mooie naam trouwens

Ik wil graag een poging doen
Wat ik als eerste voelde is een verlies van iemand heel dierbaar.
Want zie namelijk een manspersoon achter je staan, een jaar of 47 schat ik. (heb sterk het vermoeden dat het je vader is)
Het verlies lijkt veel invloed te hebben gehad in je beslissingen die je reeds hebt gemaakt en die je van plan bent om te maken.

Heb ook een gevoel van eerder dat je heel roekeloos met relaties en jezelf bent omgegaan, als of je het niet zoveel kon deren.

het voelt alsof je met je moeder een hele hobbelige maar toch een hele sterke moeder-dochterband hebt.

Ondanks de opstakels in je leven, lijk je jezelf steeds meer weer terug te vinden en weer kontakt te maken met aarde.Met de bijde beentjes op de vloer zeg maar.

Ik wou het hier even bij laten,
ik hoop dat je er wat herkenning in vind
Lin
Lin feb 3 '10
Ik hoop dat je nog reactie wil geven, zou ik heel fijn vinden.

Liefs Linda
Marenubium
Marenubium feb 3 '10
Inderdaad, daar leren we alleen maar van smile
Ook ik ben heel erg benieuwd, aangezien Lin er voor mijn gevoel wel erg dichtbij zit.
Ik kan me echter voorstellen dat je er van geschrokken bent en het niet zo ziet zitten om te reageren.
Misschien kun je Lin dan een pb sturen?

Warme knuffel meissie smile
Valeriie
Valeriie feb 4 '10
Als eerste sorry voor de late reactie blush
En ten tweede erg bedankt voor het reageren,ik zal vertellen wat ik er van vind.

Die manspersoon van 47 jaar klopt niet,ik heb geen idee wie het wel zou kunnen zijn.Want ik ben alleen maar overgrootopa's en oma's verloren.Misschien mijn opa? Daar heb ik toen heel veel moeite mee gehad om het te verwerken.

Van mijn relaties klopt wel helemaal,en daar ben ik nu ook wel in verandert.
Mijn moeder en ik botsen wel wat vaker de laatste tijd,meer als normaal,maar we gaan eingelijk vaak om met elkaar als vriendinnen.

En het laatste klopt ook,al heb ik nu op dit moment geen leuk begin van het nieuwe jaar. Ik probeer er nu het beste van te maken en ik heb het naar mijn zin nu en ben hard aan het studeren smile

Heel erg bedankt voor het reageren Lin,erg goed want eingelijk alles klopte op 1 dingetje na.

Liefs Valerie.
Lin
Lin feb 5 '10
Bedankt voor je reactie

Ben benieuwd wie die meneer wel is...

Vind het fijn dat de rest goed klopt
Liefs linda

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda