Loading...
nl

Wings

Lena
Lena jan 13 '10
De Nieuwe Realiteit Creëren....Stap één voltooien

Karen Bishop, 8 januari 2010

Welkom!

De mooie energie is er eindelijk, ook al beweegt deze oh zo langzaam. Als een hemels water dat onze lichamen binnensijpelt, cel na cel, vult het ons oh zo langzaam op en laat het ons opgaan in onze heel nieuwe en magische Planeet Aarde.

Nu onze nieuwe Moeder Aarde zich in een heel nieuwe hoger vibrerende ruimte bevindt, bevinden we ons in het proces van één worden met haar en ook in onze nieuwe ruimte in de kosmos, en heel zeker met onze ware en authentieke zelf. Dit stap voor stap proces is een vitaal onderdeel in het creëren van de hele nieuwe basis onder onze voeten, daar we niet vooruit kunnen gaan of met de Nieuwe Realiteit kunnen beginnen voordat we eerst een paar erg belangrijke stappen hebben volbracht.

Dus het terugtrekken uit onze oude ascentierollen, en het allerbelangrijkste nog, het terugtrekken uit die ruimten, waar velen van ons in terugkeerden, om als laatste zetje de planetaire vibratie nog een keertje te verhogen, is een proces op zichzelf geweest. Ook al zouden we ons lichamelijk buiten die ruimten kunnen bevinden, toch moeten we ons ook nog energetisch terugtrekken uit deze ruimten. Dit is niet hetzelfde als het transformeren en vrijlaten van energieën in ons. Dit is heel anders dan toen we "terug" gingen in deze donkere energieën waar we al een tijdje niet meer geweest waren en nu moeten we ons er energetisch uit "terugtrekken", daar delen ervan nog steeds in ons aanwezig zijn. Dit kan vermoeidheid veroorzaken, maar als groep zijn we nu bijna klaar. Sommige zijn er al een tijd klaar mee, anderen zitten er bijna tegen het einde.

Het grondingsproces wat we nu ervaren, is een nieuwe ruimte aan het creëren, die we nu belichamen of waar we ons op aan het voorbereiden zijn om te belichamen. Sommige symptomen van gronden kunnen gevoeld worden als "down" en laag zijn of beter gezegd niet rondvliegend in de hogere sferen, zoals sommigen van ons normaal doen. Maar het gronden is geweldig, want wanneer we klaar zijn, zullen we portalen rond ons openen, die openingen zullen creëren naar de hogere sferen, of hogere wezens om naar ons toe te komen. De hemel zal hier nu zijn, dus zullen we niet de wens hebben ergens "daarboven" te willen zijn.

We zouden ook kunnen ontdekken dat we nieuwe verlangens krijgen om lichamelijke dingen te doen. Wandelen, fitnessen, oefeningen doen en spierkrachttraining, of de behoefte, om gewoonweg veel bewegen zou aanwezig kunnen zijn. Hierop aanvullend, zouden we weer wat kunnen aankomen, daar we onbewust de behoefte hebben om een dichtere vorm te hebben dat ons hier "omlaag" houdt, als een anker. In het algemeen zouden we nu veel meer energie kunnen hebben dan in het verleden en het zou ook kunnen dat we een deel van de fysieke wereld willen zijn.

Onze funderingen zouden ook vorm kunnen aannemen. Dingen in ons leven zouden een herstructurering kunnen ondergaan, om nu op elke mogelijke manier bij ons te kunnen passen, of op zijn minst de nieuwe pogingen en het nieuwe "wij" dat nu verrijst te ondersteunen. Het terugtrekken gebeurde, zodat we "terug konden komen" bij onze ware en authentieke zelf. Hierdoor zouden we een periode kunnen ervaren, waarin we simpelweg wensten geen contact met wie dan ook te hebben, daar we het nodig hadden vrij en helder te zijn, om onze ware zelf te kunnen ervaren en te kunnen ankeren in die energie, voordat we kunnen beginnen met het verbinden met anderen. In de aanwezigheid zijn van vele anderen tegelijkertijd, zou dus kunnen voelen als een grote irritatie, als het pletten van vliegen, of op zijn best ons ongewoon geïrriteerd voelen.

We zijn nu in een heel Nieuwe Wereld. We hebben de oude wereld energetisch verlaten in september 2009 en terwijl de weken voorbij gingen, verliet de planeet zijn vorige plaats om ergens verderop te arriveren om opnieuw te beginnen. "Maar de dingen lijken me nog steeds hetzelfde!" zou je kunnen denken. We moesten ergens beginnen. We konden niet met niets beginnen, daar de ruimte van het niets erg oncomfortabel voor velen van ons kan zijn, zoals sommigen van ons heel goed weten. Dus hielden we de "illusie" van de oude realiteit in onze bewuste gedachten. Wat we herinneren en wat we maar steeds vast blijven houden in onze gedachten, is dat wat we zullen zien. Dit is hoe energie werkt. We bevinden ons nu eigenlijk in een soort "overlappende" nieuwe realiteit. Een soort duplicaat van de Oude Wereld, terwijl we beginnen met het creëren van de Nieuwe Wereld. Niets kan bestaan, tenzij wij denken dat we het zien. In mijn eerste boeken schreef ik hier veel over en het is zo fijn om eindelijk weer terug te zijn in die energetische ruimte als planeet. En terwijl we de Oude Wereld in onze gedachten houden, zal het niet alleen blijven bestaan, maar het zal daar doorgaan met het zichzelf te blijven creëren.


Dus wat er gebeurt is, dat we de Oude Wereld hier levend houden, terwijl we met het proces beginnen om de Nieuwe Wereld te creëren. Het is behoorlijk indrukwekkend om te zien, hoe zich dit proces ontvouwt. Eerst beginnen we in onszelf te creëren. We herstellen ons tot onze ware en authentieke zelf, of beter gezegd, wie we kwamen te zijn toen we werden geboren in de fysieke vorm. De eerste fase van het ascentieproces liet zoveel mogelijk dichtheid in ons wegvallen, zodat onze ware en authentieke zelf, of wat ik gewoonlijk onze "gouden kern" noem, is wat overblijft. En zelfs nu zouden zich aspecten van onszelf kunnen voordoen die uit balans zijn met de Nieuwe Wereld. Er lijkt wel geen einde aan te komen, ai!

Maar het wordt beter, want nu dat we in een nieuwe vibrerende realiteit zijn, zullen we op een natuurlijke wijze in balans komen. Ik heb deze ervaring de laatste tijd veel gehad. Al die duwende energie in november en december maakte mij zeer bewust, van waar ik persoonlijk "eruit" was en waar ik echt moest groeien en expanderen. Deze tijd was voor velen pijnlijk. Deze ervaring van het bewust worden van de dichtheid, van de lager vibrerende aspecten in ons, komt meestal voor als we worden omringt door dichtheid, die eventueel lager vibrerende en slapende energieën in ons kan activeren, of waneer er veel duwende energieën aanwezig zijn.

Maar wat er nu gebeurt, is dat deze onbalans zichzelf op een mooie en magische manier aan het corrigeren is, daar deze nieuwe en langzaam bewegende energieën ons opvullen. Er is dan geen bewuste genezing of "oplapping" meer nodig. Ik heb dit echt nooit eerder zien gebeuren (behalve als tweelingzielen samenkomen) en het is behoorlijk mooi om mee te maken. We gaan simpelweg beter passen in de Nieuwe Wereld en deze energieën van de Nieuwe Wereld veroorzaken dit. Met de hoger vibrerende energieën nu om ons heen, zal alles wat nog lager vibreert in ons en wat voorheen in slaaptoestand was in de eerste ascentiefase, niet langer meer geactiveerd worden. Het is een erg dankbaar en goddelijk proces en ik persoonlijk vind het veel leuker!

Dus terug bij hoe de dingen momenteel er voor staan: We zullen "uitzetten" met onze nieuwe energie. Eerst zullen we onze ware en authentieke zelf worden en van daaruit gaan we verder. Al deze hoger vibrerende energieën binnenin ons beginnen zich op te stapelen en zullen op een natuurlijke manier "naar buiten geduwd" worden en meer ruimte innemen, terwijl ze ook meer ranken aan onze ware en authentieke zelf zullen toevoegen. En ze zullen dit langzaamaan en zeker doen, een Nieuwe Realiteit en een Nieuwe Wereld zullen worden gecreëerd...eentje die de illusie van de Oude Wereld zal vervangen, die we nog steeds levend houden in onze gedachten. Het is een prachtig vloeiend en goddelijk en dankbaar proces. En eentje die ontworpen was om de nieuwe realiteit met alle gemak te creëren!

Natuurlijk kunnen we dit snel doen, als dat is waar we voor kiezen, maar dat zou sommigen van ons een beetje gek kunnen maken en al deze dimensionale veranderen en openingen maken ons toch al gek genoeg. Maar uiteindelijk is het een individuele keuze. Ik heb eindelijk de laatste dingen uitgepakt en ben echt helemaal een geworden met mijn nieuwe huis. Ik kocht onlangs een groot huis, daar ik altijd de droom had en al die tijd geleid werd totdat de tijd er eindelijk klaar voor was, om een plaats te hebben, die gevuld zou zijn met veel mensen en dat dit een nieuwe realiteit op zichzelf zou zijn. Ik heb de laatste tijd echt een diepgaande visie gehad van mijn huidige huis en hierdoor is het allemaal echt aan het groeien, terwijl ik doorga met het uitpakken en aannemers beraadslaag over de benodigde veranderingen voor de toekomst.

Laatst werd ik 's morgens wakker en ik rook een heerlijk bereid ontbijt ( ik was zo verzeild geraakt in mijn visie dat het zelfs de vorm begon aan te nemen van geuren!), en onmiddellijk en per ongeluk sprong ik in een toekomstige realiteit, waar alles compleet anders was dan nu, zoals het zal gaan worden in de aankomende tijd. Ik voelde het met al mijn zintuigen en het was erg realistisch, alsof het nu plaatsvond. Het was behoorlijk duidelijk, dat ik mij in een hele andere realiteit en ruimte bevond. Ik was de toekomst in gesprongen omdat ik er bijna helemaal in opging. Opnieuw, dat waar we ons op richten in onze gedachten, zal op een natuurlijke wijze hier plaatsvinden. Ik heb al een tijd lang geen dimensionale sprongen meer gemaakt, in ieder geval niet meer in de afgelopen twee jaar, uh, daar je weet wat er voor zo velen van ons gebeurde, toen we teruggingen in de duisternis. Voor mij was het te veel en te snel en het maakte me ook een beetje gek. Ik hou ervan, om op een natuurlijke manier ergens in te groeien, stap voor stap en op die manier ben ik er dan op alle manieren mee uitgelijnd.

Als we nieuwe realiteiten creëren, gebeurt het dat wanneer genoeg van ons dezelfde visie delen, dit de norm gaat worden voor het geheel. Op deze manier, nadat we echt verankerd zijn in onszelf en in wie we zijn en hoe we willen dat de Nieuwe Wereld eruit ziet, zullen we beginnen met het verbinden met anderen die iets met ons gemeen hebben. Terwijl de dingen vooruit gaan, zullen we beginnen met het creëren van nieuwe realiteiten, wanneer we samenkomen om rasters te vormen en funderingen te delen.

Onze creërende vermogens zijn nu immens. Ik kan je niet vertellen hoe vaak ik aan iets gedacht heb, of iets gewenst heb en dat het zich meteen manifesteerde. Fijnafstemming en het leren gebruiken van een optimaal, gericht en op een juiste manier scheppen van deze energieën, zal een belangrijk onderwerp worden in de aankomende tijd. En het beheersen van de kunst van het in en uit stappen in realiteiten zal zeker interessant worden, totdat we het onder de knie hebben. (Ik ben hier nu veel mee aan het experimenteren, omdat het simpelweg voor mij op een natuurlijke manier lijkt te gebeuren en allemaal vanzelf, maar er zullen veel betere gidsen en meesters zijn dan ik, die deze nieuwe manier van creëren beheersen!).

Dimensionaal springen en telepathie zijn de laatste tijd echt weer aan het terugkeren bij mij, maar ik ben hiervoor al mijn hele leven bedraad. Dit geeft mij aan, dat wij aan het terugkeren zijn bij onze ware en authentieke zelf, na zo'n lange tijd te hebben gezeten in het eerste deel van het ascentieproces. Wat heel erg nieuw is, is de onmiddellijkheid van het creëren. Dit is heel opwindend en interessant geweest om mee te maken. Dit proces van het heel snel creëren vindt nu plaats, vanwege onze nieuwe verblijfplaats in de hogere sferen, en wat een plezier dit werkelijk kan zijn!

Als we verder gaan in deze hele nieuwe realiteit, zullen we uiteindelijk ontdekken dat geld creëren niet langer meer nodig zal zijn, daar we volledig zonder geld kunnen creëren. Als iedereen dit uiteindelijk doorheeft en zich comfortabel voelt met deze manier van zijn, dan zal dit de nieuwe realiteit worden. En zoals altijd, is het geheel aan ons, hoe we samen zullen komen om te creëren en wat we samen zullen gaan creëren. Er zullen zoals altijd zullen er voorlopers zijn, die ons voorgaan om ons de weg te tonen en in het begin zullen onze creaties zeer waarschijnlijk individueel zijn, wanneer we bekend raken met deze nieuwe en opwindende manieren.

De afgelopen tijd, was voor sommigen een "teruggaan" nodig, voordat een vooruitgaan mogelijk was. Daar deze zielen inderdaad waren gesprongen naar de andere kant van de Nieuwe Planeet Aarde, maar voordat zij in staat zullen zijn om onmiddellijk in hun nieuwe rollen als de scheppers van onze nieuwe wereld te stappen, moesten zij eerst wat zielenscripts afwerken. Het was hun zeker wel toegestaan om aan boord te komen, daar het hun eigen zielsbesluit was, maar zij hebben nu nog een kleine inslag te halen. Op deze manier kan het lijken dat zij "terug zijn gegaan" naar de oude realiteit, maar wat zij werkelijk doen is het hebben van de ervaring die zij hadden in de Oude Wereld, omdat dit hun eigen energie in balans zal brengen en een opvulling in zich zelf zal creëren. Zij hebben deze ervaring in de "Oude Overlappende Wereld" en niet in de Oude Wereld die we achterlieten. Deze zielen besloten, dat zij deel wilden uitmaken van de Nieuwe Wereld, dus op deze manier, doen zij nu dat wat nodig is, om zichzelf klaar te maken voor uitlijning. Het verschil tussen deze zielen en de zielen, die niet zijn overgestapt naar de andere kant, is dat deze zielen erg gewillig zijn en erg bereid zijn om de nodige aanpassingen en veranderingen in zichzelf te maken. Dit zal nu heel snel gebeuren voor deze zielen, door de hun omringende energie waarin zij zich nu bevinden.

De aarde was gecreëerd om een plaats te zijn voor ervaring en schepping...of beter gezegd om onze scheppingen te ervaren. Dus op deze manier maken de bovengenoemde zielen simpelweg ervaringen mee met al hun zintuigen en in de fysieke vorm. Zij zouden dit proces ook misschien alleen energetisch kunnen hebben vervuld, maar de fysieke ervaring was ontworpen om het meer realistisch te maken en meer plezier te hebben.

Toen ik tijdens de vakantie in Noord Carolina bij mijn familie was, brachten we enige tijd door met het spelen van Wii spelletjes. Ik moet zeggen, dat ik nog nooit eerder zoveel plezier heb gehad! Ik had geeneens een idee van wat Wii was en toen mijn dochter mij uitlegde, dat we baseball konden spelen via het televisiescherm, dacht ik: "maar dat zou een virtuele realiteit zijn in onze gedachten!" Maar hoe zit het dan met de fysieke vorm? Hoe staat het met het zijn hier op aarde? Toen corrigeerde zij mij al snel, door mij uit te leggen, dat het spel worden gespeeld op het scherm met spelers, maar dat elke persoon die het spel speelt, letterlijk met een racket moet slaan, of een bowlingbal moet gooien, of zelfs een tennisbal moet raken met een instrument dat in de handen wordt gehouden, terwijl de actie zich manifesteert op het scherm. Dus op deze manier werden onze lichamen wel degelijk gebruikt. Het was een fantastisch spel om te spelen, terwijl het buiten sneeuwde. Nog geen complete fysieke ervaring, maar toch een halve, niettemin.

Uiteindelijk zullen we in staat zijn om simpelweg in de vorm te creëren, wat wij wensen dat zich om ons heen bevindt en de corresponderende ervaring te hebben die we wensen. Voor mij gebeurde het te snel, toen ik mezelf bevond in een andere realiteit binnen in mijn huis, en ik leek er geen controle meer over te hebben, daar ik het niet verwachtte en het mij compleet verraste. Dit is wat de eerste fase van het ascentieproces voor velen van ons veroorzaakte. We waren aan het creëren, of beter gezegd aan het navigeren op onze zielsniveaus en aangezien er daar nog geen groot overwicht is van mensen die diep verbonden zijn met zichzelf op zielsniveau, was deze tijd erg verwarrend en creëerde het een ogenschijnlijk machteloos scenario.

Dit is waarom het van vitaal belang zal zijn, dat we leren en groeien en energieën beheersen als we klaar zijn en als we inderdaad uitgelijnd zijn met onze zeer nieuwe volgende stap van evolutionaire expansie.

Dus wat staat ons nu te wachten? 15 januari. Een cruciale dag, als we ervoor kiezen de energieën te gebruiken, die deze dag zal brengen.

Op 15 januari, zal Mercurius weer direct gaan lopen, zullen we een zonne-eclips ervaren en zal het nieuwe maan zijn....allemaal op dezelfde dag! Voorwaarts gaan in onze nieuwe richting zal enorm ondersteund worden door de liefhebbende energie van deze hemelse lichamen. Wat een steun zullen we krijgen. De dingen zijn inderdaad aan het vooruit gaan, terwijl we koers zetten naar een hele nieuwe realiteit.

Met veel liefde en dankbaarheid,

Karen

Dit artikel is vertaald door: Linda (linda.postema@yahoo.com)

Het originele engelstalige artikel is te vinden op www.emergingearthangels.com
Delen:

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki